Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 168 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Helaas alleen blauwe exemplaren, geen rode. Een goeie (maar dure) oplossing is: in sommige winkels ligt er nog een restant HD-DVD's. Koop daarvan eender wat, liefst de goedkoopste crapfilm, en gooi het schijfje weg.
    http://www.iwonatec.de gevonden door Mischa!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mischa Bekijk bericht
    Ik bestel alles altijd bij Iwonatec.

    http://www.iwonatec.de/index.php?cPath=29_218

    In alle formaten en goeie prijzen! Snelle levering ook.
    bedankt!

  2. #52

    Standaard

    Misschien kunnen we iets van een 'powerbuy' op zetten voor die Blu-ray hoesjes ?

  3. #53

  4. #54

    Standaard

    Haha ik voel me echt een 'zeurpiet' maar dit zijn Blu-ray hoesjes met een rug breedte van 15 mm. Ik zoek de 'originele' hoesjes van 9mm. Toch bedankt !

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rawbz Bekijk bericht
    Haha ik voel me echt een 'zeurpiet' maar dit zijn Blu-ray hoesjes met een rug breedte van 15 mm. Ik zoek de 'originele' hoesjes van 9mm. Toch bedankt !
    Bij www.opus.nl
    hebben ze enkel doosjes van blu-ray van 11 mm per stu 0,40 cent
    Blu-ray = Future

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rawbz Bekijk bericht
    Haha ik voel me echt een 'zeurpiet' maar dit zijn Blu-ray hoesjes met een rug breedte van 15 mm. Ik zoek de 'originele' hoesjes van 9mm. Toch bedankt !
    Er zijn geen 'orginele' hoesjes....... ik heb zowel 15/11/9mm bij retail BR's, helaas is het op dat gebied dus niet zoals bij dvd, gelijke breedtes..
    ofwel je zoekt gewoon hoesjes van 9mm...

  7. #57

    Standaard

    Oh oké, dat wist ik niet. Bedankt voor de informatie. Ik zoek dan inderdaad Blu-ray hoesjes met een breedte van 9mm.

  8. #58

    Standaard

    Ik heb er binnenkort een (beperkt) aantal te koop.

    Het betreft de 9 mm SONY hoesjes - origineel(!!).

    PM me maar als je interesse hebt.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  9. #59

    Standaard

    Zijn er inmiddels al winkels bekend waar ze te krijgen zijn ?

  10. #60

  11. #61

    Standaard blu ray doosjes

    ik verkoop mijn lege originele blu ray dvd doosjes
    eventueel te ruilen voor blu ray dvd's

    wel enkel af te halen !!
    heb er momenteel nog 22, maar er komen er steeds bij !!

  12. #62

    Standaard

    Waar zijn de originele SONY en ELITE Bluray doosjes te kopen?
    ELITE wordt gebruikt door 20 cententry fox ed.

    Moeten wel nieuwe en onbeschadigde zijn.
    Laatst een aantal gekocht en die waren beschadigd, krassen en deuken in de plastic hoesjes
    Laatst aangepast door The Puma : 26-07-2009 om 10:08

  13. #63

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolfio Bekijk bericht
    Je kunt ze ook op www.SlimmeDVDdoosjes.nl bestellen.
    Maar geen hoesjes van 9mm en dat zijn de normale nederlandse uitgaves toch?


    Iemand nog een goed adresje gevonden voor deze "standaard" nederlandse blu-ray hoesjes??
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  15. #65

    Standaard

    Ik heb er voorlopig maar 1 nodig. Dus als iemand er nog 1 heeft liggen? PM

    Moet dan wel een nieuw hoesje zijn dat er exact hetzelfde uitziet als de hoesjes in de nederlandse winkels. Dus rug van 9mm-10mm en met officieel Blu-ray logo. En dus geen hoesje met rechte hoeken en dat soort shit.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  16. #66

    Standaard

    Ja, die ben ik ook het zoeken,
    zijn van het merk ELITE

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ja, die ben ik ook het zoeken,
    zijn van het merk ELITE
    Ja, klopt, dat staat inderdaad aan de binnenkant van die hoesjes.

    Heeft iemand hier een adresje daarvoor? Of heeft iemand misschien thuis nog wat van die dingen over?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  18. #68

    Standaard

    Heeft niemand hier ooit een blu-ray doosje vervangen?!?

    Er zijn hier al meerdere mensen op zoek naar goede vervangende doosjes. Daar moet toch een goed adresje voor zijn?

    (Geen nep doosjes die totaal niet op de originele doosjes lijken)
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  19. #69

  20. #70

    Standaard

    De slim doosjes (6mm) zijn de "gewone" en de 12 mm doosjes die van Engeland en de "dikke doosjes". Am I right ?


  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    De slim doosjes (6mm) zijn de "gewone" en de 12 mm doosjes die van Engeland en de "dikke doosjes". Am I right ?
    Nee, gewone doosjes zijn 9, 10 of 12mm en de Engeland doosjes zijn 14mm. Dus deze slim doosjes zijn echt slim.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Gewoon even Googlen en het is zo gevonden: http://www.iwonatec.de/index.php?cPa...18&language=nl
    Googlen had ik uiteraard al gedaan. En dan kom je inderdaad op dit soort sites terecht. Maar dat zijn volgens mij allemaal cheap knock-offs. Bovendien zijn die doosjes meestal 12mm en de nederlandse blu-rays die ik in de kast heb staan zijn allemaal 9 a 10 mm.

    Daarom was ik op zoek naar originele doosjes, want ik wil niet dat je die nepdingen er zo uit kunt vissen als je ze in de kast heb staan.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  23. #73

    Standaard

    Je kunt ze bij mij bestellen voor 70 cent p/s.
    Ik heb ze al eerder verkocht hier op het forum. Dat zijn de echte safe-lock doosjes van 9 mm zoals door bv. Sony gebruikt wordt.

    EDIT: verkeerde prijs opgegeven. Ze zijn 1,50 per hoesje en komen uit Duitsland. Dit zijn dus echt exact dezelfden als bij de koop blu rays gebruikt worden.

    11 mm hoesjes kan ik bestellen voor je voor 95 cent. Ook dit zijn de echte (met blu ray logo, en GEEN gaten zoals bij de US hoesjes )

    Voor de geinteresseerden heb ik ook nog UK hoesjes a 40 cent per stuk (ongeveer 50 stuks).
    Laatst aangepast door Raymond Gelmers : 04-12-2009 om 15:09
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Je kunt ze bij mij bestellen voor 70 cent p/s.
    Ik heb ze al eerder verkocht hier op het forum. Dat zijn de echte safe-lock doosjes van 9 mm zoals door bv. Sony gebruikt wordt.

    EDIT: verkeerde prijs opgegeven. Ze zijn 1,50 per hoesje en komen uit Duitsland. Dit zijn dus echt exact dezelfden als bij de koop blu rays gebruikt worden.

    11 mm hoesjes kan ik bestellen voor je voor 95 cent. Ook dit zijn de echte (met blu ray logo, en GEEN gaten zoals bij de US hoesjes )

    Voor de geinteresseerden heb ik ook nog UK hoesjes a 40 cent per stuk (ongeveer 50 stuks).
    Heb je nog sony blu ray doosjes van 9mm? Zoja, verstuur je naar België.
    Zit met een gebroken doosje :sad:

  25. #75

    Standaard

    ik heb iemand op ebay gevonden die echte doosje verkoopt. ik heb al van diverse sites besteld en altijd had ik verschillende maten, rechte hoeken weet ik veel wat.

    hier heb ik echter doosjes gekocht die exact hetzelfde waren als het kapotte doosje.

    http://stores.shop.ebay.nl/BluHeaven...__W0QQ_armrsZ1

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •