De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Petitie: Teken tegen de onzinnige geldverspilling!

    Een zinvol gebaar van burgerschap. Elke druppel is er een. Twee miljoen druppels.

    Europees Parlement: PETITIE

    Zoals bijna iedereen weet, is het de gewoonte in het Europees Parlement dat eenmaal per maand het Europees Parlement in zijn geheel verhuist, voor slechts enkele dagen, naar Straatsburg. De volledige staf medewerkers en de hele kantoorinventaris (inboedel) moet mee. Waarom? Het is de wil enkel en alleen van Frankrijk.

    Deze geldverkwisting kost alle andere deellanden 99% van de rekening (200 miljoen euro per jaar).

    Kortgeleden is een aantal parlementariërs van verscheidene partijen van verschillende landen opnieuw met een actie begonnen om deze geldverkwisting te doen stoppen. Het is een belangrijke testcase voor Sarkozy. Wat gaat hij doen ?


    Om dit onderwerp in te schrijven in de agenda van de Europese Commissie zijn enkele miljoenen handtekeningen nodig.
    Binnen de eerste dagen waren er reeds 25.000 handtekeningen bijeengesprokkeld, maar er moeten er meer dan een miljoen zijn. Thans toont de teller meer dan 1.100.000 handtekeningen aan, en hij blijft draaien.Helpt a.u.b. om de tweede miljoen te bereiken. Daarvoor gaat u op de site: http://www.oneseat.eu en teken de petitie om aan deze ongerijmde verkwisting een einde te maken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #2

    Standaard

    Die Fransen ook met hun eigenzinnigheid, heb meteen maar even getekend...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #3

    Standaard

    Signed.
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  4. #4

    Standaard

    Staat genoteerd!
    Maak me er ook al jaren druk om.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  5. #5

    Standaard

    Uitstekende actie alhoewel het natuurlijk nog veel triester is dat dit ooit is goed gekeurd!!!!!

    Wel meegedaan me al m'n emailadressen.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #6

    Standaard

    uiteraard een goed initiatief, maar ik geloof niet in petities

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    uiteraard een goed initiatief, maar ik geloof niet in petities
    Als jij een beter initiatief hebt, hoor ik het graag.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #8

    Standaard

    ookm getekend, kunnen we gelijk een petitieopzetten tegen de huidige regering die niet bestaat uit de gekozen partijen en ook niet nakomt wat ze beloven en eigenlijk alleen maar nog meer belastingverhogingen, accijnzen, etc met zich meebrengt zodat we er allemaal op achteruitgaan?

  9. #9

    Standaard

    Edgar, die heb ik ook gelijk getekend....
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •