Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 49 van 49 worden weergegeven.
  1. #26
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Bron? Dat lijkt me toch wel een heel eigenaardige beslissing namelijk.
    Waarom?

    Panasonic Nederland is maar een kleine dochter onderneming van moederbedrijf Panasonic Duitsland.

    Als je nou gewoon wacht wat Panasonic Duitsland gaat doen, het zou mij niks verbazen dat zij deze speler na de zomer wel zullen uitbrengen, ook al is de speler eigenlijk bedoeld voor de Amerikaanse markt.

  2. #27

    Standaard

    Ik kom misschien een beetje dom over maar;
    De DMP-BD50 decodeert de audio tracks intern en heeft anologe output. Wil dit zeggen dat je hem direct op de speakers kunt aansluiten? Dus dat een receiver overbodig is.
    The future is Blu

  3. #28

    Standaard

    Je hebt een receiver nodig. De speler sluit je aan op de analoge ingangen van de receiver, via 6 (5:1) of 8 kabels (7:1). Belangrijk aandachtspunt is wel dat de speler en/of de receicver bij die analoge ingangen ook zaken regelt als type speakers, cross over subwoover, afstanden speaker, e.d. Alternatief is dat hij geluid analoog uitvoert via hdmi, dan geldt zelfde voor speakers e.d.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #29

    Standaard

    Danku beide.
    The future is Blu

  5. #30

    Standaard

    De Samsung hybride speler BD-UP5000 had had maar heel beperkte opties voor inregelen van analoog uit. Het blijft altijd zaak hierover door te vragen in de winkel.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #31

    Standaard

    De playstation is een van de beste bluray spelers van dit moment en je kunt hem updaten naar 2.0 straks. Hij upscaled ook dvds erg goed. Het is een zeer populaire speler maar hij is niet voor iedereen geschikt. Met name audiofielen zullen de anaolge outs missen en hij is wat beperkter met de DTS-HD audio formaten / aanleveringen.

    Verder een serieuze speler want hij is behoorlijk still hoor. Grootste voordeel van de playstation tov een gewonen bluray speler is dat een gewone speler echt 30-45 sec nodig heeft om op te starten en de film te pakken. de playstation start in 3-4 seconend op in het hoofdmenu (zelf getest) en je bluray start je dan in 5-10 seconden. Stuk minder sloom dus...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    De playstation is een van de beste bluray spelers van dit moment en je kunt hem updaten naar 2.0 straks. Hij upscaled ook dvds erg goed. Het is een zeer populaire speler maar hij is niet voor iedereen geschikt. Met name audiofielen zullen de anaolge outs missen en hij is wat beperkter met de DTS-HD audio formaten / aanleveringen.

    Verder een serieuze speler want hij is behoorlijk still hoor. Grootste voordeel van de playstation tov een gewonen bluray speler is dat een gewone speler echt 30-45 sec nodig heeft om op te starten en de film te pakken. de playstation start in 3-4 seconend op in het hoofdmenu (zelf getest) en je bluray start je dan in 5-10 seconden. Stuk minder sloom dus...
    Alsof het erg is 1 minuut te moeten wachten om bijvoorbeeld 180 minuten Troy te gaan zien.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Alsof het erg is 1 minuut te moeten wachten om bijvoorbeeld 180 minuten Troy te gaan zien.....
    Ja, dat is het....

    Wat is dat nu weer voor loze opmerking? Tuurlijk is het FIJNER om MINDER lang te hoeven wachten. En nee je gaat er niet dood van, maar de bluray spelers zijn overhet algemeen gewoon een stuk slomer. Je werkt je een slag in de rondte om ziets simpels als een fw update te doen is al vaak een trage aangelegenheid.

    Voor Troy wil ik BTW wel de hele avond wachten, als ik er zo onderuit kan komen hem nog een keer te moeten kijken...

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Ja, dat is het....

    Wat is dat nu weer voor loze opmerking? Tuurlijk is het FIJNER om MINDER lang te hoeven wachten. En nee je gaat er niet dood van, maar de bluray spelers zijn overhet algemeen gewoon een stuk slomer. Je werkt je een slag in de rondte om ziets simpels als een fw update te doen is al vaak een trage aangelegenheid.

    Voor Troy wil ik BTW wel de hele avond wachten, als ik er zo onderuit kan komen hem nog een keer te moeten kijken...
    Weer subtiel gereageert. Moet jij altijd iedereen beledigen of zo?

    Maar natuurlijk is iets sneller mooi en dat worden de stand alones ook heus nog wel. De eerste dvd spelers gingen ook nog niet echt snel. Feit is dat het voor mij niet uit maakt. Ik heb liever 1 minuut opstarten met alle geluidsformaten via bitstream over hdmi. Dat doet de ps3 nu eenmaal niet.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Weer subtiel gereageert. Moet jij altijd iedereen beledigen of zo?
    Waar beledigde ik je dan precies? mensen die snel op hun teentjes zijn getrapt moeten misschien dat probleem bij zichzelf leggen... zal een psycholoog ook als eerste zeggen. maar goed, dat is persoonlijk.

    Maar natuurlijk is iets sneller mooi en dat worden de stand alones ook heus nog wel. De eerste dvd spelers gingen ook nog niet echt snel.
    En de playstation is nu al snel en jouw speler wordt nooit sneller dan de ps3, daarvoor moet je een nieuwe kopen. Dit is een feit.

    Feit is dat het voor mij niet uit maakt
    .
    Prima hoor... voor mij wel.


    Ik heb liever 1 minuut opstarten met alle geluidsformaten via bitstream over hdmi. Dat doet de ps3 nu eenmaal niet.
    Ik heb dat liever niet... maar de playstation is ook niet voor iedereen geschikt zei ik. Jouw speler is ook niet beter dan de playstation, andersom ook niet.

    P.S. 1 minuut ga je niet redden...
    Laatst aangepast door Jeroen van K. : 21-02-2008 om 10:12

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Waar beledigde ik je dan precies? mensen die snel op hun teentjes zijn getrapt moeten misschien dat probleem bij zichzelf leggen... zal een psycholoog ook als eerste zeggen. maar goed, dat is persoonlijk.
    Kijk, wederom beledigend. Eerst al door mijn opmerking loos te noemen, nu wederom beledigend hoe jij begint. Heb jij dit zelf niet eens door of kun je niet normaal mijn mening weerleggen??
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Kijk, wederom beledigend. Eerst al door mijn opmerking loos te noemen
    En dan ben jij al beledigd? Dat is gewoon een mening, waarom zou je je daar beledigd doro voelen? Ik wil graag OT blijven...

    nu wederom beledigend hoe jij begint. Heb jij dit zelf niet eens door of kun je niet normaal mijn mening weerleggen??
    Hehe, ik vind het behoorlijk triest dat je argumenten op zijn en je dan off topic wil gaan met dat ik je zou hebben beledigd. En ik vind dat triest. en als je daar beledigd door bent zul je in NL de hele dag beledigd worden omdat mensen hier nu eenmaal een mening hebben.

    Verder is het gewoon bijzonder triest om te willen weerleggen dat 1 minuut + wachten ergens goed voor is. Fijn dat je al je outputs hebt enzo: je zit nog steeds lang te wachten voor een film want binnen die 1 minuut met aanzetten van de speler haal je niet eens, weten we allebei - het is langer. Verder is wachten natuurlijk nergens goed voor dus ook niet het goedpraten van wachten kan een zinvolle toevoeging zijn. Bovendien praat je wachten niet goed want die lange wachttijd heeft natuurlijk niks met de outputs te maken. Dit maakt de opmerking en je betoog alleen maar "lozer" imo (!!!).

    Ik ben gewoon de hele tijd oprecht geweest door te stellen dat de playstation iet voor iedereen is. Maar om dan te gaan zeggen dat wachten niet erg vind ik gewoon bijzonder onvolwassen want je praat dit bij niemand goed.

    Ik wil hier niks meer aan toevoegen en graag OT gaan.

    P.S. Ik zou het voorbij het trieste vinden als je je nu weer beledigd zou voelen en de discussie weer off tpic wilt laten gaan. Stuur me dan gewoon een PM als je ergens niet eens mee bent en je je geschoffeerd voelt, maar laat de discussie OT blijven.
    Laatst aangepast door Jeroen van K. : 21-02-2008 om 10:57

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    En dan ben jij al beledigd? Dat is gewoon een mening, waarom zou je je daar beledigd doro voelen? Ik wil graag OT blijven...


    Hehe, ik vind het behoorlijk triest dat je argumenten op zijn en je dan off topic wil gaan met dat ik je zou hebben beledigd. En ik vind dat triest. en als je daar beledigd door bent zul je in NL de hele dag beledigd worden omdat mensen hier nu eenmaal een mening hebben.

    Verder is het gewoon bijzonder triest om te willen weerleggen dat 1 minuut + wachten ergens goed voor is. Fijn dat je al je outputs hebt enzo: je zit nog steeds lang te wachten voor een film want binnen die 1 minuut met aanzetten van de speler haal je niet eens, weten we allebei - het is langer. Verder is wachten natuurlijk nergens goed voor dus ook niet het goedpraten van wachten kan een zinvolle toevoeging zijn. Bovendien praat je wachten niet goed want die lange wachttijd heeft natuurlijk niks met de outputs te maken. Dit maakt de opmerking en je betoog alleen maar "lozer" imo (!!!).

    Ik ben gewoon de hele tijd oprecht geweest door te stellen dat de playstation iet voor iedereen is. Maar om dan te gaan zeggen dat wachten niet erg vind ik gewoon bijzonder onvolwassen want je praat dit bij niemand goed.

    Ik wil hier niks meer aan toevoegen en graag OT gaan.

    P.S. Ik zou het voorbij het trieste vinden als je je nu weer beledigd zou voelen en de discussie weer off tpic wilt laten gaan. Stuur me dan gewoon een PM als je ergens niet eens mee bent en je je geschoffeerd voelt, maar laat de discussie OT blijven.
    Mijn argumenten op? Lamenielachuh

    Ik projecteer met een full hd projector op 106". Dan heb je gewoon geen ps3 nodig voor de snelheid. Nee, dan liever wat trager en beter beeld en geluid. Dan ben je zowiezo wat minuutjes bezig eer een film kan beginnen. Mijn ps3 is weg gegaan omdat ik hem te luid vond. Dus geen domme loze opmerking maar puur ervaring dude.... owned je (of zoiets haha)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Mijn argumenten op? Lamenielachuh

    Ik projecteer met een full hd projector op 106". Dan heb je gewoon geen ps3 nodig voor de snelheid. Nee, dan liever wat trager en beter beeld en geluid. Dan ben je zowiezo wat minuutjes bezig eer een film kan beginnen. Mijn ps3 is weg gegaan omdat ik hem te luid vond. Dus geen domme loze opmerking maar puur ervaring dude.... owned je (of zoiets haha)
    waarom je in godsnaam denkt dat je bluray speler beter beeld geeft dan de playstation zou een discussie op zich, waardig zijn al ga ik die niet meer met je aan: te veel loze opmerkingen die van dat beeld is er al weer eentje...

    pwn-se... met je 106", mijn piemel is groter...

    P.S. Ik wil niks meer aan de discussie toevoegen. Graag ga ik OT
    Laatst aangepast door Jeroen van K. : 21-02-2008 om 11:45
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  15. #40
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    waarom je in godsnaam denkt dat je bluray speler beter beeld geeft dan de playstation zou een discussie op zich, waardig zijn al ga ik die niet meer met je aan: te veel loze opmerkingen die van dat beeld is er al weer eentje...

    pwn-se... met je 106", mijn piemel is groter...

    P.S. Ik wil niks meer aan de discussie toevoegen. Graag ga ik OT
    Kan ik mijn in vinden, je hoort wel meer van die kreten dat een PS3 of een HD DVD add-on slechter beeld zou geven dan een reguliere Blu-ray of HD speler. Het zijn allemaal van die kreten die nergens op slaan.

    Waar ik wel voor zou kunnen vallen, en dat is niet omdat jouw piemel groter is dan zijn 106” is een Full HD projector, maar dan wel op een groter scherm dan die 106”.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Kan ik mijn in vinden, je hoort wel meer van die kreten dat een PS3 of een HD DVD add-on slechter beeld zou geven dan een reguliere Blu-ray of HD speler. Het zijn allemaal van die kreten die nergens op slaan.

    Waar ik wel voor zou kunnen vallen, en dat is niet omdat jouw piemel groter is dan zijn 106” is een Full HD projector, maar dan wel op een groter scherm dan die 106”.
    Yep, 1080p projector is vette shit. Zal ook wel in een dik ingerichte ruimte zijn. 8)
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Kan ik mijn in vinden, je hoort wel meer van die kreten dat een PS3 of een HD DVD add-on slechter beeld zou geven dan een reguliere Blu-ray of HD speler. Het zijn allemaal van die kreten die nergens op slaan.

    Waar ik wel voor zou kunnen vallen, en dat is niet omdat jouw piemel groter is dan zijn 106” is een Full HD projector, maar dan wel op een groter scherm dan die 106”.
    Het gaat niet om de grootte, maar wat je er mee doet....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #43

    Talking

    106 millimeter schijnt toch een redelijk standaard maatje te zijn in de "stand by" stand

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Billy Gates Bekijk bericht
    106 millimeter schijnt toch een redelijk standaard maatje te zijn in de "stand by" stand
    Ah, een kenner!
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  20. #45
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Het gaat niet om de grootte, maar wat je er mee doet....
    Dat is wel zo, maar de andere kant moet er ook plezier aan beleven.:wink:

  21. #46
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  22. #47

    Standaard

    Voor paar eurotjes meer in Nederland te koop, met kortere lijn ivm garantie. Dus je hoeft het zaakje niet terug te sturen naar play voor garantie.

    Zie www.kieskeurig.nl
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #48

    Standaard

    Sony Unveils First BD-Live Players

    Primary Blu-ray backer Sony Electronics announced today that it will release its first web-enabled Blu-ray players later this year.
    Priced at around $400, Sony's BDP-S350 Blu-ray player is due this July, while its BDP-S550 player (priced at around $500) is expected to ship this fall.

    Both players will be Bonus View (aka Profile 1.1) and BD-Live capable, although according to Sony's press release, the BDP-S350 will require a firmware upgrade to enable the player's BD Live functionality. (For more information about Bonus View and BD-Live, see Josh Zyber's column, "High-Def FAQ: Blu-ray Profiles Explained.)

    Each of the two models are also set to include an external port for local storage, allowing users to add USB flash-based memory. The higher-priced BDP-S550 will ship with a 1GB storage device.
    Both players will support 7.1 channel Dolby TrueHD and Dolby Digital Plus decoding and bit-stream output, as well as dts-HD High Resolution Audio and Master Audio bit-stream output. The BDP-S550 adds dts-HD High Resolution Audio and dts-HD Master Audio decoding as well as 7.1 channel analog audio output.

    "Sony’s next-generation Blu-ray Disc models bring exciting interactive features to life and offer consumers a ground-breaking experience," said Chris Fawcett, vice president of marketing for Sony Electronics’ Home Product Division. "These new devices bring home movie experience beyond the cinema and into a whole new realm of entertainment."
    Laatst aangepast door windoweyez : 27-02-2008 om 09:10
    Panasonic TH-42PY FullHD - Denon A1SR - 1 x B&W HTM - 2 x B&W 804 - 2 x B&W 805 - Rel Storm subw. - ps3 - HK HD760


  24. #49

    Standaard

    even upje gegeven; al nieuws over nieuwe generatie BR-spelers ? is er trouwens een goede Nederlandse site die het laatste nieuws op HD gebied meld ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •