Pagina 60 van 89 EersteEerste ... 105056575859606162636470 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.476 tot 1.500 van 2202 worden weergegeven.
  1. #1476

  2. #1477
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Euuh,

    Detail van je vorige foto, waar ze nu de fundering aan het storten zijn...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #1478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik zie zelf dan gewoon een leuke foto... Nu schiet mijn kennis omtrent fotograferen sowieso tekort, maar een foto kan toch 'prikkelen', ook al is deze technisch niet 100%?
    Ik kijk er net zo tegen aan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #1479

    Standaard

    Nee joh, een foto moet 100% technisch perfect zijn ommboeiend te zijn. Toch? :P

  5. #1480

    Standaard

    Gaan we daar nu weer over beginnen?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  6. #1481

    Standaard

    Bezig bestickering van de bus te verwijderen. Mensenhemel wat een grafklus. Vroeg net al bij de buren die langsliepen of ik uit hun raam mag springen.
    Dit gaat nog wel een weekje/ twee weken duren als ik niet uitkijk.

  7. #1482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Gaan we daar nu weer over beginnen?
    zijn we er ooit mee begonnen?
    sterker nog.. zijn we ooit gestopt?
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  8. #1483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Bezig bestickering van de bus te verwijderen. Mensenhemel wat een grafklus. Vroeg net al bij de buren die langsliepen of ik uit hun raam mag springen.
    Dit gaat nog wel een weekje/ twee weken duren als ik niet uitkijk.
    En je blijft het waarschijnlijk nog wel even zien ook...
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  9. #1484

    Standaard

    Als je dat echt weg wilt hebben moet die gepolijst worden. Simple as that.

  10. #1485

    Standaard

    aw jammer dat ik niet in de buurt woon.. stickers, behang... niks is veilig voor mij
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  11. #1486

    Standaard

    Joepie.

    Harde schijf iMac is aan het overlijden als het tegenzit. Morgen of overmorgen maar eens wegbrengen voor controle.

  12. #1487

    Standaard

    Tsja... wanneer is een foto mooi.
    Je hebt daarbij technische aspecten, artistieke aspecten en persoonlijke voorkeuren.
    Ik kijk altijd eerst of ik een foto technisch hetzelfde had gedaan.
    Dan kijk ik wat ik denk dat de fotograaf artistiek geprobeerd heeft en als laatste of ik het mooi vind.

    Ik ben zelf altijd zeer kritisch op mijn eigen foto's. Laatst was ik op de fotocursus waarbij iedereen een bepaalde foto van me mooi vond, terwijl ik het eigenlijk helemaal niets vond. En dat is dan weer grappig...

    Dat ging over deze foto: http://www.flickr.com/photos/25381881@N03/5548251172/

  13. #1488

    Standaard

    Beauty is in the eye of the beholder.
    Wat de een mooi vind kan de ander spuuglelijk vinden en omgekeerd.
    Liet net bv een foto van een huis zien waar ik een moord voor zou plegen, en waar m'n vriendin niet dood in gevonden zou willen worden.
    Meteen ook het mooie aan smaak: er is gewoon niet over te discussieren.

    Vandaag bezig geweest met een kleine studio opstelling. Zaterdag nodig, dus moest even wat uitproberen. Wordt nog leuk: full body portretten in een zaal van ruim 2,2 meter hoog. Hoop dat ik genoeg hoogte heb

  14. #1489

    Standaard

    zijn jullie nogsteeds die ene aan het beantwoorden die ik waarschijnlijk heb weggejaagd?
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  15. #1490

  16. #1491
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou..., ik vind de foto's in de laatste drie posts minder...:veryfunny:
    Voor de rest bepaal ik lekker zelf wat ik mooi vind, en laat me niet afleiden door technische, artistieke aspecten maar alleen door persoonlijke indrukken.

    Bij mij bepaald de wow factor alles.
    Een beetje van WYSIWYG...

    Bij alles wat ik artistiek doe is het resultaat de essentie, niet de manier waarop of de gereedschappen vereist!
    Maar dat komt een beetje doordat foto's maar een klein onderdeel is van mijn creative spinsels...
    Alles valt en staat bij het resultaat wat ik voor ogen heb.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 14-04-2011 om 12:15
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1492

    Standaard

    Even een kopie past van een ander forum.

    Ik reed met mijn vriendin van t station naar huis, en er is/was een grote controle van de belastingdienst in Vlissingen. Op een gegeven moment rij ik voorbij een wagen van de belastingdienst die duidelijk stond te posten voor opvallende auto's.
    Duseen paar meter verderop werd ik meegehaald door een motormuis. Op naar de controle.

    Daar kwamen ze tot de conclusie dat ik nog een rekening had openstaan (foutief overigens) zodat ik mijn wagen mocht laten staan, en men was benieuwd naar waarom ik een grijs kenteken heb.
    Uitgelegd dat ik de wagen zo gekocht heb, en dat die gewoon als bedrijfswagen gebruikt wordt. Maar dat was schijnbaar geen probleem. Wel is het lastiger dat jeaadruimte aan bepaalde afmetingen moet voldoen (in alle richtingen) om echt als bestelwagen aangeduid te mogen worden voor de wegenbelasting.
    Schijnbaar geven ze dat op basis van goed vertrouwen, en bij zulke controles kan dat dus gecontroleerd (duh) worden.

    En ik blijk 4cm te weinig hoogte te hebben. Daarnaast was er nog iets waarom ze van mening zijn dat ik personenwagentarief moet betalen, maar dat ben ik even kwijt. Er komt dan zoveel op je af dat zoiets je dan ontgaat.

    Er is nu verslag incl foto's gemaakt, en dat gaat naar Apeldoorn, en die beslissen dan het vervolg. Daar is overigens wel bezwaar tegen aan te tekenen. Dat dus maar eens afwachten.

    Auto moest ik overigens onterecht laten staan, de rekening was gewoon betaald, en nadat ik een bankafschrift mocht halen thuis (gelukkig allemaal hele vriendelijke mensen) kon ik aantonen dat dat wel goed zat.

    Daarna thuis bij m'n ouders maar gegeten en bijgepraat. De frustratie van de laatste maanden moest er even uit

    Soms zit het mee; soms zit het tegen. Het zit nu al een tijd tegen, dus op een gegeven moment zit het wel weer eens mee

  18. #1493

    Standaard

    oke...?
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  19. #1494

    Standaard

    In het ergste geval wordt de auto ongeveer 6x zo duur per maand aan wegenbelasting.
    Dan ga ik van 66 naar 376 euro per kwartaal. Deze auto is er juist gekomen om de kosten te drukken.
    Ik ben heel benieuwd hoe dit af gaat lopen. Eigenlijk helemaal geen zin om straks deze wagen ook weer te kunnen verkopen...

  20. #1495

    Standaard

    Wat een f*cking naaihonden zijn die pennenlikkers. Ongelooflijk. Ik begrijp echt heel goed dat mensen hier weg willen. Uit Nederland, dat is. Als je een weldenkend mens bent met verantwoordelijkheidsgevoel zit je in Nederland mooi verkeerd, want dat wordt niet beloond. Je krijgt straf als je 4 centimeter tekort komt, en elke andere brutale hond komt weg met een woonwagenkamp vol harddrugs en gestolen waar. En als er dan al tot vervolging wordt overgegaan wordt betaald van de opbrengst en gaan ze vrolijk verder waar ze gestopt zijn met jatten, dealen en omkatten.

    Ook daarom ben ik na een blauwe maandag met het ondernemen gestopt. Teveel gezeik en teveel formulieren. Nederland is een zeikland. Verantwoordelijkheid nemen hier is dief zijn van je eigen portemonnee. Als je wilt verdienen moet dat illegaal of ergens waar de overheid zijn financiële zaakjes op orde heeft en niet zo aan de welwillende betalende burger loopt te trekken.

    Ook frustratie. Dank.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  21. #1496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Je krijgt straf als je 4 centimeter tekort komt.
    ik heb eruit gehaald wat ik tot nu toe gelezen heb van dit verhaal.. en ben het er mee eens.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  22. #1497

    Standaard

    Hoeveel centimeter heb je nodig dan?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  23. #1498

    Standaard

    Bij de eerste keer meten kwamen ze tot 93, maar ze vonden dat ze nog maar eens moesten meten, want dit zou te weinig zijn; ze dachten dat ik 95 nodig had. Bij de tweede keer kwamen ze tot 94cm.
    Maar het moet dus helaas 98 zijn. Eventueel kan ik m'n dubbele bodem eruit halen, maar dan moet ik nog steeds wachten of ze me als bestelwagen accepteren. Daar was nog iets mee.
    Hoop overigens dat ik geen gedonder krijg met mijn BPM. anders wordt het een wel heel duur geintje.
    Was gister redelijk flabbergasted om eerlijk te zijn.

    Ohja, de heren kwamen al vlot met de conclussie dat ik met mijn dubbele bodem anders wel drugs kon vervoeren Maar ze waren het met me eens dat dat niet zo verstandig was, want anders kwamen ze weer achter me aan

  24. #1499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Hoeveel centimeter heb je nodig dan?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Bij de eerste keer meten kwamen ze tot 93, maar ze vonden dat ze nog maar eens moesten meten, want dit zou te weinig zijn; ze dachten dat ik 95 nodig had. Bij de tweede keer kwamen ze tot 94cm.
    94cm is overdreven
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  25. #1500

    Standaard

    Hoe bedoel je?
    Overdreven mierennxxkerij?

Pagina 60 van 89 EersteEerste ... 105056575859606162636470 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •