Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD recorder dat DivX afspeelt

    Ik ben op zoek naar dvd recorder met:
    - harde schijf
    - speelt DivX en .srt af
    - speelt DVD +/- RW af
    - redelijk handig in gebruik
    - rond de 300 euro

    Gister heb ik de Panasonic DMR eh57 gekocht, maar het speelt geen gebrande DVD+RW af en nu ben ik op zoek naar eentje die dat wel kan, met bovenstaande wensen.
    Hi! I am human, what are you?

  2. #2

    Standaard

    heb een aantal maanden geleden bij block een dvd recorder gekocht in de aanbieding voor 99 euro.
    was een aanbieding,speelt alles af maar heeft alleen geen harde schijf.
    en hij is van het merk daewoo.

    prima recorder.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bodyguard1970 Bekijk bericht
    heb een aantal maanden geleden bij block een dvd recorder gekocht in de aanbieding voor 99 euro.
    was een aanbieding,speelt alles af maar heeft alleen geen harde schijf.
    en hij is van het merk daewoo.

    prima recorder.

    Jammer dat het geen harddisk heeft.

    Speel je toevallig ook .avi en .srt af?
    Hi! I am human, what are you?

  4. #4

    Standaard

    ja zelfs dat speelt hij af.
    en volgens mij heb ik hem nog zien staan vorige week.
    niet meer voor de prijs van 99 euro,maar voor 150 euro.

    maar is ook nog een leuke prijs voor een recorder.

  5. #5

    Standaard

    ik zelf ben sinds een aantal maanden in het bezit van de:

    Samsung DVDHR753 249,- heb ik hem zien staan bij informatique.

    Speelt divx, heeft een 160gb harddisk en is heel makkelijk regiovrij temaken.

    heeft bovendien een hdmi aansluiting en kan upscalen tot 1080p
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bodyguard1970 Bekijk bericht
    ja zelfs dat speelt hij af.
    en volgens mij heb ik hem nog zien staan vorige week.
    niet meer voor de prijs van 99 euro,maar voor 150 euro.

    maar is ook nog een leuke prijs voor een recorder.
    Dat is inderdaad niet duur voor een recorder. Weet je toevallig de typenummer? Kan ik informatie erover zoeken.
    Hi! I am human, what are you?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    ik zelf ben sinds een aantal maanden in het bezit van de:

    Samsung DVDHR753 249,- heb ik hem zien staan bij informatique.

    Speelt divx, heeft een 160gb harddisk en is heel makkelijk regiovrij temaken.

    heeft bovendien een hdmi aansluiting en kan upscalen tot 1080p
    Ik heb net info erover gezocht. Het blijkt dat de HR753 moet uit staan om een tijdopname te maken. Best wel lastig als je als je de recorder al in gebruik hebt, zou je moeten onthouden dat je de timer hebt ingsteld. Daarentegen is het helemaal niet duur en het speelt volgens jouw alles af...

    Het uiterlijk vind ik wel minder
    Hi! I am human, what are you?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarita Bekijk bericht
    Dat is inderdaad niet duur voor een recorder. Weet je toevallig de typenummer? Kan ik informatie erover zoeken.



    het is de dr-1201.
    op sommige sites wordt niet aangegeven dat hij alles afspeelt.

    maar gaat er maar van uit dat hij dat wel doet.

    heb echt veel plezier van dit apparaat.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bodyguard1970 Bekijk bericht
    het is de dr-1201.
    op sommige sites wordt niet aangegeven dat hij alles afspeelt.

    maar gaat er maar van uit dat hij dat wel doet.

    heb echt veel plezier van dit apparaat.

    was vergeten te vertellen dat dit apparaat nog voorzien is van een i-link aansluitng.
    voor je digitale camera.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bodyguard1970 Bekijk bericht
    was vergeten te vertellen dat dit apparaat nog voorzien is van een i-link aansluitng.
    voor je digitale camera.
    Dank je, ik zal eens gaan zoeken.

    Ik ben toch wel redelijk huiverig om het te kopen, straks speelt ie hetgene niet af wat ik juist wil. Maar jij zegt dat het alles afspeelt.

    Handig zo'n aansluiting
    Hi! I am human, what are you?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarita Bekijk bericht
    Ik heb net info erover gezocht. Het blijkt dat de HR753 moet uit staan om een tijdopname te maken. Best wel lastig als je als je de recorder al in gebruik hebt, zou je moeten onthouden dat je de timer hebt ingsteld. Daarentegen is het helemaal niet duur en het speelt volgens jouw alles af...

    Het uiterlijk vind ik wel minder

    uiterlijk is in het echt juist heel mooi. vond hem mooier dan mijn vorige (pioneer 3100) en past goed bij me Toshiba hd ep30
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    uiterlijk is in het echt juist heel mooi. vond hem mooier dan mijn vorige (pioneer 3100) en past goed bij me Toshiba hd ep30
    Ja oke, heb net weer even gekeken. Het uiterlijk is te doen, het is echt lelijk ofzo.

    Maar is het echt zo dat je de recorder uit moet hebben zodat de tijdopname start?
    Hi! I am human, what are you?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarita Bekijk bericht
    Ja oke, heb net weer even gekeken. Het uiterlijk is te doen, het is echt lelijk ofzo.

    Maar is het echt zo dat je de recorder uit moet hebben zodat de tijdopname start?
    Ik kan trouwens geen Daewoo dr 1201 vinden
    Hi! I am human, what are you?

  14. #14

    Standaard

    Sony RDR-HX750B (Black) of RDR-HX750S (Silver) 160 GB HDD

    Net iets minder dan € 300 (o.a. bij De Block), kijk ook eens op www.kieskeurig.nl voor prijzen van internet winkels.

    Of de Sony RDR-HX950B (alleen in zwart), op de grotere (250 GB) harde schijf na gelijk aan de HX750. (tussen 300 en 400 Euro).

    Ron

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RonBos Bekijk bericht
    Sony RDR-HX750B (Black) of RDR-HX750S (Silver) 160 GB HDD

    Net iets minder dan € 300 (o.a. bij De Block), kijk ook eens op www.kieskeurig.nl voor prijzen van internet winkels.

    Of de Sony RDR-HX950B (alleen in zwart), op de grotere (250 GB) harde schijf na gelijk aan de HX750. (tussen 300 en 400 Euro).

    Ron
    Sony RDR HX650 had ik op het lijstje gezet. De recorders van Sony blijken lastig in gebruik te zijn, gelezen op www.kieskeurig.nl
    Heb jij ervaring met de genoemde Sony recorders?
    Laatst aangepast door Sarita : 29-01-2008 om 14:56
    Hi! I am human, what are you?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarita Bekijk bericht
    Sony RDR HX650 had ik op het lijstje gezet. De recorders van Sony blijken lastig in gebruik te zijn, gelezen op www.kieskeurig.nl
    Heb jij ervaring met de genoemde Sony recorders?
    De Sony RDR-HXx50 en RDR-HXx70 modellen zijn Pioneer clonen, de bediening is dan ook voor 95% identiek.

    Ik zou i.p.v.voor de 650 gaan voor de 750, o.a. voor het EPG (Electronic Programme Guide), waar de 650 niet over beschikt.

    Een vergelijking tussen de RDR-HX650 en de RDR-HX750 kan je op deze pagina van de Sony site vinden.

    Ik heb zelf zowel een Sony RDR-HX750, als een (iets oudere) Pioneer DVR 630H en ben over beide zeer tevreden.

    Mijn (algemene) advies is om (afgezien van jouw Panasonic probleem) alleen de merken Pioneer, Sony en Panasonic te overwegen.

    Ik weet uiteraard niet hoe het met jouw talenkennis is gesteld, maar heel veel informatie is te vinden in de volgende fora:

    DVDBoard (Duits)

    en

    AVForums (Engels)

    Ron

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RonBos Bekijk bericht
    De Sony RDR-HXx50 en RDR-HXx70 modellen zijn Pioneer clonen, de bediening is dan ook voor 95% identiek.

    Ik zou i.p.v.voor de 650 gaan voor de 750, o.a. voor het EPG (Electronic Programme Guide), waar de 650 niet over beschikt.

    Een vergelijking tussen de RDR-HX650 en de RDR-HX750 kan je op deze pagina van de Sony site vinden.

    Ik heb zelf zowel een Sony RDR-HX750, als een (iets oudere) Pioneer DVR 630H en ben over beide zeer tevreden.

    Mijn (algemene) advies is om (afgezien van jouw Panasonic probleem) alleen de merken Pioneer, Sony en Panasonic te overwegen.

    Ik weet uiteraard niet hoe het met jouw talenkennis is gesteld, maar heel veel informatie is te vinden in de volgende fora:

    DVDBoard (Duits)

    en

    AVForums (Engels)

    Ron

    Bedankt voor je info. Ik heb de engelse forum gelezen, duits begrijp ik niet, en daar wordt dus gezegd dat Panasonic geen DivX ondersteund. Sony is dan de beste keuze, maar het speelt het wel DVD+/-RW af?
    Hi! I am human, what are you?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarita Bekijk bericht
    .....maar het speelt het wel DVD+/-RW af?

    Dit kan je zelf vinden op de pagina met de 650/750 vergelijking die ik je gaf.

    Ik heb de engelse forum gelezen, duits begrijp ik niet, en daar wordt dus gezegd dat Panasonic geen DivX ondersteund
    Voor zover ik weet geldt dat alleen voor de in de UK geleverde modellen.

    Ron
    Laatst aangepast door RonBos : 29-01-2008 om 18:01

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RonBos Bekijk bericht
    Dit kan je zelf vinden op de pagina met de 650/750 vergelijking die ik je gaf.



    Voor zover ik weet geldt dat alleen voor de in de UK geleverde modellen.

    Ron
    [quote=RonBos;1300459]
    Dit kan je zelf vinden op de pagina met de 650/750 vergelijking die ik je gaf.

    Ik heb het inderdaad gelezen, maar hetzelfde stond ook bij de Panasonic en die blijkt het dus niet af te spelen.

    Ik wil graag zeker weten dat de recorder het afspeelt.
    Hi! I am human, what are you?

  20. #20

    Standaard


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarita Bekijk bericht
    .....Ik wil graag zeker weten dat de recorder het afspeelt.
    Een DVD-RW (opgenomen op een andere recorder) speelt mijn HX750 goed af. Ik heb geen video materiaal op een DVD+RW, dus kan dat niet testen.

    Ron

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RonBos Bekijk bericht

    Een DVD-RW (opgenomen op een andere recorder) speelt mijn HX750 goed af. Ik heb geen video materiaal op een DVD+RW, dus kan dat niet testen.

    Ron
    Ik koop de HX650 en hopelijk speelt het af wat ik wil.

    Bedankt allemaal
    Hi! I am human, what are you?

  22. #22

    Standaard

    Ik heb een LG DVD recorder model RH199 met 250Gb harddisk erin en deze speelt perfect DivX films.
    Ik ben wel tevreden met dit toestel.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rytec Bekijk bericht
    Ik heb een LG DVD recorder model RH199 met 250Gb harddisk erin en deze speelt perfect DivX films.
    Ik ben wel tevreden met dit toestel.
    Is dat niet een wat ouder model?
    Hi! I am human, what are you?

  24. #24

    Standaard

    300 euri ongeveer voor de Liteon HD A670GX
    250 GB harde schijf en verder alle mogelijkheden die je noemt. Makkelijk te bedienen.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarita Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar dvd recorder met:
    - harde schijf
    - speelt DivX en .srt af
    - speelt DVD +/- RW af
    - redelijk handig in gebruik
    - rond de 300 euro

    Gister heb ik de Panasonic DMR eh57 gekocht, maar het speelt geen gebrande DVD+RW af en nu ben ik op zoek naar eentje die dat wel kan, met bovenstaande wensen.

    Volgens Bol.com zou hij wel geschikt zijn voor DVD+RW zie:
    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...21&Section=SCE

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •