Pagina 83 van 89 EersteEerste ... 3373798081828384858687 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.051 tot 2.075 van 2202 worden weergegeven.
  1. #2051

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Je vergeet de reis naar tropische oorden voor exotische onderwatertaferelen.
    Egypte is betaalbaar alleen niet zo stabiel...

    En de verzekering en het geregel met import/export, pfuuuuh.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #2052

    Standaard

    Oh jongens toch. De belediging voor Zeeland
    Daar is meer dan genoeg moois te ontdekken. Het enige dat we hier niet hebben is een beetje koraal :P Voor de rest is het hier erg leuk.

  3. #2053
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Natuurlijk excuses.
    En een beetje exotisch wildlife photoshop je zo...

    Maar goed, als ik kon kiezen...
    Wat je dus eigenlijk zegt is: "die onderwatercamera komt er wellicht nog, maar foto's van The Great Barrier Reef wordt lastig... ".
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #2054

    Standaard

    Uh, ja. Daar komt het eigenlijk wel op neer ja
    Nee, ga het maar eens uitrekenen. Je schrikt je het apelazerus als je alles mee gaat nemen. En dan zou je ook nog grof geld mogen betalen voor een vakantie naar The Great Barrier?
    Al zou ik daar wel heel, heel erg graag eens willen kijken. Schijnt fantastisch mooi te zijn.

    Maar niet getreurd. Ik vermaak me hier in Zeeland ook meer dan kostelijk onder water Vanavond even een productfotootje plaatsen. Heb vandaag van iemand van de duikvereniging een duiklamp mee naar huis gekregen. Om komende woensdag eens te proberen of het wat voor me is. Zoja neem ik hem maar over. Ben erg blij met het getoonde vertrouwen. Iemand die ik echt (letterlijk!) net 3 keer gesproken heb, en ik krijg even ene lamp van 500 euro mee naar huis. . . Vind ik gewoon gaaf: je bent lid, dus te vertrouwen. Kan ik wel op prijs stellen dat soort dingen.

    PS: ontopic: niet mijn foto's, maar om te laten zien dat Zeeland niet onderdoet voor TGBR: Ik snap niet dat jullie denken dat het zo verschillend is


    [

  5. #2055

    Standaard

    Brandje in de stad hier. Rookwolken waren tot aan mijn huis te zien. Dat is best ver van het brandje vandaan. En gek genoeg al niks meer te zien toen ik er aan kwam (10 minuten later).
    Och, blijft altijd spannend om te zien, de brandweer in actie.

    Brand Vlissingen by Sauer Fotografie, on Flickr

  6. #2056

    Standaard

    Net terug van een lang weekend Mallorca. Even een drietal foto's die ik zelf wel aardig vond. Kwaliteit zo via Tinypic is niet heel briljant.

    1)


    2)


    3)



    En gewoon omdat het kan het zwembad van het hotel ook even.

  7. #2057

    Standaard

    Leuke foto's met potentie er ook in. Zelf zou ik denk ik iets anders naar de nabewerking kijken.
    Als ik zo vrij mag zijn.
    1. Iets croppen zodat de lamp er niet op staat. Liever iets krapper dan een lamp in zo'n foto Daarnaast lijkt die door het verkleinen wat scherpte kwijt te zijn.
    2. Leuke foto. Misschien meer contrast toevoegen, en ook hier wat croppen. Je ezeltjes (?) staan nu wat aan de centrale kant. Ik zou iets van de onderkant afhalen. Dan links/rechts weet ik eigenlijk niet waar ik zou snijden. . .
    3. Leuk lijnenspel. Ook deze foto mist wat contrast.
    4. Even rechtzetten. En mocht je met photoshop werken (en de foto voldoende informatie bevatten) het donker iets ophalen. Dan krijg je nog iets van definitie in de bomen. Ben het met je eens dat het tegenlicht wel vrij zwaar is. En dat is voor de meeste camera's "niet fijn".

    Al met al: leuke foto's.

  8. #2058

    Standaard

    Vorige week zaterdag ben ik op een upper class feestje geweest om wat foto's te maken. Bijzondere ervaring.
    Untitled by Sauer Fotografie, on Flickr

    Untitled by Sauer Fotografie, on Flickr

    Untitled by Sauer Fotografie, on Flickr

    Untitled by Sauer Fotografie, on Flickr

    Untitled by Sauer Fotografie, on Flickr

    Untitled by Sauer Fotografie, on Flickr

    Untitled by Sauer Fotografie, on Flickr

  9. #2059

    Standaard

    En vanavond ben ik bij Colours by the Sea geweest om zelf wat foto's te maken. Erg leuk evenement. En wat geluk gehad dat mijn spullen nog heel zijn. . . Iemand had de humoristisch insteek om mijn camera volkomen onder het poeder te steken Och. Had ik er maar niet moeten gaan fotograferen denk ik dan maar

    Colour by the Sea by Sauer Fotografie, on Flickr

    Colour by the Sea by Sauer Fotografie, on Flickr

    Colour by the Sea by Sauer Fotografie, on Flickr (ja, die wolk is ECHT het kleurpoeder hahahah)

    Colour by the Sea by Sauer Fotografie, on Flickr

    Colour by the Sea by Sauer Fotografie, on Flickr

    Colour by the Sea by Sauer Fotografie, on Flickr

    Colour by the Sea by Sauer Fotografie, on Flickr

    Colour by the Sea by Sauer Fotografie, on Flickr

    Colour by the Sea by Sauer Fotografie, on Flickr

  10. #2060

    Standaard

    Ik heb net voor de grap eens een paar pagina's uit zo 2011 zitten teruglezen.
    Superleuk om dat weer eens te doen. Aanradertje mannen en vrouwen die hier lezen

  11. #2061

  12. #2062
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Cool!

    We zijn overigens wel met wat dingetjes bezig.

    Dit jaar weer naar de VS op vakantie! Tja, de tendens was tegenwoordig dat alle foto's met de smartphone werden genomen, want die heb je nu eenmaal altijd bij je! Maar hé, Amerika! Dus een Canon G16 gekocht. Vloeken in de kerk voor elke fotoliefhebber, maar toch, "a happy little accident is bound to happen". En dan zal ik die weer eens delen hier.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #2063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht

    Dus een Canon G16 gekocht.

    Man, dat is een serieuze compact

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Vloeken in de kerk voor elke fotoliefhebber, maar toch, "a happy little accident is bound to happen". En dan zal ik die weer eens delen hier.
    Vloeken in de kerk? Ben je gek. Zou hem hier probleemloos in huis willen hebben als ik het geld had. Veel plezier met je camera!

    En alvast gefeliciteerd! Wat wordt het? Jongetje, meisje? Alien?

  14. #2064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht


    Misschien ook iets voor Ludo
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #2065
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht

    En alvast gefeliciteerd! Wat wordt het? Jongetje, meisje? Alien?
    Help! Not that kinda accident.
    A happy little - Bob Ross - Kodak accident!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #2066

  17. #2067

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Leuke foto's met potentie er ook in. Zelf zou ik denk ik iets anders naar de nabewerking kijken.
    Als ik zo vrij mag zijn.
    1. Iets croppen zodat de lamp er niet op staat. Liever iets krapper dan een lamp in zo'n foto Daarnaast lijkt die door het verkleinen wat scherpte kwijt te zijn.
    2. Leuke foto. Misschien meer contrast toevoegen, en ook hier wat croppen. Je ezeltjes (?) staan nu wat aan de centrale kant. Ik zou iets van de onderkant afhalen. Dan links/rechts weet ik eigenlijk niet waar ik zou snijden. . .
    3. Leuk lijnenspel. Ook deze foto mist wat contrast.
    4. Even rechtzetten. En mocht je met photoshop werken (en de foto voldoende informatie bevatten) het donker iets ophalen. Dan krijg je nog iets van definitie in de bomen. Ben het met je eens dat het tegenlicht wel vrij zwaar is. En dat is voor de meeste camera's "niet fijn".

    Al met al: leuke foto's.
    Beetje laat, maar nog bedankt voor je reactie! Ik doe (nog) niet aan nabewerken. Heb alleen een redelijk basic laptop momenteel, denk ook niet dat die het goed aan kan om een programma te draaien om foto's goed te kunnen bewerken.

  18. #2068

    Standaard

    Gisteren ging een vriend van mij zweefvliegen, even wat foto's van gemaakt. Deze twee vond ik zelf wel geslaagd:

    1)


    2)

  19. #2069
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Cool! Ik heb hier - tijdens mijn rondreis in noord-oost- Amerika - al heel wat foto's gemaakt met zowel de G16 als mijn One Max. Ik zal als ik terug ben ook eens selectie delen.

    Volgorde was steeds telefoon (voor delen op FB), G16 en daarna nog filmen. Een heel ritueel steeds, maar op deze locaties zeker de moeite waard!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #2070

    Standaard

    HULK SMASH!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #2071

    Standaard

    Wie herkent het (filmgerelateerde) gebouw op de achtergrond?

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #2072
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Been there, did that, called them....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #2073

  24. #2074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Dat is Bono`s huis Werner
    Geen idee, maar dat beantwoordt de vraag niet: in welke film speelt dit gebouw een voorname rol? Claudio zit er dichter bij.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #2075

    Standaard

    Het doet me ergens aan denken. Maar plaatsen kan ik het niet.

    Hier een fotootje van mijn kant. Weer te lang geleden

    Vlissingen by Sauer Fotografie, on Flickr

Pagina 83 van 89 EersteEerste ... 3373798081828384858687 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •