De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Flikken Maastricht - complete eerste seizoen

    Flikken Maastricht - complete eerste seizoen



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Zozo, een luxe uitklapbare box? Ik neem aan dat hier een digipack mee wordt bedoelt. Dat is in ieder geval een heel stuk beter dan die goedkoop uitziende keepcase releases van de Belgische Flikken! Top.

  3. #3

    Standaard

    Paar keer op tv gezien en toen vond ik het zeker niet slecht. Denk dat ik deze wel een keer aanschaf om het eens op m'n gemak te kijken.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht
    Zozo, een luxe uitklapbare box? Ik neem aan dat hier een digipack mee wordt bedoelt. Dat is in ieder geval een heel stuk beter dan die goedkoop uitziende keepcase releases van de Belgische Flikken! Top.
    En de Belgische Flikken kosten € 60, als ie net in de winkels is. Hier is de adviesprijs € 25, dat valt me echt mee. Hij komt er zeker in...

  5. #5

    Standaard

    Ik word nog beroemd

    Heb als figurant meegedaan aan de serie, is niks van te zien als je niet precies weet waar ik loop, maar ok, het was leuk mee te maken

    Op naar serie 2 zeg ik!

  6. #6

    Standaard

    lijk me wel een leuke serie,heb hem niet op tv kunnen kijken wegeens tijdgebrek.
    maar gaat deze zeker op dvd aanschaffen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door (Disney)Tom Houben Bekijk bericht
    Ik word nog beroemd

    Heb als figurant meegedaan aan de serie, is niks van te zien als je niet precies weet waar ik loop, maar ok, het was leuk mee te maken

    Op naar serie 2 zeg ik!
    Vertel, in welke aflevering ben je te zien?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •