Pagina 80 van 89 EersteEerste ... 3070767778798081828384 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.976 tot 2.000 van 2202 worden weergegeven.
  1. #1976
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hé, als er geen ruimte voor progressie was, zou het leven maar saai zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #1977

    Standaard

    Precies mijn insteek.

    Dat er (beroeps)fotografen zijn die de foto's af branden tot op het bot kan ik me voorstellen. Vind ik erg spijtig, maar zolang het onderbouwd is kan ik er echt wel wat mee.
    Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik niet opensta voor mensen die de foto's alleen maar mooi of lelijk vinden. Alleen is dat gewoon niet leerzaam

  3. #1978

    Standaard

    Vakantie foto...

    \
    Dodge_2012-09-15-17h59m24 by Le-nnart, on Flickr
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  4. #1979

    Standaard

    Foto bevalt me wel. Vind het wel leuk om die wagen langs de achterkant te zien, en met die bergen erbij wordt het wel een store plaat.
    Puntje van kritiek: volgens mij zit er nog iemand achter het stuur, of de hoofsteun staat heel hoog. Dat is wel jammer, anders had je een wat mooier doorkijkje gehad.
    Puntje van kritiek: je bent wat doorgeslagen in je HDR zodat je nogal wat halo's krijgt wat zonde is. Dat leidt nogal af van de foto.

  5. #1980

    Standaard

    Ja, die halo is wat minder linksboven.

    Nog even over het uit de hand schieten Christiaan, dat doe je beter dan mij. Mijn horizon kun je beter een diagonalizon noemen, ik zal toch eens bij Claudio langs moeten voor wat zooltjes voor correctie
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #1981

    Standaard

    Lang weekend Denemarken, paar (in mijn optiek) behoorlijk geslaagde foto's. Verbeterpunten zijn altijd welkom!

    Edit: Hmz... beetje slechte kwaliteit zo. Zal een kijken of ik dit weekend tijd heb om ze wat groter te plaatsen.

    1.


    2.


    3.


    4.


    5.


    6.


    7.


    8.


    9.


    10.


    11.

  7. #1982

    Standaard

    Wat ik er van kan zien is het mooi
    Dat kanon!
    Even wat horizonnetjes rechttrekken ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #1983

    Standaard

    Hoi,

    Het is even geleden dat ik hier een foto getoond heb.
    Komt vooral door drukte op het werk en verhuizingen / samenwonen.
    Ik heb het nog steeds met alle genoemde zaken erg druk dus kom erg weinig aan foto's maken toe en al helemaal niet aan het na bewerken. (Ik ben nogal een slordige fotograaf en nabewerken is bij mij dan ook standaard nodig.)

    Ik was de afgelopen 2 weken op reis en kon toen ook wat kiekjes maken.
    Hierbij een eerste voor proefje, onbewerkt.



    Iemand een ideetje waar dit was, en vooral ook wanneer?
    (Geen prijs aan verboden overigens.)

  9. #1984

    Standaard

    VS had ik al wel gezien Rick en ik denk met de verkiezingen of zo? Uit de naam v/d foto haal ik iig Manhattan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #1985

    Standaard

    Inderdaad.

    Ik was een gelukkig man.
    Mocht voor mijn werk weer eens even naar de VS.
    Dit maal naar de oostkust, net boven NYC.

    Kom aan bij mijn hotel en hoor dat Sandy op komst is, ik kwam op zaterdag aan.
    De foto is rond 13th of 12th street in Manhattan gemaakt op de vrijdag na Sandy / voor de uiteindelijk afgelaste marathon.
    Toen was er nog geen subway die lager dan Grand Central Terminal ging (dus niet lager dan 42nd street).
    Verder was er vanaf 14th street en lager geen stroom anders dan van eventuele (nood)agregatoren. Vandaar dus ook de agent die met zijn stokje zwaait.
    Was een hele leuke ervaring om door dit wel heel donkere stukje stad te lopen.

    Vervolgens was ik ook zo gelukkig dat ik de dag na de sneeuw (storm) weer naar huis mocht.

  11. #1986

    Standaard

    Nu we toch aan het raden zijn .

    Iemand die weet waar dit is?

    Is van mijn trip naar Engeland afgelopen weekend. Natuurlijk geen professionele foto .



    En een prijs voor wie het juist heeft kan ik ook niet aanbieden .
    Laatst aangepast door skokeloor : 16-11-2012 om 11:24
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  12. #1987

    Standaard

    Dat lijkt mij het nieuwe wembley stadion ?
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  13. #1988

    Standaard

    Neen goede gok, maar iets noordelijker . Manchester City.

    Wedstrijd tegen Tottenham. Leuke ervaring en sfeer. 2-1 gewonnen met goal van Dzeko in de 88ste minuut!
    Laatst aangepast door skokeloor : 17-11-2012 om 16:05
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  14. #1989

  15. #1990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Een roos voor ma...

    Wow die is mooi...
    koste zeker wel wat?

  16. #1991

  17. #1992

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Wow die is mooi...
    koste zeker wel wat?
    Thx madonnafreak

    Valt mee hoor. Ik heb mijn vaste artiest toen hij nog in de leer zat het vertrouwen gegeven om mij te mogen prikken. Tegenwoordig is hij uitgegroeid tot een echte topper en dat vertrouwen is hij niet vergeten, vandaar dat ik deze keer een vriendenprijsje mocht betalen. Normaal betaal je voor een roos als deze toch snel tussen de 175-225 euro. Maar dat hoefde ik dus niet

    Hij is ter plekke custom getekend voor me.

  18. #1993

  19. #1994

  20. #1995

  21. #1996

    Standaard

    Mooi!
    Vooral die 2e spreekt me wel aan.
    this is my boomstick!!!

  22. #1997

    Standaard

    Thanks!
    Vind zelf de 1e wat mooier, maar dat is bijzonder persoonlijk natuurlijk. Hou zelf altijd wat meer van het wat mysterieuzere en het minder voor de hand liggende

  23. #1998

  24. #1999
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi Christiaan,

    Mooi hoor. Bij de vorige sessie spreekt de tweede mij toch ook wel meer aan. Bij de eerste heb ik wat moeite met de symetrie en (onvermijdelijke) uitlijning van de rotsen, maar hij blijft wel mooi.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #2000

    Standaard

    Blijft altijd mooi om te zien hoe iedereen anders naar foto's kijkt

Pagina 80 van 89 EersteEerste ... 3070767778798081828384 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •