Pagina 1 van 89 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 2202 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Deel hier je foto's met medeforumleden <episode III>

    Het wordt zo langzamerhand na echt tientallen pagina's weer eens tijd voor een nieuw, vers topic. Vorige is zo langzamerhand zo groot geworden dat ik al niet eens meer ga terugzoeken als ik een foto wil weten
    Regels?
    Eigenlijk alleen qua formaat van de foto's in zowel pixels (max 800 breed), en liever qua formaat in kb's. Met ongeveer 200kb per foto kun je heel erg veel tegenwoordig
    Verder moeten de foto's van jezelf zijn, en anders als duidelijk citaat bedoeld zijn, en met als reden om er over te discussieren.
    Herkenbare personen in moeilijke situaties moeten toestemming gegeven hebben.

    Ik zal zo mijn eerste foto's posten die ik net geschoten heb, maar moet ze nog even omzetten naar JPEG.
    edit: om Rob toch nog voor te zijn even deze post aanpassen
    Vanmiddag harde klap terwijl ik op de bank zit.
    Nee, niet Christiaan die door de bank zakt, maar een tweetal auto's waarvan er eentje was die de voorrangregels nog niet helemaal begreep.
    Gevolg: smart en golf die elkaar innig omhelsden.

    #1




    #2




    #3




    #4




    #5




    #6


    Ik wordt woensdag nog door de politie gebeld met het adres waar de foto's naar toe mogen. Meneer de agent had wat problemen met zijn eigen dienst-camera, dus heb aangeboden de foto's door te mailen.
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 18-02-2008 om 15:08

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Neeeeeeeeej, niet meer de eerste in mijn eigen topic
    Zometeen maar even de startpost aanpassen
    Maar even serieus: mooi plaat. Vind hem alleen net te vol qua kleur, en eigenlijk net een te hard contrast. Maar wel een mooi overzicht

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Neeeeeeeeej, niet meer de eerste in mijn eigen topic
    Zometeen maar even de startpost aanpassen
    Oh sorry wist niet dat het JOUW topic was :wink: :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Maar even serieus: mooi plaat. Vind hem alleen net te vol qua kleur, en eigenlijk net een te hard contrast. Maar wel een mooi overzicht
    1,2 zijn wel ok, maa vor de rest niet bijzonder.
    Ben je zo'n scanner terrorist?

  5. #5

    Standaard

    Nee, ik zat op mijn bank, en het gebeurde recht voor mijn huis.
    Anders gesteld: in een door mij geopend topic
    Foto's 3 en 4 zijn overigens meer gemaakt omdat een site als hvzeeland.nl meer zulke recht voor zijn raap foto's online zet.
    Foto's 5 en 6 vond ik zelf dan wel weer aardig eigenlijk.
    Bij 5 krijg ik zo'n gevoel van: Bij Kuzee is geen klus te klein. Grote truck, kleine smart :P
    Hoe dicht het voor mijn huis gebeurde: bij foto 5 stond ik recht voor mijn eigen voordeur

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Die van Het IJ, wat verkijk je je erop zeg. Ik dacht dat dat gebouw 2 of 3 verdiepingen had, tot ik de witte auto ervoor zie staan en die rondvaartboot zie varen...
    Misschien is mijn hersenmassa niet helemaal je van het, maar ik had de schaal echt niet door :P

    Die van de grachten...rechts van de wandelaar zit een vaag stukje van het stitchen of zie ik ze weer vliegen ? :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Die van Het IJ, wat verkijk je je erop zeg. Ik dacht dat dat gebouw 2 of 3 verdiepingen had, tot ik de witte auto ervoor zie staan en die rondvaartboot zie varen...
    Misschien is mijn hersenmassa niet helemaal je van het, maar ik had de schaal echt niet door :P
    Is inderdaad wel groter. Kom je er alleen met de trein langs dan lijkt het idd kleiner.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Die van de grachten...rechts van de wandelaar zit een vaag stukje van het stitchen of zie ik ze weer vliegen ? :P
    Zou wel kunnen...ff nalopen.

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    CD hoesje ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    1e mooi
    2e mooi maar bewogen
    3e "mooi"
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    CD hoesje ?
    Heeft het wel wat van weg toch? Wilde ook een HipHopfoto maken.... Yo...check it!!

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Nou niet meer veranderen heh ?
    Die kranten, grappig... Ik zit nu Project Catwalk te kijken, en één van de ontwerpers heeft net een jurk gemaakt van kranten beschilderd met ecoline, ziet er net zo uit, erg mooi
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #16

    Standaard

    Je eerste en je laatste foto vind ik mooi. De rest doet me weinig tot niets
    Zojuist terwijl ik naar buiten liep om een maatje even tot aan de deur te lopen viel het me op hoe mistig het is momenteel in Vlissingen.
    Meteen even de camera gepakt, en wat foto's gemaakt. Eerste keer mistfoto's, en de eerste keer dat het in de nacht werd vastgelegd door mij
    Hier twee resultaten. Weet het: niet echt consequent om de een in kleur, en de ander in B&W te doen, maar so be it

    #1

    #2


  17. #17

    Standaard

    Erg uhm...mistig
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #18

    Standaard

    @Melzz, de eerste vind ik het sterkst. Mooi belicht!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank Bekijk bericht
    @Melzz, de eerste vind ik het sterkst. Mooi belicht!
    Bedankt! Die foto van Amsterdam vind ik erg geslaad....leuk effect!

    @Christiaan Sauer; die foto's van kapotte auto's vind ik dan weer niet zo bijzonder....beetje klik en schietfoto's....

    Vooruit....nog eentje...:


  20. #20

    Standaard

    Fluitketel ?

    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht

    #1
    Kleur
    #2
    Blauw/zwart/wit
    Die fietser is te vaag, zonder dat zou het een erg koel sfeertje hebben: super! Zou zo in een film kunnen

  22. #22

    Standaard

    We moesten zelfportretten maken voor school vandaag.
    Bij deze een poging. Ben er niet echt tevreden mee. Maar weet alleen nog niet wat ik mis.....
    Klik hier voor de vorige versie van mijn eerste zelfportret
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 26-02-2008 om 15:11

  23. #23

    Standaard

    Ogen vind ik altijd erg belangrijk bij portretten, die maken een foto sprekend. Verder vind ik bovenkant hoofd, een knie en een raam waar veel tegenlicht doorheen komt, niet echt aantrekkelijke aspecten voor een portretfoto. Probeer eens dichter op het model te zitten, meer een gezichtsuitdrukking te vangen. En laat vooral al het overbodige weg, dus uitsnede aanpassen.

  24. #24

    Standaard

    Mijn poging tot een zelfportret (niet schrikken), wel wat lichtere plekken hier en daar.....so be it....


  25. #25

    Standaard

    Jullie kijken allebei eng, zover ben ik al.
    Ik vind ze beide overdreven. Leuk als de opdracht "karikatuur" was, maar voor een normaal portret mij te overdreven, zulke foto's maak je nooit van een klant als die voor een portret komt, waarom dan wel bij een zelfportret ?
    Kijk eens naar bekende schilders, zelden zie je er een mafketel tussen staan :



    Ik heb zelf maar 1 zelfportret ooit lang lang geleden gemaakt.
    Ik lijk knapper dan ik ben, das het enige voordeel van de hele foto.
    Een nadeel is dat m'n neus wel een stopcontact lijkt, slechte hoek dus
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Pagina 1 van 89 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •