Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 135 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Gaat niet eens zo zeer om de doosjes maar meer algemeen, maar goed dat gaat wel erg off topic hier

  2. #102

    Standaard

    ik heb vorige week 2 dvds gekocht van universal, daar zaten die stickers ook weer op, en uiteraard waren ze er niet netjes af te krijgen.

    ik heb daarna een mail gestuurd, en heb vandaag gratis 2 nieuwe hoesjes binnen gekregen, erg netjes van universal

  3. #103

    Standaard

    en ook op de blu-ray discs gaan ze lekker door met irritante stickers plakken
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    ik heb vorige week 2 dvds gekocht van universal, daar zaten die stickers ook weer op, en uiteraard waren ze er niet netjes af te krijgen.

    ik heb daarna een mail gestuurd, en heb vandaag gratis 2 nieuwe hoesjes binnen gekregen, erg netjes van universal
    Ik kan voor zowel Universal als Warner Bros geen contact vinden...
    Wel erg netjes dat ze dat doen!!
    Vandaag twee dvd's gekocht, Ocean's Thirteen en The Assassination Of Jesse James ook met die super irritante stickers van Warner Bros.
    Heel lang bezig geweest om ze er af te pulken en met wasbenzine er verder afgehaald. Maar alsnog is het plastig niet netjes.
    Slaat toch nergens op dat je DVD's koopt en zelf voor een voorraad hoesjes moet zorgen.

  5. #105

    Standaard

    Zó vervelend die stickers. Nu een keepcase kan je nog wisselen eventueel. Het meest irritante zijn stickers op digipacks. Heb ik bvb aan de hand bij Gladiator en The motorcycle diaries.
    I am Jack's signature.

  6. #106
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerre Bekijk bericht
    Zó vervelend die stickers. Nu een keepcase kan je nog wisselen eventueel. Het meest irritante zijn stickers op digipacks. Heb ik bvb aan de hand bij Gladiator en The motorcycle diaries.
    Op steelbooks kunnen ze soms ook vervelend zijn.

  7. #107

    Standaard

    Had een sticker (take-3) op de Steelbox van The Dark Knight....heel erg moeilijk om eraf te krijgen, uiteindelijk gedaan met 'nagellakverwijderaar' (na eerst getest te hebben op een niet zichtbare plek. Mailtje gestuurd en niks, nada reactie gekregen...triestig!!
    Pioneer KURO PDP-4280XA | Denon-1720 | Denon AVR-1308 | Denon SYS-56HT | PS3 | HD digital tv and HD Digicorder | Harmony One universal remote | fully-wired by MONSTER (400HDMI/Video2/Interlink LightSpeed 100)

  8. #108

    Standaard

    Die groene sticker van de "Our Favorites, Your Choice" zijn er ook verdomd lastig om af te halen.

    Movieminutes zijn ook niet al te makkelijk te verwijderen, eerst de cover eruit halen, en dan maar proberen om achter dat randje te komen om em los te krijgen.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ericske Bekijk bericht
    Had een sticker (take-3) op de Steelbox van The Dark Knight....heel erg moeilijk om eraf te krijgen, uiteindelijk gedaan met 'nagellakverwijderaar' (na eerst getest te hebben op een niet zichtbare plek. Mailtje gestuurd en niks, nada reactie gekregen...triestig!!
    Zeg dat wel. heb `m tot nu toe er op laten zitten. Ben bang dat de nagellakverwijderaar het hoesje aantast...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #110
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Zeg dat wel. heb `m tot nu toe er op laten zitten. Ben bang dat de nagellakverwijderaar het hoesje aantast...
    Ik gebruik altijd van die brillendoekjes, om lijmresten te verwijderen.

    Eerst wrijf ik de lijmresten met de duim, naar de zijkanten. Daarna nog een paar keer. En daarna even met een x-aantal brillendoekjes er overheen halen.

    Zo heb ik ook die irritante lijmresten op de Iron Man, Transformers & American Gangster steelbooks weggekregen.

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ericske Bekijk bericht
    Had een sticker (take-3) op de Steelbox van The Dark Knight....heel erg moeilijk om eraf te krijgen, uiteindelijk gedaan met 'nagellakverwijderaar' (na eerst getest te hebben op een niet zichtbare plek. Mailtje gestuurd en niks, nada reactie gekregen...triestig!!
    Had ik ook op deze steelbook.
    Ik heb de stickerrestjes eraf gehaald met BABYOLIE. Dat werkt echt fantastisch. er is niets meer van te zien.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Whisper Bekijk bericht
    Die groene sticker van de "Our Favorites, Your Choice" zijn er ook verdomd lastig om af te halen.

    Movieminutes zijn ook niet al te makkelijk te verwijderen, eerst de cover eruit halen, en dan maar proberen om achter dat randje te komen om em los te krijgen.
    Die zijn doorgaans wel goed te verwijderen, althans de nieuwere. De eerste movieminutes stickers waren aanmerkelijk hardnekkiger.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Whisper Bekijk bericht
    Die groene sticker van de "Our Favorites, Your Choice" zijn er ook verdomd lastig om af te halen.
    idd! zelden zo'n klote sticker gehad, allemaal kleine stukjes plaksel en zooi wat ik er dan weer af moest krijgen, ik ben zeker 20 minuten bezig geweest om het er echt schoon af te krijgen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  14. #114

    Standaard

    Raar, ik tocht de 4 oude Batmanfilms, op allevier zat er zo'n klere Take 3-sticker, 2 van de 4 gingen er af als niks, voor 3 andere moest de fles ontsmettingsalcohol weer woren bovengehaald.

    Doen jullie er overiens die ovale stickers ook af die je op alle Fox-blurays vindt? (Je weet wel "Dit is een bluray en je moet 'm in een blurayspeler stoppen of hij speelt niet"... DUH... alsof ik de schijfjes in een broodrooster ga steken) Ik wel, storen me enorm en zijn retelelijk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #115

    Standaard

    De stickers op de blu-ray's van Fox storen me ook enorm. Deze zijn moeilijk te verwijderen.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Zeg dat wel. heb `m tot nu toe er op laten zitten. Ben bang dat de nagellakverwijderaar het hoesje aantast...
    Was geen probleem, de "verf" blijft netjes zitten...
    Pioneer KURO PDP-4280XA | Denon-1720 | Denon AVR-1308 | Denon SYS-56HT | PS3 | HD digital tv and HD Digicorder | Harmony One universal remote | fully-wired by MONSTER (400HDMI/Video2/Interlink LightSpeed 100)

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ericske Bekijk bericht
    Was geen probleem, de "verf" blijft netjes zitten...
    Ok, misschien deze week eens proberen. Heel voorzichtig dan wel...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #118

    Standaard

    Laatste tijd komt het steeds vaak voor als ik Dvds in de winkel koop, dat er zo irritante sticker erop zit.
    Moch deze er niet netjes afgaan, ga ik terug naar de winkel, en lossen ze het daar wel op.
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  19. #119

    Standaard

    Ik heb laatst zo'n gele Universal sticker van een DVD doosje afgekregen zonder enig hulpmiddel en ZONDER vlekken!
    Je moet wel voorzichtig zijn, maar het kan bij deze stickers dus wel!
    Het was trouwens de DVD ''La Haine''

  20. #120

    Standaard

    The Curious Case of Benjamin Button heeft ook weer zo'n 'geweldige' sticker. Leren ze het nou nooit?

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    The Curious Case of Benjamin Button heeft ook weer zo'n 'geweldige' sticker. Leren ze het nou nooit?
    Teruggaan ermee.
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  22. #122

    Standaard

    Disolvant werkt prima bij mij!!


  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Disolvant werkt prima bij mij!!
    Ik heb dat niet in huis omdat ik dat niet gebruik. Als ik ooit in vrouw verandert misschien wel.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb dat niet in huis omdat ik dat niet gebruik. Als ik ooit in vrouw verandert misschien wel.
    Ik gebruik het ook maar van mijn zus hoor!


  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ik gebruik het ook maar van mijn zus hoor!
    Sure
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •