Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 168 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    ik heb iemand op ebay gevonden die echte doosje verkoopt. ik heb al van diverse sites besteld en altijd had ik verschillende maten, rechte hoeken weet ik veel wat.

    hier heb ik echter doosjes gekocht die exact hetzelfde waren als het kapotte doosje.

    http://stores.shop.ebay.nl/BluHeaven...__W0QQ_armrsZ1
    zo'n doosje is kapot
    vanbinnen staat er viva elite
    jammergenoeg heb ik maar 1 nodig en op ebay is het al 8euro voor 2

  2. #77

    Standaard

    sja met oog op de toekomst en qua besparing kan je dr beter 10 of 20 tegelijk kopen.. dr zal nog weleens vaker een doosje kapot gaan.

  3. #78

    Standaard

    heb er zoveel niet nodig
    eerste doosje ooit dat gebroken was en komt door de transport

  4. #79
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deletos Bekijk bericht
    heb er zoveel niet nodig
    eerste doosje ooit dat gebroken was en komt door de transport
    Via Amazon? Je kan een mailtje sturen dat je product is beschadigd tijdens het transport. Vaak krijg je een tegemoetkoming of soms zelfs een volledig nieuwe blu-ray.

    Als het via een andere verkoopskanaal is zou ik toch ook de moeite nemen om een klachtenmail te schrijven of zo, je weet maar nooit!

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    ik heb iemand op ebay gevonden die echte doosje verkoopt. ik heb al van diverse sites besteld en altijd had ik verschillende maten, rechte hoeken weet ik veel wat.

    hier heb ik echter doosjes gekocht die exact hetzelfde waren als het kapotte doosje.

    http://stores.shop.ebay.nl/BluHeaven...__W0QQ_armrsZ1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Gewoon even Googlen en het is zo gevonden: http://www.iwonatec.de/index.php?cPa...18&language=nl
    Wat zijn die verzendingskosten hoog!
    Op e-bay voor 5 (!) doosjes €8.56!
    Bij Iwonatec onmiddellijk €12,95 voor een pakje!

    Zoiets moet toch goedkoper kunnen?
    Wou zo'n 20 doosjes bestellen, maar die prijzen zijn gewoonweg véél te hoog!

  6. #81

    Standaard

    even verder Googelen dan maar.....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #82

    Standaard

    Bigdennis of opus.nl, hebben doosjes genoeg.


  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Wat zijn die verzendingskosten hoog!
    Op e-bay voor 5 (!) doosjes €8.56!
    Bij Iwonatec onmiddellijk €12,95 voor een pakje!

    Zoiets moet toch goedkoper kunnen?
    Wou zo'n 20 doosjes bestellen, maar die prijzen zijn gewoonweg véél te hoog!

    Raar ik betaal maar 7,99! geen 12,95??

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door worldviper Bekijk bericht
    Raar ik betaal maar 7,99! geen 12,95??
    Mja, blijkbaar enkel voor België €12,95...

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Mja, blijkbaar enkel voor België €12,95...
    Pak je toch een grenspostadres! volgens mij http://www.grenspostadres.nl/

  11. #86

    Standaard

    en dan elke keer je pakje een heel end verder op gaan halen zeker voor die paar euro.
    als je dicht tegen de grens aan woont kan et nog wel, maar als je er ver vanaf woont, ben je meer kwijt aan reisgeld denk ik.

  12. #87

    Standaard

    De laatste tijd worden de blu rays van oa E1 in een andere blu ray case geleverd
    De Blu-ray disc zit verpakt in een “Elite Blue” plastik keepcase, welke licht transparant is en een iets lagere en dunnere afmeting heeft t.o.v. het standaard Bluray doosje (10mm)

    oa bij de volgende films
    Domino, Texas chain massacre, Traffic en Inglouroius Basterds

    Waar zijn die te kopen?
    Laatst aangepast door The Puma : 05-04-2010 om 13:47

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    De laatste tijd worden de blu rays van E1 in een andere blu ray case geleverd
    De Blu-ray disc zit verpakt in een “Elite Blue” plastik keepcase, welke licht transparant is en een iets lagere en dunnere afmeting heeft t.o.v. het standaard DVD doosje (10mm)

    oa bij de volgende films
    Domino, Texas chain massacre, Traffic en Inglouroius Basterds

    Waar zijn die te kopen?
    Inglourious Basterds van E1 en iets lagere en dunnere afmeting dan een standaard DVD doosje

    BD's worden al sinds het begin in andere doosjes geleverd dan DVD en Inglourious Basterds is van Universal.
    Laatst aangepast door peptalk : 05-04-2010 om 12:32 Reden: typo's voor Thomas, maar die krijgt hij nog een paar keer terug, want qua spelling en grammtica maakt hij genoeg fouten;-)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Inglourious Basterds van E1 en iets lagere en dunnere afmeting dan een standaard DVD doosje

    BD's worden al sinds het begin in andere doosjes geleverd dan DVD en Inglourious Basterds is van Universal.
    Ja, dat weet ik ook, is inderdaad niet goed omschreven.

    Ik ben dus op zoek naar zo'n doosjes zoals bij de blu ray zit van Inglourious Basterds



    Laatst aangepast door The Puma : 05-04-2010 om 14:50

  15. #90

    Standaard

    Op welke site kan je kwalitatief goede 10mm (NL BR formaat) kopen?

  16. #91

    Standaard

    weet iemand of je bij de mediamarkt tegenwoordig lege blu ray doosjes kan kopen? Of ergens anders gewoon in een winkel?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  17. #92

    Standaard

    gewoon hier op het forum (via dvd.nl shop) voor €0,60 per stuk en €1,95 verzendkosten!

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    gewoon hier op het forum (via dvd.nl shop) voor €0,60 per stuk en €1,95 verzendkosten!
    bedankt! meteen besteld!
    iemand een idee hoelang de levertijd is?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  19. #94

    Standaard

    Weet er misschien iemand of je Blu-ray doosjes in Media Markt Antwerpen kan kopen?

  20. #95
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ja, ze hebben er in ieder geval in Roeselare dus zal wel zo zijn in Antwerpen ook
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #96

    Standaard

    Heeft er soms iemand een (internet)adresje waar je aan driedubbele Blu-raydoosjes kan geraken? Dus doosjes waar 3 schijfjes in passen, liefst niet breder dan de standaarddoosjes.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #97

    Standaard

    Omdat ik in een Appartement woon, en dus niet al te veel ruimte heb, doe ik meestal de schijfjes in zo'n DJ-koffer, en de kaft doe ik dan in zo'n doorzichtig hoesje in een map.

    De doosjes doe ik dan meestal weg, dat iemand anders ze gebruikt, of ze gaan de kliko in.

    De films houden in de doosjes zegt me niet zoveel, vandaar ik ze dus daaruit haal.

    Moet ook wel met een aantal DVD's en Blu Ray's van boven de 2800, dan moet je wel een oplossing bedenken om ze kwijt te kunnen.

    Alleen Blu ray boxen, steelbooks of digipacks hou ik in de originele verpakking, andere gaan normaal gesproken weg.

    Pas nog een grote boodschappen tas vol met DVD & Blu ray doosjes de kliko ingegooid, om wat opruiming te houden.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Omdat ik in een Appartement woon, en dus niet al te veel ruimte heb, doe ik meestal de schijfjes in zo'n DJ-koffer, en de kaft doe ik dan in zo'n doorzichtig hoesje in een map.

    De doosjes doe ik dan meestal weg, dat iemand anders ze gebruikt, of ze gaan de kliko in.

    De films houden in de doosjes zegt me niet zoveel, vandaar ik ze dus daaruit haal.

    Moet ook wel met een aantal DVD's en Blu Ray's van boven de 2800, dan moet je wel een oplossing bedenken om ze kwijt te kunnen.

    Alleen Blu ray boxen, steelbooks of digipacks hou ik in de originele verpakking, andere gaan normaal gesproken weg.

    Pas nog een grote boodschappen tas vol met DVD & Blu ray doosjes de kliko ingegooid, om wat opruiming te houden.
    Je had nog rijk kunnen worden door die doosjes te verkopen

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Je had nog rijk kunnen worden door die doosjes te verkopen
    Ach, heb hier thuis nog een volle C1000 Shoptas vol zitten met lege DVD en blu ray doosjes.

    Als ik echt op geld uit ben had ik die voorgaande tas niet in de kliko gegooid hoor, geld dat interesseerd me geen ene zak.

    Misschien niet leuk om ze uit de doosjes te halen maar ja, je moet soms een creatieve oplossing bedenken.

    En terug te komen op die tas, zie wel wat ik er mee ga doen

  25. #100

    Standaard

    En als je er ooit genoeg van hebt, hoe wil je ze dan slijten?

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •