De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.

Discussie: Cloverfield Sequel

  1. #1

    Standaard Cloverfield Sequel

    Vooruitlopend op persberichten die ons ongetwijfeld tegemoet zullen komen binnen nu en een maand start ik vast het topic voor de sequel die er ongetwijfeld snel aan zal komen.


    Director Matt Reeves, who is not JJ Abrams, is in talks with Paramount to deliver another (or the same one again?) massive metropolis-demolishing beast, probably complete with similar ground-level queasy-cam and endless declarations of "Ohmygod!", but with even more utterly useless and nonsensical viral marketing.

    Bron: http://joblo.com/invisible-or-clover-2



    Matt Reeves is in early talks with Paramount to direct a Cloverfield sequel, and, as was previously announced, he has also made a deal with GreeneStreet Films to direct The Invisible Woman.

    Variety says the timing of the projects will depend on how quickly Paramount can complete discussions with Reeves, producer J.J. Abrams and writer Drew Goddard to come up with another monster story for the Cloverfield sequel. There's a good chance the sequel will be Reeves' next film, in which case he will direct The Invisible Woman afterward.

    "Woman" is a Hitchcock-style thriller that probes the mind of a former beauty queen who turns to a life of crime to protect her family.

    Reeves wrote the script and will produce with Abrams and GreeneStreet's John Penotti, Fisher Stevens and Tim Williams.



    Bron: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=41491
    Laatst aangepast door Paul_Knoop : 31-01-2008 om 15:15
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  2. #2

    Standaard

    Cloverfield was wel de popcorn waard, maar ze moeten toch wel met iets heel aardigs komen om dit trucje nog een keer te kunnen flikken. Overtreffen lijkt me al helemaal onmogelijk. Maarja, uitmelken kan nog wel een paar delen natuurlijk (oftewel cloverSaw).

  3. #3

    Standaard

    IMDb profiel bestaat al: http://www.imdb.com/title/tt1179933/
    Voor mij hoeft het niet - een goede DVD release van Cloverfield zou al een hoop kunnen "afsluiten".

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der Bekijk bericht
    IMDb profiel bestaat al: http://www.imdb.com/title/tt1179933/
    Voor mij hoeft het niet - een goede DVD release van Cloverfield zou al een hoop kunnen "afsluiten".
    He-le-maal mee eens! :wink:

    (en toch zou ik de sequel gaan bekijken... )

  5. #5

    Standaard

    Cloverfield: The Ending coming Jan 2009
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  6. #6

    Standaard

    ik vond het een rip-off, maar ik zal de sequal vast kijken, anders mag ik niet oordelen

  7. #7

    Standaard

    Ik had eigenlijk ook enkel de eerste als een stand alone film gezien, maar het brengt terug geld op en daarmee een sequel.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #8

    Standaard

    De eerste film werkte voor mij al niet, dus deze sequel ga ik zeker aan mij laten passeren.

  9. #9

    Standaard

    Dit is nu echt pure verkrachting enkel voor wat geld in het laatje te krijgen , Hollywood word schande ... geen goede (verse) idieeën meer.
    Gold Trader op dvdforum.nl

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blood Bekijk bericht
    Dit is nu echt pure verkrachting enkel voor wat geld in het laatje te krijgen , Hollywood word schande ... geen goede (verse) idieeën meer.
    onder welke steen kom jij weg?

  11. #11

    Standaard

    Het bashen van juniormembers ben ik het niet mee eens, maar het niveau van de gemiddelde juniormember laat ECHT te wensen over.
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  12. #12

    Standaard

    Volgens MTV zit er een vervolg aan te komen van de succesvolle film Cloverfield uit 2008. De zender vroeg producent J.J. Abrams hoe het zat met een vervolg en antwoordde dat ze in een vroeg stadium zijn met het project.

    "We zijn ergens mee bezig, maar we zitten nog in de beginfase," aldus de regisseur van onder andere Star Trek. De film werd in 2008 gehypt door onder andere een uitgebreide reclamecampagne. Wereldwijd werd er met de film 170 miljoen dollar verdiend.

    Cloverfield gaat over vijf vrienden die moeten overleven, nadat New York is aangevallen door een monster. Alle gebeurtenissen zijn opgenomen met een enkele camera. Op de film ontstond in 2008 enige kritiek, omdat deze volledig in 'first person view' gefilmd is.
    FOK.nl

    Ik ben wel benieuwd: ik zou graag zien dat men het hele gebeuren vanuit een ander standpunt laat zien (misschien van de man die met camera op de brug stond)
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 19-01-2010 om 13:01

  13. #13

    Standaard

    Dit zou opzich wel leuk materiaal kunnen opleveren. Stel dat ze de gebeurtenissen van die nacht op een andere camera (of camera's) laten filmen. Dus zelfde scenario maar dan vanuit andere hoeken, views, (bv de brug scene maar dan precies de andere kant),andere personages dus ook weer andere motieven, plots etc. Andere dingen laten zien en bv dingen uit deel 1 verder verklaren ( wat er precies gebeurd als je gebeten wordt ) maar dan met dezelfde scene(s) alleen anders geschoten. Het kan behoorlijk origineel uitpakken mits ze het goed doen.
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  14. #14

    Standaard

    Erg genoten van 10 Cloverfield Lane in de IMAX in R'dam. Veel spanning.

  15. #15

    Standaard

    Is dit nu echt een opvolger van Cloverfield?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Is dit nu echt een opvolger van Cloverfield?
    Het is niet echt een vervolg, maar er zijn wel links te leggen met de eerste film. Mijn interpretatie is dat beide verhalen gelijktijdig spelen. Maar als je Cloverfield niet gezien hebt, zul je deze film prima kunnen volgen. Al kan ik me voorstellen dat het einde een beetje uit de lucht komt vallen als je de eerste film niet hebt gezien.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •