Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 47 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat zou jij graag verfilmd zien worden?

    Zoals de titel al zegt: Wat zou jij graag op het witte doek zien verschijnen? Van verfilmingen van boeken, verhalen, games tot prequel of sequal. Dus wat zou jij graag als film willen zien?

    Zelf ben ik wel benieuwd naar een verfilming van:

    -Het PS2 spel God of War.
    -De spellen van Command and Conquer,bv red alert.
    -Het PC spel Starcraft.
    -Het PS2 spel Killzone.

  2. #2

    Standaard

    Het spel James Bond: Goldeneye
    Nee, serieus: Zelda

  3. #3

    Standaard

    Max Payne ...als die ooit komt
    Asassins Creed
    Uncharted Drakes Fortune
    Halo
    Final Fantasy en dan geen motion capture movie

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #4

    Standaard

    een verfilming van het legendarische bordspel HeroQuest.

  5. #5

    Standaard

    Games:

    God of War
    Final Fantasy
    Grandia
    Syphon Filter
    Star Ocean
    Valkyrie Profile

    Boeken:

    The Old Kingdom
    Leven Thumbs

  6. #6

    Standaard

    Games:

    Monkey Island

    Leisure Suit Larry :wink:

  7. #7

    Standaard



    Uhm.
    Mijn hersenspinsels.
    En uhm...
    Haunted van Chuck Palahniuk, ik zou hem zelf echter niet willen zien.

    Een film over een Belgische bende die met grof geweld een serie overvallen pleegde en daarna spoorloos verdwenen, de perfecte misdaad zo lijkt het, weet zo gauw de naam niet of of er misschien een boek over is.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #8

    Standaard

    Het boek Stranger in a Strange Land van Robert A. Heinlein.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht


    Uhm.
    Mijn hersenspinsels.
    En uhm...
    Haunted van Chuck Palahniuk, ik zou hem zelf echter niet willen zien.

    Een film over een Belgische bende die met grof geweld een serie overvallen pleegde en daarna spoorloos verdwenen, de perfecte misdaad zo lijkt het, weet zo gauw de naam niet of of er misschien een boek over is.

    Oh ik vergeet de belangrijkste :

    This Perfect Day van Ira Levin. Dan is er wel een nieuw kindsterretje nodig...hopelijk niet eentje die Smith heet
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #10

    Standaard

    Ik zou graag een ouderwets goed Disney-animatieverfilming willen zien van de roman Sans Famille van Hector Malot, hier bekend onder de titel Alleen Op De Wereld. Met ouderwets goed bedoel ik dan films als Bambi, The Lion King, en Little Mermaid die er qua art direction en animatie echt wel mochten wezen. Alle ingrediënten voor een topper zitten erin: ellende (weeskind), sidekicks (aapje), spanning, treurnis etc.

    Games moeten voor mij uiteraard niet verfilmd worden. Heeft volgens mij nog geen enkel filmisch hoogstandje opgeleverd...
    Laatst aangepast door Oakey : 03-02-2008 om 15:16
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Max Payne ...als die ooit komt
    Asassins Creed
    Uncharted Drakes Fortune
    Halo
    Final Fantasy en dan geen motion capture movie

    Mark Walhberg zal Max Payne spelen in 2010 als alles goed verloopt.
    Die zal geregisseerd worden door John Moore, die The Omen(2006) en Behind Enemy Lines heeft gedaan.


    Four **** Trader & SafeTrader


  12. #12

    Standaard

    Ik zou al heel lang heel erg graag verfilmt zien:
    -De stripreeks Sam van Jan Bosscheart
    -Het boek "Station Perdido Street" van China Mieville. Hier helaas geflopt, maar ik denk dat er absoluut potentie in een verfilming (al dan niet voor tv) zou zitten.
    -De Animatieserie "argai", gewoon om het verhaal bij een groter publiek bekend te krijgen.

    En eigenlijk is dat het wel voor het moment.

  13. #13

    Standaard

    Boek van Carry Slee: "Spijt"
    Spel: Ninja Gaiden


    Four **** Trader & SafeTrader


  14. #14

    Standaard

    Final Fantasy, maar dit keer eens geen animatie. Het liefst een van de delen 7 t/m 10.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #15

    Standaard

    Ik weet niet of ie er bij hoort maar ik zou graag een een keer een remake van the final countdown willen zien.
    EN dat men dan wel die grote aanval gaat doen.
    Maar mischien is dat ook wel juist de charme van die film geweest.

    Het heeft me wel altijd een beetje dwars gezeten.


    En dan van games een film van drake's uncharted.

  16. #16

    Standaard

    Boek: De vliegeraar van Kabul

    Hoewel ik er sterk aan twijfel dat ik ooit zoveel van de film zou kunnen walgen en innig genieten tegelijk als van het boek.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  17. #17

    Standaard

    Die film is er toch al?
    The kite runner heet ie meen ik.

  18. #18

    Standaard

    Die kan je nu al in de bios zien


    Four **** Trader & SafeTrader


  19. #19

    Standaard

    Lol, oké, dat is wel grappig toeval xD
    Des te beter dan maar
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  20. #20

    Standaard

    En het volgt de boek wel goed, het slaat natuurlijk erg veel bladzijdes, maar de belangrijkste dingen staan er in.


    Four **** Trader & SafeTrader


  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Een film over een Belgische bende die met grof geweld een serie overvallen pleegde en daarna spoorloos verdwenen, de perfecte misdaad zo lijkt het, weet zo gauw de naam niet of of er misschien een boek over is.
    Je hebt het over de bende van Nijvel. Volgens mij bestaat daar al een film over, Bal Masqué.

    Voor mij verfilmbaar: Mr. Touch van Malcolm Bosse...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #22

    Standaard

    Maakt me wel nieuwsgrierig wat ik kan Mark Walhberg zo 1,2,3 niet inzien als Max Payne.

    Nog een geweldige game die en verfliming verdient: Metal Gear Solid en dan het liefst deel 1..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #23

    Standaard

    Noteer mij maar voor de verfilming (momenteel in productie) van Gears of War en Metal Gear Solid. Christian Bale is volgens mij benoemd tot Snake.
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  24. #24

    Standaard

    Elfensprook van Raymond E. Feist
    en The Riftwar Saga van Raymond E Feist.

    The Historian van Elizabeth Kostova

    Bij games verfilmingen hou ik al jaren dankzij Super Mario Bros. mijn hart vast en Uwe Boll maakt mijn angst alleen maar groter.
    Never attribute to malice what can satisfactorily be explained away by stupidity.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Je hebt het over de bende van Nijvel. Volgens mij bestaat daar al een film over, Bal Masqué.
    Hmm, ik zoek hier net de film op op IMDb, en het verbaast me dat ik hier niet veel eerder over gehoord heb, over de film dan. Ikzelf ben net iets te jong om de commotie rond de feiten van de Bende van Nijvel meegemaakt te hebben (ben zelf geboren in 1988), maar het ziet ernaar uit dat veel kopstukken van de bende nog steeds erg actief zijn, aangezien niemand er durft zijn bek over open te trekken...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •