Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 168 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Die eco doosjes kom ik zelf vaak tegen bij afgeprijsde dvd's (zoals bv 3 voor 10€) Maat tot nu toe ben ik voor bluray gelikkig maar 1 keer tegen gekomen en dat was dat ik een 2dehands film kocht via ebay uit amerika. Alleen ik was toen zo stom om niet naar de regiocode te kijken, dus ik heb er nooit wat aan gehad

  2. #127

    Standaard

    Ik zoek lege transparante blu ray doosjes van het merk Scanavo type CBR 101. Deze doosjes worden o.a. gebruikt voor de Criterion blu rays. Een aantal Criterions hebben de reis uit de USA niet zonder kleerscheuren overleeft. Wie o wie kan mij helpen.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door douwe37 Bekijk bericht
    Ik zoek lege transparante blu ray doosjes van het merk Scanavo type CBR 101. Deze doosjes worden o.a. gebruikt voor de Criterion blu rays. Een aantal Criterions hebben de reis uit de USA niet zonder kleerscheuren overleeft. Wie o wie kan mij helpen.
    Bedoel je deze? : http://www.shop4tech.com/item7744.html

  4. #129

    Standaard

    Nee, die bedoel ik niet. De doosjes zijn transparant, zonder blu ray logo.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door douwe37 Bekijk bericht
    Nee, die bedoel ik niet. De doosjes zijn transparant, zonder blu ray logo.
    Criterion verkoop ze zelf in de eigen shop. Zie http://www.criterion.com/shop/other (onderaan). Ze zijn wel wat prijzig.

  6. #131
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja maar Criterion verzend zelf alleen binnen de US dus ook niet meteen een oplossing.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #132

    Standaard

    ebay
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Tja maar Criterion verzend zelf alleen binnen de US dus ook niet meteen een oplossing.
    Dan vrees ik dat het lastig gaat worden. Via Google kom ik hier en daar wel reguliere transparante cases tegen en PS3-vervangingscases, maar niet exact hetzelfde type dat Criterion heeft.

    edit: misschien dat dit iets is.
    Laatst aangepast door Richard B. : 16-07-2012 om 00:50

  9. #134
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Richard, mooie vondst

    Heb me er indertijd na een beschadigde Criterion case er de pleuris naar gezocht
    maar toen niets gevonden.

    Ga me er eens aan wagen om er daar een aantal te bestellen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Richard, mooie vondst

    Heb me er indertijd na een beschadigde Criterion case er de pleuris naar gezocht
    maar toen niets gevonden.

    Ga me er eens aan wagen om er daar een aantal te bestellen.
    Ik heb goeie ervaringen met casetopia. Ook al eens beschadigd doosje ontvangen en bij mijn volgende bestelling werd gratis een nieuw exemplaar bijgevoegd. Kan wel 2-3 weken duren eer je je bestelling in huis hebt (mits douane soms tot 5 weken). Ik plaats altijd bestellingen per 3 doosjes & dan na shipment van ééne bestelling plaats ik de volgende bestelling al, deze zijn zelden onderschept geweest.

  11. #136
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #137

    Standaard

    Richard/peptalk bedankt

    Ik overweeg om 10 stuks te bestellen, alhoewel ik de verzendkosten (ruim $ 17,-) gepeperd vindt.

  13. #138

    Standaard

    Is het zeker dat deze doosjes anders zijn dan PS3 doosjes?
    Het formaat is hetzelfde.
    De oudere PS3 games hadden wel een Blu Ray logo, maar de latere games niet, die zitten ook een in een transparante case.
    Deze doosjes worden ook gebruikt bij bijvoorbeeld MM als opvullen van de schappen en de 20-50 euro PS3 tegoed kaartjes worden ook verkocht in deze doosjes.
    Heb je een MediaMarkt in de buurt? Als het dezelfde doosjes zijn als je nodig hebt kan je vragen of je er 1 hebben mag, doen ze over het algemeen niet moeilijk over.

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spaulding Bekijk bericht
    Is het zeker dat deze doosjes anders zijn dan PS3 doosjes?
    Het formaat is hetzelfde.
    De oudere PS3 games hadden wel een Blu Ray logo, maar de latere games niet, die zitten ook een in een transparante case.
    Ik bedacht me ineens dat ik (ondanks dat ik geen PS3 heb) nog zo'n latere PS3-case had liggen dus die heb ik er even bij gepakt. Hij is niet hetzelfde als de cases die Criterion gebruikt: de nieuwe PS3-case heeft bovenaan nog een transparante 'strip' terwijl bij de Criterion-case de cover vrijwel de hele oppervlakte van de case overspant. Boekjes uit een Criterion-case zouden ook niet in zo'n PS3-case passen omdat aan de binnenkant van de PS3-case ter hoogte van de 'strip' ook een rand zit die kennelijk bedoeld is om het kleinere formaat boekje van een PS3-spel vast te zetten.

    Nog even de vergelijking:

    Hedendaagse PS3-case:


    Criterion-case:

  15. #140

    Standaard

    Wat is eigenlijk het verschil tussen de Elite en de normale Amaray doosjes?

    http://www.nierle.com/s01.php?suchst...=&suchstrprice=
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  16. #141
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Iemand toevallig een adresje voor groene Blu-ray doosjes?

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Iemand toevallig een adresje voor groene Blu-ray doosjes?
    Waarom wil je groene doosjes hebben?

  18. #143

    Standaard

    Leek in the house: de dikke hoesjes van BR (waar bijvoorbeeld Wreck It Ralph in zit)... Is dat Ameray? En de dunnere zijn Slim? Of snap ik hem fout?

  19. #144

    Standaard

    Disney brengt ze allemaal in de 14 mm uit.. ik heb er nog genoeg te koop liggen.. ook de 9 mm hoesjes in singledisc met safelock en zonder safelock.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Disney brengt ze allemaal in de 14 mm uit.. ik heb er nog genoeg te koop liggen.. ook de 9 mm hoesjes in singledisc met safelock en zonder safelock.
    Disney heb ik 2 maten Classics in de kast staan... Dus allemaal gelijk is het niet. Kan je mij de prijzen die je hanteert in prive bericht sturen?

    Om het anders te stellen...

    Wreck It Ralph 3. Welk type/merk hoesje?
    Mulan NL uitgave van 2 weken terug. Welke is dat?

    En die dat zijn, zijn dat nou kwalitatieve goede?

    Er staat zoveel hier in dit topic dat ik er niks meer van snap
    Laatst aangepast door Themeparkfan1987 : 30-03-2013 om 15:36

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Om het anders te stellen...

    Wreck It Ralph 3. Welk type/merk hoesje?
    Mulan NL uitgave van 2 weken terug. Welke is dat?

    En die dat zijn, zijn dat nou kwalitatieve goede?

    Er staat zoveel hier in dit topic dat ik er niks meer van snap
    Ik haat het om mij zelf te quoten, maar ik heb redelijke spoed. Ik heb alle pagina's doorgespit, maar het is echt overkill. Wie kan er eenduidige uitleg geven?

  22. #147

    Standaard

    Destijds is er een discussie geweest over de verkeerde hoesjes bij Assepoester. Daarop kwam een tip dat de hoesjes die Disney gebruikt de volgende zijn.

    http://www.ebay.nl/itm/ws/eBayISAPI....m=330885619081

    Ik heb ze zelf niet besteld dus ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen. Zo te zien zijn het inderdaad dezelfde hoesjes die gbruikt zijn bij Mulan en de 2D verise van Wreck-it Ralph.

    De 3D is volgens mij hetzelfde maar dan met 2 discs in plaats van een single disc zoals Mulan en de 2D versie van Wreck-it Ralph.

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Destijds is er een discussie geweest over de verkeerde hoesjes bij Assepoester. Daarop kwam een tip dat de hoesjes die Disney gebruikt de volgende zijn.

    http://www.ebay.nl/itm/ws/eBayISAPI....m=330885619081

    Ik heb ze zelf niet besteld dus ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen. Zo te zien zijn het inderdaad dezelfde hoesjes die gbruikt zijn bij Mulan en de 2D verise van Wreck-it Ralph.

    De 3D is volgens mij hetzelfde maar dan met 2 discs in plaats van een single disc zoals Mulan en de 2D versie van Wreck-it Ralph.
    Heb eens gemeten... Alhoewel het door ronde kanten lastig is.

    Die 11 mm Amaray (met kliksysteem in het midden om disk vast te houden) single disk is de normale enkele disc van o.a. Mulan. Zeg ik het dan correct? Er zit 1 disk in. Uitvoeringen met meer disks van die dikte bestaan ook? Even voor de algemene kennis.

    Wreck it Ralph 3d is zelfde type alleen dan 13 of 14 mm? Kan het niet goed meten....??

  24. #149

    Standaard

    Amaray = normaal en meestal blauw hoesje, zowel dik als dun.

    De dikke worden vooral in de UK gebruikt, in het begin ook veel in NL maar nu eigenlijk alleen door disney en een enkele 3D of 2/3/4/enz. disc uitgave.
    Laatst aangepast door Largo : 01-04-2013 om 01:50

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Largo Bekijk bericht
    Amaray = normaal en meestal blauw hoesje, zowel dik als dun.

    De dikke worden vooral in de UK gebruikt, in het begin ook veel in NL maar nu eigenlijk alleen door disney en een enkele 3D of 2/3/4/enz. disc uitgave.

    Oke. En Elite heeft dus o.a. nog dunnere en is gewoon concurrerent van Amaray. Als ik in kast bij niet Disney kijk zie ik veel Elite. Dan is het helder. Thanks!

    Amaray dik is 14 mm. Normaal 11 wat de standaard is. Elite kan 11, 9 maar ook 6 mm zijn.

    Dan weet ik nu welke ik zoek

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •