De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony DVD Architect Pro 4.5

    Ik ben volop bezig met m'n eerste dvd'tje te maken met het programma Sony DVD Architect. Ik ben eigenlijk heel tevreden dat ik al zo ver geraakt ben, maar 1 ding lukt me niet.

    Ik zou graag achtergrondmuziek op m'n film zetten. Het probleem is, dat ik het dus niet klaar krijg om zowel de originele geluiden van m'n film als een muziekje te horen. De muziek zou stilletjes op de achtergrond te horen moeten zijn om de uitleg op de fim wat minder saai te maken.

    Kan iemand mij helpen?

    Groetjes
    Gilraen

  2. #2

    Standaard Met een ander programma misschien?

    Oei, kan niemand mij helpen?

    Of weet er misschien iemand een ander programma waar dit mee kan?

  3. #3

    Standaard

    Mijn vriendin maakt altijd gebruik van Pinnacle Studio. Geweldig programma met eindeloze mogelijkheden.

    Die tool van Sony ken ik niet.

  4. #4

    Standaard

    In vrijwel ieder dvd authoring programma kun je weliswaar meerdere audiotracks plaatsen (max 8 volgens de dvd standaard), maar er kan uiteindelijk maar 1 stream tegelijk worden afgespeeld.

    Je zult dus een stap terug moeten gaan, en in de film zelf tijdens het editen het achtergrondgeluid moeten toevoegen onder het originele geluid, voordat je de dvd gaat authoren.
    Laatst aangepast door Mark S : 13-02-2008 om 16:12

  5. #5

    Standaard

    Bedankt voor de raad! Welk video editing programma raden jullie hiervoor aan?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gilraen Bekijk bericht
    Bedankt voor de raad! Welk video editing programma raden jullie hiervoor aan?
    Ik was even in de veronderstelling dat je die al had.
    Wat is het voor bronmateriaal? (DV/MPG/whatever)

  7. #7

    Standaard

    We hebben nog niet zo lang een digitale camera, dus ik ben het digitale videowereldje nog volop aan het ontdekken!

    Het zijn filmpjes van onze camera, dus MPG.

    Ik ben nog een amateur, maar ik ben niet snel tevreden, als ik een idee in m'n gedachten heb, wil ik dat kost wat kost uitvoeren. En nu is m'n idee dus die achtergrondmuziek, dus heb ik een programma nodig dat dat zeker kan.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gilraen Bekijk bericht
    Bedankt voor de raad! Welk video editing programma raden jullie hiervoor aan?
    Zie mijn eerdere bericht.

  9. #9

    Standaard

    ik doe alles met adobe, dus premiere, encore en after effects

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •