Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 31 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gratis dvd alleen vandaag!!!

    Beste collega forumleden.
    Zie de volgende link...

    http://www.speurders.nl/dagknaller/inschrijven.php


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  2. #2

    Standaard

    Bedankt voor de tip . Ik heb de bon net aangevraagd.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Nou dat lijkt me toch zeker het proberen waard, super

  5. #5

    Standaard

    Jammer dat er hier geen V&D meer in de stad zit, anders was ik wel even gegaan. Ja, morgen wel naar Rotterdam, maar dan telt de actie niet meer .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Jammer dat er hier geen V&D meer in de stad zit, anders was ik wel even gegaan. Ja, morgen wel naar Rotterdam, maar dan telt de actie niet meer .
    Jawel, je kunt de DVD tot 2 maart ophalen, maar ik zou sneller gaan

  7. #7

    Standaard

    Valt altijd te proberen. Minder dat de Purmerendse V & D geen DVD-afdeling heeft.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Jawel, je kunt de DVD tot 2 maart ophalen, maar ik zou sneller gaan
    Nou ja, morgen zullen ze hem toch nog wel hebben? Altijd het proberen waard .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #9

    Standaard

    Bedankt voor de tip, ook morgen maar eens langs de V&D dan.

  10. #10

    Standaard

    Ik heb hem binnen, m'n ma had hem even snel opgepikt bij de V&D. Toch aardig zo'n 3disc uitgave voor € 0,00

  11. #11

    Standaard

    Ik had zoiets al verwacht, veel te overdreven marketing voor die film, tijdje terug lagen die 3-disc boxen ook al voor 10tje ofzo in de supermarkt

    bedankt voor de melding, gratis dvds zijn altijd mooi om te krijgen of weg te geven

  12. #12

    Standaard

    Heeft iedereen trouwens een mailtje gehad? Ik heb niets ontvangen nog.

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Gelukt,

    Mijn vriendin heeft de film net opgehaald, code is bij ons in Tilburg niet eens gebruikt, dus ga er morgen denk ik nog maar één halen...

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Hier in Roosendaal waren ze nog niet binnen maar staat gereserveerd voor als ze binnen komen.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Gelukt,
    Mijn vriendin heeft de film net opgehaald, code is bij ons in Tilburg niet eens gebruikt, dus ga er morgen denk ik nog maar één halen...
    Lachen zeg
    Leuke actie van speurders en V&D, maar dit soort figuren...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door imp Bekijk bericht
    Lachen zeg
    Leuke actie van speurders en V&D, maar dit soort figuren...
    Zolang je er iemand anders mee blij kunt maken zie ik geen bezwaar. Ik zie dat liever dan dat de V&D er een stuk of twintig overhoudt en weer rustig voor € 24.95 in de verkoop gooit terwijl ze elders € 10,- zijn. Dat noem ik pas oplichterij.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door imp Bekijk bericht
    Lachen zeg
    Leuke actie van speurders en V&D, maar dit soort figuren...
    Sorry hoor, maar dan moeten ze maar opletten... daarnaast kan iedereen met meer dan één e-mailadres er meerdere ophalen... dus ga jij maar ergens anders moraalridder spelen...

    Ik denk namelijk dat mijn buurjongen van 11 dit best een leuke en spannende film zal vinden... en anders is mijn nichtje er wel blij mee, of de dochter van mijn collega... of... ach ja ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel...

  20. #20

    Standaard

    ik snap imp's reactie wel, je hebt genoeg van die profiteurs,

    het boeit V&D en Speurders echt niet wie het nou gaat halen al is het 1 persoon die zie allemaal binnenhaald, maar als het nou een topfilm was is het natuurlijk logisch dat iedereen eerlijke kans moet krijgen en dus ook daadwerklijk 1 per persoon, dat is een film en filmliefhebbers liefhebben

  21. #21

    Standaard

    Ik heb hem ook maar even opgehaald. Had de uitgave al eerder in mijn hand en moest toegeven dat het een mooie uitgave was voor Nederlandse begrippen.

    Denk dat ik hem er een keertje ingooi als ik een film wil kijken waarvoor ik geen volle 100% nodig heb.

    En anders geef ik hem wel door aan familieleden.

  22. #22

    Standaard

    bedankt voor deze tip, morgen ophalen maar.

  23. #23

    Standaard

    Bedankt voor de tip!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #24

    Standaard

    Ik ga er van uit dat de actie alleen voor Nederland geldt? Nuja, ik geraak in ieder geval niet op tijd in een V&D vestiging. Maar altijd mooi meegenomen voor de mensen die er wel gebruik van kunnen maken natuurlijk, zo'n gratis 3-disc

  25. #25

    Standaard

    Ik heb er net ook even eentje opgehaald. Bedankt voor de tip!
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •