Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.

Discussie: Tom Hanks

  1. #26

    Standaard

    Prachtige collectie man!

    2 fanboys hebben elkaar gevonden :P

    En het klopt wat je zegt hoor. Vooral aan het eind van Captain Phillips, wanneer hij helemaal in shock wat antwoorden moet geven tijdens een medisch onderzoek vond ik magistraal acteerwerk. En inderdaad, Hanks is zo goed dat dat dit soort dingen al snel als normaal wordt gezien bij hem.

    In zijn jonge jaren zaten er een paar uitschieters voor me bij zoals Dragnet en The Money Pit. Maar het begon pas echt bij Philadelphia. Vrijwel alles wat daarna is geweest waren een lust voor mijn oog. Ook het verdeelde Cloud Atlas. Superfilm! Wel heb ik minder met animatie dus de Toy Stories en Polar Express zijn niet mijn ding. Maar overall kijk ik reikhalzend uit naar elke nieuwe release met Hanks in een hoofdrol.

  2. #27

    Standaard

    Haha, ja Dan.

    Hanks gaf trouwens zelf toe dat hij begin jaren '80 nogal moeilijk rollen kon weigeren en dus niet altijd naar de kwaliteit van het scenario keek. Zo weet ik nog altijd niet goed waar "The Man With One Red Shoe" nu écht over gaat en durf ik soms al eens een geeuw onderdrukken bij "Every Time We Say Goodbye". Vanaf eind dat decennium is het inderdaad alleen maar bergop gegaan. De ene film is dan wel al wat leuker dan de andere maar meestal weet je toch wel dat je met een Hanks-film goed zit (en da's volgens mij hetgeen wat vele mensen verkeerdelijk uitdrukken: men verwart zijn acteerstijl met zijn rollenkeuze).

    Moet zeggen dat het nogal stil is dit voorjaar rond nieuwe rollen... Ik weet dat er onderhandelingen waren om het Broadway-stuk waarin hij de hoofdrol had (Lucky Guy) naar het Londense West End te brengen, maar weet niet zo goed of dat er nog van komt. In ieder geval hoop ik dit jaar eindelijk die derde Robert Langdon-film te zien met "Inferno" of "The Lost Symbol", het is me eender -- als ie er maar komt!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  3. #28

    Standaard

    [QUOTE=Pieter D;1969435]Ik ben het eigenlijk absoluut eens met wat alles je zegt (en hoe vaak gebeurt dat op een forum? LOL).

    Je had het over zijn jonge jaren als acteur in b-films, wel die vind ik ook wel iets speciaals hebben. Hij is na zijn grote doorbraak vooral dramatische rollen gaan opzoeken (op zich niks mis mee) maar neem nu The Money Pit (wat toch wel een redelijk succes was) -- ik lig nog telkens plat van het lachen wanneer dat bad door het plafond valt. Hij had/heeft wat mij betreft ook een enorm komisch talent maar heeft er de laatste jaren relatief weinig gebruik van gemaakt, op The Ladykillers na dan (voila, weer een voorbeeld van diversiteit! Hoe ver ligt die rol niet van pakweg Philadelphia?).

    Om even terug te komen op Captain Phillips: die slotscènes grepen me toch echt wel bij de keel. Dat stuk uit de film alleen al maakte dat zijn acteerprestatie een Oscar verdiende, maar we zijn het soms al zo gewoon van Hanks dat hij op dat vlak gewoon overkeken wordt en dat vond ik dan wel spijtig. Maar het zij zo.

    @DVD Watcher - De rechten voor Turner & Hooch liggen bij Buena Vista (Touchstone) denk ik, en op vlak van films zitten die nogal redelijk achter op Blu-Ray releases... Maar ik hoop ook echt dat ie er snel komt hoor.

    EDIT: eventjes al mijn Hanks-titels uit de kast gehaald en samengelegd...

    Als ik naar jouw Hanks collectie kijk, dan zie ik mijn eigen collectie . Probeer nu langzaam aan mijn dvd-collectie naar blu-ray te vervangen. Maar nog niet alle titels zijn op blu-ray te krijgen. Bv. Money Pit gaat naar mijn mening waarschijnlijk nooit een bd-uitgave halen. Jammer, ik vind het nog steeds een hilarische komedie, maar deze haalde nooit goede recensies (maar voor de echte Hanks-fan natuurlijk geen probleem).

    De beste Hanks-film (blijft moeilijk kiezen) vind ik toch nog steeds Forrest Gump met een goede 2e The Green Mile.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  4. #29

    Standaard

    Dan, maak er dan maar 3 fanboys van. Heb dit topic al een tijd geleden gestart, als ware Hanks-fan.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Dan, maak er dan maar 3 fanboys van. Heb dit topic al een tijd geleden gestart, als ware Hanks-fan.
    Fantastisch, dan maken we er gewoon een Tom Hanks fanclub van, haha.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht

    Als ik naar jouw Hanks collectie kijk, dan zie ik mijn eigen collectie . Probeer nu langzaam aan mijn dvd-collectie naar blu-ray te vervangen. Maar nog niet alle titels zijn op blu-ray te krijgen. Bv. Money Pit gaat naar mijn mening waarschijnlijk nooit een bd-uitgave halen. Jammer, ik vind het nog steeds een hilarische komedie, maar deze haalde nooit goede recensies (maar voor de echte Hanks-fan natuurlijk geen probleem).
    Vorig jaar zat ik op een punt dat ik élke Hanks film op Blu-Ray had en de rest van zijn oevre op DVD. Ondertussen is That Thing You Do in de US al op BR uit en zoals hier te lezen valt binnenkort ook The Terminal en The 'Burbs dus die komen er vroeg of laat ook weer in. Ik vrees inderdaad voor titels als Splash en The Money Pit, maar kijk -- The 'Burbs had ik ook helemaal niet verwacht en die komt er ook. Dus wie weet. Ik gok/hoop dat de volgende Turner & Hooch wordt daar die toch echt wel een fanbase opgebouwd heeft met de jaren.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #31

    Standaard

    Volgende week komt in de US "The Terminal" uit op Blu-Ray, hier alvast een positieve review. Voor mij alvast weer een reden om deze heerlijke film opnieuw te kijken.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Volgende week komt in de US "The Terminal" uit op Blu-Ray, hier alvast een positieve review. Voor mij alvast weer een reden om deze heerlijke film opnieuw te kijken.
    Vanaf 8 mei ook in Duitsland, (met NL subs).
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Fantastisch, dan maken we er gewoon een Tom Hanks fanclub van, haha.



    Vorig jaar zat ik op een punt dat ik élke Hanks film op Blu-Ray had en de rest van zijn oevre op DVD. Ondertussen is That Thing You Do in de US al op BR uit en zoals hier te lezen valt binnenkort ook The Terminal en The 'Burbs dus die komen er vroeg of laat ook weer in. Ik vrees inderdaad voor titels als Splash en The Money Pit, maar kijk -- The 'Burbs had ik ook helemaal niet verwacht en die komt er ook. Dus wie weet. Ik gok/hoop dat de volgende Turner & Hooch wordt daar die toch echt wel een fanbase opgebouwd heeft met de jaren.
    En wat dacht je van: Dragnet . Ook een leuke comedy, vooral de wisselwerking met Dan Akroyd, geweldig .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  10. #35

    Standaard

    Terminal voor 14 mei bij Bol op BR. Bestelt

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    En wat dacht je van: Dragnet . Ook een leuke comedy, vooral de wisselwerking met Dan Akroyd, geweldig .
    Dragnet: héérlijk. Weer zo'n film waarbij ik het spijtig vind dat Tom nog weinig comedy doet dezer dagen...

    Ik kijk ook alweer uit naar The Terminal op BR disc, de screenshots zien er geweldig goed uit.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  12. #37

    Standaard

    Vind juist dat de beste man een dipje had eind na Catch Me If You Can tot Captain Philipps. Toy Story niet meegerekend.
    De films zijn niet slecht maar hij heeft zelf de lat zo hoog gelegd dat je alleen maar topfilms van hem verwacht.

  13. #38

    Standaard

    Happy 58th Birthday, Tom Hanks! Dit postte hij vandaag op zijn Facebook-pagina:



    En dit is ook even het lezen waard.

    Laatst aangepast door Pieter D : 09-07-2014 om 19:56
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  14. #39

    Standaard

    Voor de Tom Hanks liefhebbers. Bij amazon.de te koop op blu-ray The Money Pit voor 12,99 (zonder nl-subs).

    http://ecx.images-amazon.com/images/I/61u6scHVxgL.jpg
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •