Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 47 van 47 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik weet nog hoe ik vroeger fantaseerde over wat ik allemaal als live-action film zou willen zien. Inmiddels is echt alles van Spider-Man en X-Men tot Transformers verfilmd. Zelfs crap als Inspector Gadget haha. De enige ultieme verfilmingen die ik graag nog wil zien zijn van de graphic novel Watchmen en van Metal Gear Solid. Van de eerstgenoemde zal in 2009 eindelijk de verfilming in de bios verschijnen. Wat Metal Gear Solid betreft wil ik echt dat men de tijd neemt om dit alle voorgaande videogames verfilmingen te laten vergeten. Nu zal dit niet zo moeilijk zijn, maar ik vind dat er duidelijk talent bij de film betrokken moet zijn, in de vorm van een superregisseur (niet genaamd Boll of W.S. Anderson), een ijzersterk script en een acteur van wereldformaat die ook daadwerkelijk lijkt op Snake.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  2. #27

    Standaard

    Het leven van Theo van Gogh, lijkt me bijzonder. Maar ook het leven van Anton Mussert, en zeker zijn proces.
    En een betere versie van de Dominee.

  3. #28

    Standaard

    Gears of war lijkt me ook wel vet ja. Het klote van die game verfilmingen is helaas dat ze niet goed overkomen. Vond alleen resident evil 1 wel "leuk" overkomen. Maar net als alone in the dark bijvoorbeeld sloeg alles.

  4. #29

    Standaard

    Ontvoering van Freddie Heineken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #30

    Standaard

    Momo en de tijdspaarders

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pulse Bekijk bericht
    Het spel James Bond: Goldeneye
    Nee, serieus: Zelda
    Zelda zou ik ook wel graag eens op het witte doek willen zien...

  7. #32

    Standaard

    Of een verfilming van de stripreeks XIII. Het verhaal is een beetje The Bourne Identity-achtig...over een man met geheugenverlies die gezocht word omdat hij een belangrijke politicus vermoord zou hebben (maar dit uiteraard niet gedaan heeft).

  8. #33

    Standaard

    Als er ooit een afrondend boek zou komen van het rad des tijds reeks zou ik de serie wel graag verfilmd willen zien, waarschijnlijk compleet onrealistisch aangezien men dan een reeks van minimaal 14-15 films zou moeten maken, maar hopen kan altijd . Wellicht is het materiaal beter geschikt om als serie te produceren.
    Who buys DVD's anyway? :)

  9. #34

    Standaard

    Thea Beckman, Hasse Simonsdochter.


  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter_ke Bekijk bericht
    Of een verfilming van de stripreeks XIII. Het verhaal is een beetje The Bourne Identity-achtig...over een man met geheugenverlies die gezocht word omdat hij een belangrijke politicus vermoord zou hebben (maar dit uiteraard niet gedaan heeft).
    Die film is toch in productie?
    IMDb
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Die film is toch in productie?
    IMDb
    Dat wist ik nog niet...cool!!

  12. #37

    Standaard

    Ik zou graag een film zien van de SNES game 'Shadow Run'. Iemand bekend met dat spel?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #38

    Standaard

    De strip Storm van Don Lawrence.

  14. #39

    Standaard

    Ik zat te denken aan iets over het leven van Charles Darwin. Zag op imdb dat er een 'untitled project' is omtrend Darwin gepland voor 2009... dus wie weet.

    EDIT:
    Door spontane extra interesse heb ik via de welbekende google gevonden dat dit project inderdaad een film betreft over het turbulente leven van Charles Darwin. Leuk feitje, 2009... 200 jaar na zijn geboorte.
    Laatst aangepast door Jeroen ter Lingen : 24-01-2008 om 22:58 Reden: extra info

  15. #40

    Standaard

    Van de Star Wars expanded universe boeken zou ik de trilogie van Timothy Zahn graag verfilmd zien. Geweldig spannend verhaal.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #41

  17. #42

    Standaard

    Ik kan niet wachten tot:

    Jurassic Park IV
    Metal Gear Solid
    The Hobbit
    Alien 5
    World of Warcraft
    Terminator 4
    Cloverfield 2

    in de bioscoop te bewonderen zijn

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter_ke Bekijk bericht
    Dat wist ik nog niet...cool!!
    Het worden 2 of 3 tvfilms van elk 100 minuten lang die straks zowel in zijn geheel als in twee delen van elk 50 minuten te zien moeten zijn. Er circuleert ook al ergens een postertje, maar die heb ik natuurlijk nu niet bij de hand .

    Het koste de makers trouwens aanzienlijk meer moeite om het geldbedrag bij elkaar te krijgen dan de makers van de Largo Winch film die er eind dit jaar zit aan te komen.

  19. #44

    Standaard

    De boekenserie van "De Wetten van de magie" van Terry Goodkind.
    Ben nu in deel twee bezig. En wat een geweldig boek. Aangezien er nu 11 delen zijn heb ik nog een heleboel te gaan, maar wat een geweldige serie tot nu toe.
    Dit is helemaal mijn genre, beetje het fantasy achtige, met tovenaars en magie enz.
    Ik mag hopen dat de grote film makers hier ooit eens een blik op willen werpen....
    ik zal de eerste zijn die in de rij bij de bioscoop staat....

  20. #45

    Standaard

    Tetris natuurlijk!
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toinebos Bekijk bericht
    De boekenserie van "De Wetten van de magie" van Terry Goodkind.
    Ben nu in deel twee bezig. En wat een geweldig boek. Aangezien er nu 11 delen zijn heb ik nog een heleboel te gaan, maar wat een geweldige serie tot nu toe.
    Dit is helemaal mijn genre, beetje het fantasy achtige, met tovenaars en magie enz.
    Ik mag hopen dat de grote film makers hier ooit eens een blik op willen werpen....
    ik zal de eerste zijn die in de rij bij de bioscoop staat....
    Hiervan gaan ze een tv-serie maken. Zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=57830

  22. #47

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •