Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard AWARD WINNING COLLECTION (paramount)

    PARAMOUNT AWARD WINNING COLLECTION

    Hierover kon ik in bestaande topics of onder release info niets vinden.
    Het gaat (zoals bij alle collections) om reeds eerder uitgegeven titels met een aangepaste inlay.

    Mediadis :
    Deze nieuwe collectie van Paramount brengt een aantal DVD's die met een Academy Award bekroond werd, nu beschikbaar met een nieuwe inlay. Absolute toppers die u in uw DVD-collectie moet hebben !
    Koop 2 DVD's uit de selectie en krijg een derde titel gratis thuis gestuurd! Ga naar www.paramount.be/gratisdvd om meer te weten over de actie. (Enkel geldig t/m juli 2008 in de Benelux).
    Aanbod geldig tot en met 31/01/2008 en zolang de voorraad strekt

    BOL.COM:
    Gratis naar de bioscoop? Bestel dan nu 2 DVD's uit deze speciale Award Winning Collection! Bij elke DVD zit een folder met een code. Volg de instructies op deze folder en ontvang de Pathé Select kaart waarmee je een jaar lang een tweede bioscoopkaartje gratis krijgt

    Ben zeer benieuwd hoe ik "een jaar lang een tweede bioscoopkaartje" mag interpreteren.
    Moet ik lezen: gedurende een jaar 1 keer een gratis bioscoopkaartje of
    Een jaar lang een 'abonnement' op een gratis tweede bioscoopkaartje.

    Iemand reeds ervaring hiermee ? (liever geen speculaties als reactie)

  2. #2

    Standaard

    Het is een Pathé select KAART, ik weet bijna wel zeker dat het een jaar lang zovaak als je wilt een 2e kaartje is. Er zullen wel een heel aantal voorwaarden zijn, dus dat zou ik even in de gaten houden.

    Speculatie () : Alleen buiten het weekend, misschien zelfs alleen overdag. Alleen als het betaalde kaartje zonder enige korting is.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #3

    Standaard

    Belachelijk. Zo zie je maar weer dat sommige mensen blijkbaar een Oscar heel belangrijk vinden


  4. #4

    Standaard

    Jammer dat de uitgaves allemaal oude versies zijn, ook de uitgaves die de artwork van de SE hebben, zoals Ghost en Flashdance.

    En bij The Ten Commandments is maar plaats voor één disc in de keepcase???

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Belachelijk. Zo zie je maar weer dat sommige mensen blijkbaar een Oscar heel belangrijk vinden

    Van een forumlid een zeer ongenuanceerde reactie. Belachelijk wat ???

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Het is een Pathé select KAART, ik weet bijna wel zeker dat het een jaar lang zovaak als je wilt een 2e kaartje is. Er zullen wel een heel aantal voorwaarden zijn, dus dat zou ik even in de gaten houden.

    Speculatie () : Alleen buiten het weekend, misschien zelfs alleen overdag. Alleen als het betaalde kaartje zonder enige korting is.
    Dank voor je reactie; via het zoeken naar de Pathe select kaart kwam ik o.a. terecht bij het Kruidvat, met vermelding van:
    actievoorwaarden
    • Deze actie is geldig tot en met augustus 2008
    • Tot en met augustus 2008 kunt u in het bezit komen van de Pathé Select kaart
    • De Pathé Select kaart is een jaar lang geldig na uitgifte
    • De start van de verkoop van de betreffende Oscar DVD’s start op 14 januari 2008 en loopt tot en met 14 maart 2008. U kunt al voor 14 januari 2008 bestellen
    • De actie is alleen geldig in Nederland
    • Alle personen die deelnemen aan de actie zijn gebonden aan en gaan akkoord met de bepalingen van deze actievoorwaarden Kruidvat Entertainment, de door haar ingeschakelde hulppersonen en/of derden zijn niet aansprakelijk voor enige schade, direct en/of indirect, die voorvloeit uit of op enige andere wijze verband houdt met de actie
    • Met de 2 actiecodes uit de DVD’s krijgt u een Pathé Select Kaart waarmee u (voor de door Pathé geselecteerde films) ieder 2e bioscoopkaartje gratis krijgt
    • De kaart is een jaar lang geldig
    • De actie geldt niet voor alle films

    Mijn vraag is hiermee in feite beantwoord.

  7. #7

    Standaard

    Vraag blijft natuurlijk welke films Pathe selecteert.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Vraag blijft natuurlijk welke films Pathe selecteert.
    Dat blijft inderdaad een (on)aangename verrassing.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    PARAMOUNT AWARD WINNING COLLECTION

    .....


    Koop 2 DVD's uit de selectie en krijg een derde titel gratis thuis gestuurd! Ga naar www.paramount.be/gratisdvd om meer te weten over de actie. (Enkel geldig t/m juli 2008 in de Benelux).
    Aanbod geldig tot en met 31/01/2008 en zolang de voorraad strekt

    ....

    deze actie is enkel geldig in België
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  10. #10

    Standaard

    Ik zag ze gisteren liggen bij de MediaMarkt, en ik vind ze te lelijk voor woorden, eerlijk gezegd. Het ziet er behoorlijk amateuristisch uit.
    Ik moet maar snel de luxe versie van The Ten Commandments gaan zoeken, voordat die nergens meer te vinden is.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Jammer dat de uitgaves allemaal oude versies zijn, ook de uitgaves die de artwork van de SE hebben, zoals Ghost en Flashdance.

    En bij The Ten Commandments is maar plaats voor één disc in de keepcase???
    Ontbrekende disc’s bij de films Reds & The Ten Commandments uit de Award Winning Collection DVD’s.

    Door een productiefout ontbreekt bij de titels The Ten Commandments & Reds uit de Award Winning Collection de tweede disc.
    Hierdoor kunt u niet de volledige film bekijken, omdat het laatste deel van de betreffende film op de tweede disc staat.
    Uiteraard betreuren wij dit en bieden wij u hiervoor onze excuses aan.
    U kunt alsnog de complete film ontvangen als u de onderstaande stappen volgt.
    1. Verwijder het leaflet met de actiecode (deze bevindt zich aan binnenkant van de DVD) en de inlay (papieren kaft achter het plastic) van het DVD doosje
    2. Het leaflet heeft u nodig om gebruik te maken van de geldende actie, de inlay om uw Award Winning Collection hetzelfde uiterlijk te laten behouden
    3. Stuur alleen het zwarte DVD doosje MET de disc gratis naar
    Paramount Home Entertainment
    Antwoordnummer 5020
    3600 XM Mijdrecht
    Nederland

    Woont u in Belgie of Luxemburg dan is het raadzaam om een “Priority” sticker op de envelop te plakken, dit versneld de verzending naar Nederland.Deze sticker kunt u gratis afhalen bij uw postkantoor.
    4. Vermeld duidelijk uw naam, straatnaam, huisnummer, postcode en land.
    5. U krijgt een een nieuwe DVD thuisgestuurd met daarin beide disc’s
    6. NB: alleen ingestuurde DVD doosjes inclusief disc worden in behandeling genomen

  12. #12

    Standaard

    Bestaat niet-prioritaire verzending dan nog in België? Misschien heb je nog een keuze als je naar het buitenland wil versturen...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Van een forumlid een zeer ongenuanceerde reactie. Belachelijk wat ???
    Van een forumlid, wat heeft dat er nou mee te maken?? Belachelijk dat ze weer in zo'n lelijke inlay gestoken worden

  14. #14
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Ik moet maar snel de luxe versie van The Ten Commandments gaan zoeken, voordat die nergens meer te vinden is.
    Free Record Shop ligt hij nog regelmatig voor een tientje. Heb hem twee weken geleden daar gehaald.
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  15. #15

    Standaard

    Ik was nog niet op de hoogte van het probleem met de ontbrekende discs en ontdekte het jammer genoeg tijdens het bekijken van The Ten Commandments. Ook Reds heb ik hier nog liggen maar daar was ik nog niet aan begonnen. In ieder geval ben ik blij dat het probleem al bekend is en dat Paramount in vervanging voorziet, waarvan ik dan ook zo snel mogelijk gebruik zal maken.

  16. #16

    Standaard

    Heeft iemand al z'n "gratis bioscoopkaartjes" ontvangen? Ik heb de brief al zo'n week of drie geleden opgestuurd, maar nog niets ontvangen. En de website is wat dat betreft heel erg vaag.


    EDIT: Speaking of the Devil , vanmiddag zat het pasje bij de post! Je kunt niet alle films zien, maar er zijn voldoende titels waar ik me in kan vinden.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 26-02-2008 om 14:14
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #17

    Standaard

    Hoi, kun je een screenshot maken van de beschikbare films? en klopt de speculatie van Patrick: Alleen buiten het weekend, misschien zelfs alleen overdag. Alleen als het betaalde kaartje zonder enige korting is.
    Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?
    Startrader I am! l Mijn Collectie

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freddie Wong Bekijk bericht
    Hoi, kun je een screenshot maken van de beschikbare films? en klopt de speculatie van Patrick: Alleen buiten het weekend, misschien zelfs alleen overdag. Alleen als het betaalde kaartje zonder enige korting is.
    Dat is pure speculatie van mijn kant hoor, je kunt het beste even mailen/bellen met Pathé.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #19

    Standaard



    Let op: niet alle bioscopen hebben deze films. Zo heeft Tuschinski in Amsterdam en Spuimarkt in Den Haag geen films waar je naar toe kunt. Pathé Helmond heeft bv. maar 2 films.
    En in de voorwaarden staat inderdaad dat het eerste kaartje tegen normaal tarief moet worden gekocht (maar ik weet niet of een Film Voordeelpas als normaal tarief wordt gezien). Nergens staat dat je alleen door de week mag of alleen overdag.
    Maar ga ervan uit dat de grote commerciele aktiefilms niet tot het aanbod behoren. Het is meer de alternatieve film.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 01-03-2008 om 15:19
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht


    (maar ik weet niet of een Film Voordeelpas als normaal tarief wordt gezien).
    Dat lijkt me niet, aangezien een kaartje met de filmvoordeelpas maar 6 euro kost.

    Ik snap sowieso niet waarom mensen altijd klagen dat de bios zo duur is. Een kaartje kost maar 6 euro, ook voor niet-studenten en mensen jonger dan 65. Enige wat je hoeft te doen is vooruitbetalen voor 6 kaartjes en binnen 12 maanden die 6 kaartjes besteden. Je mag zelfs 3 kaartjes voor dezelfde voorstelling kopen met 1 pas.

    En nee, ik werk niet bij Pathé
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ik snap sowieso niet waarom mensen altijd klagen dat de bios zo duur is. Een kaartje kost maar 6 euro, ook voor niet-studenten en mensen jonger dan 65. Enige wat je hoeft te doen is vooruitbetalen voor 6 kaartjes en binnen 12 maanden die 6 kaartjes besteden. Je mag zelfs 3 kaartjes voor dezelfde voorstelling kopen met 1 pas.

    En nee, ik werk niet bij Pathé
    Maar je vergeet ook te vertellen dat het alleen maar bij Pathé geldt! Er zijn een heleboel plaatsen waar geen Pathé bioscoop is. Bij Rialto in Amsterdam kost een kaartje in het weekend ook 9 euro.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Maar je vergeet ook te vertellen dat het alleen maar bij Pathé geldt! Er zijn een heleboel plaatsen waar geen Pathé bioscoop is. Bij Rialto in Amsterdam kost een kaartje in het weekend ook 9 euro.
    Daar heb je gelijk in, maar gelukkig hebben bijna alle grote steden wél een Pathé.
    Het is wel jammer dat die soms ook niet films draait, waarvan je het wel zou verwachten. Neem bijvoorbeeld There Will be Blood. Ik heb een Pathé Unlimited pas, maar deze film moet ik toch ergens anders gaan zien, waardoor ik wel weer moet betalen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Daar heb je gelijk in, maar gelukkig hebben bijna alle grote steden wél een Pathé.
    Het is wel jammer dat die soms ook niet films draait, waarvan je het wel zou verwachten. Neem bijvoorbeeld There Will be Blood. Ik heb een Pathé Unlimited pas, maar deze film moet ik toch ergens anders gaan zien, waardoor ik wel weer moet betalen.
    Dat zal ook wel met de distributeur te maken hebben, die zal soms alleen de filmhuizen of de minder-commerciele bioscopen selecteren.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bosmeneer Bekijk bericht
    Dat zal ook wel met de distributeur te maken hebben, die zal soms alleen de filmhuizen of de minder-commerciele bioscopen selecteren.
    De bioscopen kiezen toch? Als Pathé een film wil, krijgen ze toch geen nee-verkoop? Misschien zie ik het verkeerd...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Daar heb je gelijk in, maar gelukkig hebben bijna alle grote steden wél een Pathé.
    Het is wel jammer dat die soms ook niet films draait, waarvan je het wel zou verwachten. Neem bijvoorbeeld There Will be Blood. Ik heb een Pathé Unlimited pas, maar deze film moet ik toch ergens anders gaan zien, waardoor ik wel weer moet betalen.
    Het ligt ook aan de Pathe bioscopen zelf. In Pathe de Kuip bijvoorbeeld, wordt There Will Be Blood wel vertoond.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •