Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 308 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Dat zou zeer vermoedelijk wel eens kunnen gaan gebeuren. Maar aan de andere kant: Japanners kunnen ook vreemde beslissingen nemen, gebaseerd op voorkomen van gezichtsverlies.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #227
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #228

    Standaard

    Ik kan mij niet aan de gedachte onttrekken dat de aandeelhouders willen dat toshiba stopt met hd-dvd en d.m.v. het aandeel te laten stijgen duidelijk maken wat zij eigenlijk willen: schadebeperking en inzicht!:wink:

    Ook de aandeelhouders en beursvloer heeft de geruchten over het stopzetten vast wel gehoord, gelezen.

    Wat ze nu zeggen(de aandeelhouders) is: Als jullie stoppen kost het verder geen geld meer en hebben we weer vertouwen in de toekomst van het bedrijf!

  4. #229

  5. #230

    Standaard

    Shit toch nog telaat met me hddvds verkopen

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henkske22 Bekijk bericht
    Shit toch nog telaat met me hddvds verkopen
    Waarom? HD DVD's zijn nog gewoon te koop. Daarna op dit forum, marktplaats, ebay, andere fora en tweedehandswinkels.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Dat zou zeer vermoedelijk wel eens kunnen gaan gebeuren. Maar aan de andere kant: Japanners kunnen ook vreemde beslissingen nemen, gebaseerd op voorkomen van gezichtsverlies.
    Ik denk dat ze juist minder gezichtsverlies maken als ze nu stoppen. Aandeelhouders zijn enthousiast (aandeel is omhoog gegaan) en de media staan er bol van. Het is hot nieuws. Een tegenovergesteld bericht zou door de aandeelhouders niet in dank afgenomen worden. Mijns inziens kunnen ze nu niet anders meer als ze gezichtsbehoud willen. Het gezichtsverlies hebben ze de afgelopen tijd al gehad met Warner en alle andere partijen die het HD DVD kamp hebben verlaten.
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 19-02-2008 om 05:57
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  7. #232

    Standaard

    Als Toshiba geen mogelijkheden ziet met HD DVD nog winst te kunnen maken is het logisch ermee te stoppen. Er is simpelweg dan geen andere keuze meer mogelijk.

    Ik vraag me af of men de huidige bezitters van spelers nog wil blijven supporten want daar valt ook niks mee te verdienen behalve positieve publiciteit. Het zou jammer zijn als men die ook helemaal zou laten vallen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henkske22 Bekijk bericht
    Shit toch nog telaat met me hddvds verkopen
    Dit is weer een typische kip zonder kop uitspraak. De films vergaan niet en een gemiddelde speler leeft 4 tot 6 jaar. Tot die tijd kun je gewoon genieten van je films en zeker ook nog andere films erbij kopen. Het zei geen nieuwe titels meer, maar als je alles hebt wat nu op HD-DVD uit is ben je volgens mij 1 jaar continu films aan het kijken.

  9. #234

    Standaard

    Om de ontwikkelingen omtrend de opvolger van het DVD formaat ook bij de DVD leken onder de aandacht te brengen heb ik even een snelle vraag. Want voor een korte televisie reportage ben ik opzoek naar mensen in de buurt van Utrecht die hun films op HD-DVD formaat kijken en zich dus benadeeld voelen door de ontwikkelingen omtrend de HD-DVD. Als er iemand is die hier aan mee zou willen werken, zou ik van hem of haar graag een pb ontvangen.

    Voor alle anderen met een HD-DVD speler... Veel sterkte ermee.

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door film rep. Bekijk bericht
    Om de ontwikkelingen omtrend de opvolger van het DVD formaat ook bij de DVD leken onder de aandacht te brengen heb ik even een snelle vraag. Want voor een korte televisie reportage ben ik opzoek naar mensen in de buurt van Utrecht die hun films op HD-DVD formaat kijken en zich dus benadeeld voelen door de ontwikkelingen omtrend de HD-DVD. Als er iemand is die hier aan mee zou willen werken, zou ik van hem of haar graag een pb ontvangen.

    Voor alle anderen met een HD-DVD speler... Veel sterkte ermee.
    Belicht je meerdere kanten? Komt op mij over als een gekleurde en popiejopie documentaire (type HVN).
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  11. #236

  12. #237

    Standaard

    Klopt... persbericht had ik er net ook al opgezet.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=58348
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  13. #238

    Standaard

    Hier dan even het officiele bericht van Toshiba zelf:

    http://www.toshiba.co.jp/about/ir/en...0080219_03.htm

    (Oeps zie dat hierboven al net is toegevoegd)..

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Belicht je meerdere kanten? Komt op mij over als een gekleurde en popiejopie documentaire (type HVN).
    Sorry dat ik die indruk wek. Het gaat om een korte reportage 2/3 minuten, waarin het probleem van het waarschijnlijk weg vallen van het HD-DVD formaat vooral menselijk wordt neergezet. Dit wordt daarnaast onderbouwd met de nodige informatie om te snappen wat er aan de hand is. Het is natuurlijk ook de bedoeling om het op de meest aantrekkelijke manier neer te zetten.

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie Bekijk bericht
    Het is al niet meer verrassend, maar wel teleurstellend.

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Als Toshiba geen mogelijkheden ziet met HD DVD nog winst te kunnen maken is het logisch ermee te stoppen. Er is simpelweg dan geen andere keuze meer mogelijk.

    Ik vraag me af of men de huidige bezitters van spelers nog wil blijven supporten want daar valt ook niks mee te verdienen behalve positieve publiciteit. Het zou jammer zijn als men die ook helemaal zou laten vallen.
    Ondanks dat je mij op je negeerlijstje hebt gezet wil ik je toch nog even geruststellen:

    "Toshiba zal daarnaast ondersteuning blijven bieden voor de hd-dvd-producten die reeds verkocht zijn."

    Dit natuurlijk voor de garantie die geboden zal moeten worden.

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het is al niet meer verrassend, maar wel teleurstellend.
    Als je wat eerder hierop had ingespeeld, door meer richting Blu-ray te gaan, was het minder teleurstellend geweest. Met dat stug vastplakken aan een stervend iets heb je alleen jezelf gehad.
    The future is Blu

  18. #243

    Standaard

    Zo, vanavond maar eens ff lekker The Prestige op Hd dvd bekijken.

    Voor die goede oude tijd zal ik maar zeggen...Ah, dat waren nog eens tijden....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Zo, vanavond maar eens ff lekker The Prestige op Hd dvd bekijken.

    Voor die goede oude tijd zal ik maar zeggen...Ah, dat waren nog eens tijden....
    Zal hem op Blu op zetten. Heerlijke film. Alleen jammer dat WB geen uncompressed erop heeft gezet, zoals de regio 1 dit wel heeft (Disney heeft de rechten daar).
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Als je wat eerder hierop had ingespeeld, door meer richting Blu-ray te gaan, was het minder teleurstellend geweest. Met dat stug vastplakken aan een stervend iets heb je alleen jezelf gehad.
    Ja, je moet in deze eraly adopters fase altijd alles vanuit reëel oogpunt bekijken. Het heeft geen zin om vast te plakken aan iets omdat jij het beter vindt, het gaat erom of de markt het beter vind. Ook al is het verliezende product misschien zelfs wel echt beter?

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Als je wat eerder hierop had ingespeeld, door meer richting Blu-ray te gaan, was het minder teleurstellend geweest. Met dat stug vastplakken aan een stervend iets heb je alleen jezelf gehad.
    Blu-ray is voor mij nog steeds geen optie, dus het was HD DVD of niets. Ik heb trouwens geen enkele spijt van die keuze en blijf ook nog gewoon schijfjes kopen. Wel verbaast het me dat een format in zo'n korte tijd wordt opgegeven.

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Blu-ray is voor mij nog steeds geen optie, dus het was HD DVD of niets. Ik heb trouwens geen enkele spijt van die keuze en blijf ook nog gewoon schijfjes kopen. Wel verbaast het me dat een format in zo'n korte tijd wordt opgegeven.
    En waarom is voor jou Blu-ray geen optie? misschien een beetje kortzichtig van je..

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    En waarom is voor jou Blu-ray geen optie? misschien een beetje kortzichtig van je..
    Ik heb het al onnoemelijk vaak opgenoemd, maar zolang regiocodering nog een issue is bij Blu-ray is het formaat voor mij (als iemand die veel importeerd) geen oplossing. Ik wacht wel op spelers die met de druk op de knop regiovrij gemaakt kunnen worden, die stukken goedkoper zijn en die feature complete zijn. Tot die tijd red ik me wel met DVD en HD DVD.

  24. #249

    Standaard

    En regiocodering is er al in verschillende vormen geweest. Vaak te omzeilen, maar nu wat lastiger (wel mogelijk). Bij VHS door verschillend signaal (NTSC, PAL, Secam). Je moest geschikte apparatuur hebben, die die USA band af kon spelen. DVD regiocodering en nu Blu Ray regiocodering, maar dan minder regio's.

    De essentie van regiocodering lijkt me duidelijk, daar studio's (niet eens alle studio's) het gebruiken om hun distributiecontracten te beschermen. Misschien voor de consument niet altijd even leuk, maar vanuit een bedrijfsoptiek wel logisch. Daarnaast is veel wel gewoon regiovrij te krijgen en zijn de verschillen tussen uitgaven een stuk minder groot geworden.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Blu-ray is voor mij nog steeds geen optie, dus het was HD DVD of niets. Ik heb trouwens geen enkele spijt van die keuze en blijf ook nog gewoon schijfjes kopen. Wel verbaast het me dat een format in zo'n korte tijd wordt opgegeven.
    Ja dit komt wel erg zielig over. Kocht je HD-DVD omdat je de naam zo leuk vond? Is rood helemaal jouw kleur?

    De meeste mensen kopen HD omdat ze HD willen. Als Blu-ray de enige optie is dan wordt het toch Blu-ray? Ik, en ik denk met mij vele anderen, volg je echt niet.

    Ach we weten allebei trwouwens dat jij vroeg of laat toch wel overstag gaat. Je moet alleen eerst dit even verwerken.
    The future is Blu

Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •