Pagina 50 van 101 EersteEerste ... 4046474849505152535460100 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 2525 worden weergegeven.
  1. #1226

    Standaard

    Goed Jeroen jij je zin tegen jou is het toch praten tegen een beton plaat!
    Het sarcasmisch zinnetje met ik vind je toch wel lief had je je kunnen sparen. Je kent me niet eens, en eerlijk gezegt zo iemand als jou wil ik niet eens in het echt leren kennen. Je bent een persoon die niemand in zijn waarde kan laten. Jou PS3 is heilig en wat de anderen hebben is voor jou voer om met de grond gelijk te maken tenzij het een PS3 is natuurlijk. Je bent echt zo een balletje dat vroeger kinderen afmaakte op school omdat ze geen Nike aan de voeten droegen.

    Dat jij kakelt als een kip zonder kop bewijs je met de zin: CD's wat zijn dat ook alweer.... Nou dat zijn die schijven die je als muziek liefhebber in een ECHTE cd speler stopt die 3x zo veel kost als jou PS3. Eigenlijk ben je niet meer dan iemand die voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten en alles lekker via je PS3 doet.

    Ik wens je dan ook verder veel suc6 en natuurlijk dat er VEEL updates naar je PS3 mogen komen, tevens feliciteer ik je even dat je weer een persoon gevonden hebt die je op de negeer lijst gaat gooien.

  2. #1227

    Standaard

    Ik lees heel veel reviews van BD-uitgaves met h264 materiaal, en dat dat beeld nogal soft overkomt. Bijv op highdefdigest.com lees ik de reviews.
    Valt mijzelf ook op dat als het wel scherpe/aangename BD's zijn met h264 materiaal. Dat die films wel eerst heel veel pre-filtering hebben gehad. Zodanig dat huid en porien bijna worden weggewerkt en een gezicht overhouden dat lijkt op een goeie cgi-animatie.. (of iemand met teveel plamuur, kan ook)

  3. #1228

    Standaard

    http://www.areadvd.de/news/2008/05/3...-blu-ray-disc/

    Samengevat: Toshiba brengt eind 2008 een dvd-speler op de markt die een met blu-ray vergelijkbare beeldkwaliteit kan laten zien dankzij een nieuwe zeer hoogwaardige scaler techniek.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #1229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    http://www.areadvd.de/news/2008/05/3...-blu-ray-disc/

    Samengevat: Toshiba brengt eind 2008 een dvd-speler op de markt die een met blu-ray vergelijkbare beeldkwaliteit kan laten zien dankzij een nieuwe zeer hoogwaardige scaler techniek.
    Je kunt wel blijven upscalen en goed DVD's zien er dan wel mooi uit maar er zijn genoeg DVD's (zo'n 90%) die niet de optimale kwaliteit hebben, wat zich uit in allerlei artefacten en compressiefouten. Daar helpt geen upscaling tegen. Een goede blu-ray ziet er niet alleen goed uit door de hogere resolutie maar ook door de betere compressie.

    Een betere DVD speler zou deze compressieartefacten moeten kunnen corrigeren. Het zou al wat zijn als ze de edge enhancement kunnen weghalen zonder dat de beeldkwaliteit wordt aangetast. Op een groot scherm zie je bij sterke contrastverschillen (tegen luchten) in meer of minder mateeen halo om de figuren heen (ik denk wel bij 90% van de DVD's).
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #1230

    Standaard

    Sorry voor deze "up" maar ik bedacht me ineens dat ik iets miste aan dit forum. Is het niet grappig hoe die hele formatwar helemaal is overgewaait?

    En is het trouwens ook niet typisch hoe figuren als Jeroen van K. daarna compleet gevlogen zijn? Sinds eind mei is ie niet meer op het forum geweest.

  6. #1231
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Toen deze draad weer up was,
    Was het net weer even, als toen.

    Maar mis de randverschijnsels niet!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #1232

    Standaard

    Lijkt me eerlijk gezegd wel logisch dat dit topic een beetje dood is. De format war (althans de huidige) is over. Het fanboygedrag is momenteel voorbij, maar kan zo weer gaan oplaaien als de online distributie van (hd)films door gaat breken. Krijgen we de fysieke media tegen de online media discussies.

    Om toch maar ontopic te blijven. Ben momenteel nog tevreden met de good old DVD, maar ik denk dat ik eind dit jaar ga overstappen op Blu-Ray. Niet omdat ik dit nu zo nodig vind, maar ik ben weer toe aan een nieuwe laptop. Grote kans dat het meerendeel van de high-end modellen eind dit jaar zijn uitgerust met een BR speler. Aansluiten met HDMI op een HD schermpie en voila! moi heeft een media centertje

  8. #1233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht

    Om toch maar ontopic te blijven. Ben momenteel nog tevreden met de good old DVD, maar ik denk dat ik eind dit jaar ga overstappen op Blu-Ray. Niet omdat ik dit nu zo nodig vind, maar ik ben weer toe aan een nieuwe laptop. Grote kans dat het meerendeel van de high-end modellen eind dit jaar zijn uitgerust met een BR speler. Aansluiten met HDMI op een HD schermpie en voila! moi heeft een media centertje
    Veel modellen hebben dat nu al hoor. Danwel meestal met DVI uitgang. ik ben ondertussen druk bezig overstag te gaan... Afgelopen zondag mijn eerste BluRay discs gekregen voor m'n verjaardag... maandag gelijk gaan shoppen voor wat andere titels. Vrijdag ga ik voor een FullHD scherm kijken. Verder is het voor mij wachten op de panasonic DMP-BD50 vanwege de analoge uitgang. Ben bang dat dat nog 1-2 maanden gaat duren om de regiocodering eruit te slopen

  9. #1234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Sorry voor deze "up" maar ik bedacht me ineens dat ik iets miste aan dit forum. Is het niet grappig hoe die hele formatwar helemaal is overgewaait?

    En is het trouwens ook niet typisch hoe figuren als Jeroen van K. daarna compleet gevlogen zijn? Sinds eind mei is ie niet meer op het forum geweest.
    Wees blij en geniet in stilte. Beter is om dit topic te laten rusten .....

  10. #1235

    Standaard

    Hmm, ik kan me nog goed herinneren dat ik een klein jaartje terug beweerde dat er in 2008 alleen nog maar Blu-ray zou zijn en dat HD-DVD er dan niet meer toe zou doen.

    Boos dat mensen toen werden....
    Panasonic TH-42PY FullHD - Denon A1SR - 1 x B&W HTM - 2 x B&W 804 - 2 x B&W 805 - Rel Storm subw. - ps3 - HK HD760


  11. #1236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door windoweyez Bekijk bericht
    Hmm, ik kan me nog goed herinneren dat ik een klein jaartje terug beweerde dat er in 2008 alleen nog maar Blu-ray zou zijn en dat HD-DVD er dan niet meer toe zou doen.

    Boos dat mensen toen werden....
    Dat kan ik me goed voorstellen....

    Ik wist zelfs ook al dat HD-DVD niet zal redden maar toch heb ik wel aantal HD-DVD schijfjes en HD-DVD speler pas een week geleden gekocht tegen goedkope dumpprijzen!! Zo kan ik vooruit gaan met HD films kijken samen met Blu ray´s!
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  12. #1237
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Om toch maar ontopic te blijven

    Denk dat het beetje lastig wordt om in deze topic nog on topic te blijven.



    Wees blij en geniet in stilte. Beter is om dit topic te laten rusten :wink:.....

    .................................................. ...kugh,.......................................... ..........!






    Om dan toch maar een klein beetje ontopic te blijven.
    Over een 2 weken vervang ik mijn huidige plasma voor een 9G FullHD Plasma.

    Zal toch wel weer enige tijd nieuw leven blazen in mijn "oude" hd dvd speler en collectie.
    Want daar zitten wel een paar HD referentie disc's bij.

    Maar mijn toekomst is natuurlijk blauw
    Ondanks enige scepsis na het einde van de war, begint blu-ray nu wel nadrukkelijker zijn stempel te drukken.
    Het wordt een mooi blauw jaar!

    Zijn er niet voor niets slachtoffers gevallen!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 10-07-2008 om 23:53
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #1238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    Dat kan ik me goed voorstellen....

    Ik wist zelfs ook al dat HD-DVD niet zal redden maar toch heb ik wel aantal HD-DVD schijfjes en HD-DVD speler pas een week geleden gekocht tegen goedkope dumpprijzen!! Zo kan ik vooruit gaan met HD films kijken samen met Blu ray´s!
    Kan me niet voorstellen dat mensen nog boos zijn, met al die mooie HD-dvd's deals (ik zit ook te genieten) .

  14. #1239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kan me niet voorstellen dat mensen nog boos zijn, met al die mooie HD-dvd's deals (ik zit ook te genieten) .
    Toen iemand zei dat HD-DVD in 2008 niet zouden redden en dat alleen Blu-ray's in de rekken van alle winkels komen liggen werden toen logisch dat veel mensen die van HD-DVD's houden boos waren want ze zagen toen nog niet aankomen dat HD-DVD's nog dieper in de afgrond ging.NU zijn de mensen niet meer boos omdat ze al ingezien hebben dat HD-DVD tijdperk voorbij is en slaan nu hun slag met HD-DVD's zolang de schijfjes nog in omloop zijn anders Marktplaats of ebay.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  15. #1240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    Toen iemand zei dat HD-DVD in 2008 niet zouden redden en dat alleen Blu-ray's in de rekken van alle winkels komen liggen werden toen logisch dat veel mensen die van HD-DVD's houden boos waren want ze zagen toen nog niet aankomen dat HD-DVD's nog dieper in de afgrond ging.NU zijn de mensen niet meer boos omdat ze al ingezien hebben dat HD-DVD tijdperk voorbij is en slaan nu hun slag met HD-DVD's zolang de schijfjes nog in omloop zijn anders Marktplaats of ebay.
    Nooit boos geweest, en koop inderdaad nog meer HD DVD's dan BD DVD's, met een beetje opletten kun je nu zelfs nog titels kopen die je nog niet op DVD hebt voor pak em beet een eurootje of 6.
    Helaas is BD DVD nog steeds geen succes, komt er eens een leuke film uit.... de BD DVD variant ligt niet in de rekken, en wat er vaak wel in de BD rekken ligt is ouwe meuk die ik al lang op DVD heb. Dan de prijzen die ze soms voor die ouwe meuk durven vragen... Nu ben ik echt niet van plan om mijn DVD collectie te gaan vervangen voor BD en ik wens ook geen nieuwe titels(als die al eens uitkomen) voor 25 tot 40 euro te kopen. Jammer dat HD DVD er niet meer is, de spanning is eruit en er gebeurt niet zoveel meer met BD DVD, tenminste niet als je zo in de NL shops kijkt. MM Alkmaar, die denkt dat HD DVD nog gewoon bestaat, hebben nog een klein rek vol en vragen daar nog gewoon de hoofdprijs voor. Je moet toch echt wel aan het einde van de wereld wonen wil je ze daar kopen:wink:

    Er moet nog wel wat gebeuren op BD gebied, zo als het nu is blijft het iets voor de echte liefhebbers, de massa loopt niet weg met BD voor de huidige prijzen, ik ook niet
    Have fun and enjoy your collection

  16. #1241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Nu ben ik echt niet van plan om mijn DVD collectie te gaan vervangen voor BD en ik wens ook geen nieuwe titels(als die al eens uitkomen) voor 25 tot 40 euro te kopen.

    Er moet nog wel wat gebeuren op BD gebied, zo als het nu is blijft het iets voor de echte liefhebbers, de massa loopt niet weg met BD voor de huidige prijzen, ik ook niet
    Je hoeft echter geen DVD te laten vervangen door BD want DVD kan ook in BD-speler afspelen.Ik bewaar alle dvd's nog steeds en ben ook niet van plan om alle dvd's te laten vervangen want dat kost veel geld,ik koop alleen BD die ik niet op dvd heb staan!!

    BD gebied groeit harder dan je denkt!Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt dat er meer Blu-ray spelers op de markt zijn dan in het begin van DVD en BD maakt ook via TV een flinke reclame campagne dat ik gisteren een paar keer gezien had.
    BD schijfjes beginnen goed te lopen en aan te vullen en zelfs komen er veel nieuwe filmtitels bij.
    Prijzen gaan gewoon straks echt zakken,let maar op dat over half jaar de prijzen weer normaal wordt!Philips heeft aangekondigd dat ze stoppen met DVD-spelers/recorders gaan ontwikkelen en vanaf September zullen ze alleen Blu-ray spelers en recorders maken voor de markt!Dat is pas een goede ontwikkeling!Let wel dat DVD altijd nog steeds in Blu-ray speler afgespeeld kan worden dus hele dvd-collectie hoef je niet onnodig te laten vervangen door BD.Ik doe het zelfs niet met 450 dvd´s te laten vervangen door BD.Dat pik ik niet.Misschien voor dommerikken die denken dat dvd´s niet in BD afgespeeld kan worden gooien ze compleet dvd´s weg.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  17. #1242

    Standaard

    Ik heb het gevoel alsof ik met die "up" van afgelopen week de deksel van een rioolput heb gehaald.

    Nee, jullie hoeven me niet te bedanken.

  18. #1243
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Laatste stuiptrekkingen van een boeiend topic
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #1244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb het gevoel alsof ik met die "up" van afgelopen week de deksel van een rioolput heb gehaald.

    Nee, jullie hoeven me niet te bedanken.
    Bedoel je dat er direct weer allemaal strontvliegen op af komen?
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  20. #1245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb het gevoel alsof ik met die "up" van afgelopen week de deksel van een rioolput heb gehaald.

    Nee, jullie hoeven me niet te bedanken.
    Ik heb het nog gezegd ....

  21. #1246

    Standaard

    Verkoop van Blu-ray stijgt drastisch

    Nieuws | 28 juli 2008 - De verkoop van Blu-ray films blijft drastisch stijgen. Daar waar de verkoop van DVD's daalt, vult Blu-ray het gat op met een omzet van $200 miljoen in de eerste helft van 2008. Een jaar geleden was die omzet nog minder dan 33% van de huidige omzet.

    De productiekosten van Blu-ray dalen, met als gevolg dat het formaat een nog prominentere rol gaat spelen. Nu de vraag naar HDTV's groter is dan ooit tevoren, wordt verwacht dat DVD nog voor het eerder voorspelde jaar 2012 geheel wordt vervangen voor Blu-ray.
    Panasonic TH-42PY FullHD - Denon A1SR - 1 x B&W HTM - 2 x B&W 804 - 2 x B&W 805 - Rel Storm subw. - ps3 - HK HD760


  22. #1247

    Standaard

    Nou, hier in Nederland loopt het nog niet zo hard.
    Ik ken zelfs mensen met een PS3 die nog nooit een Blu-ray film erin hebben afgespeeld.

    Maar Jan met de Pet rommelt maar wat aan als ze een Blu-ray speler kopen.
    Ze stellen dat ding verkeerd in, kwakken de speakers op de grond en zeggen dan bij hun veel te fel afstelde Samsung TV: Ooooh ik heb Haaaaaai defuhnisjsun joahhh!

    Geloof me, zo gaat het in veel gevallen.

  23. #1248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door windoweyez Bekijk bericht
    Verkoop van Blu-ray stijgt drastisch

    Nieuws | 28 juli 2008 - De verkoop van Blu-ray films blijft drastisch stijgen. Daar waar de verkoop van DVD's daalt, vult Blu-ray het gat op met een omzet van $200 miljoen in de eerste helft van 2008. Een jaar geleden was die omzet nog minder dan 33% van de huidige omzet.

    De productiekosten van Blu-ray dalen, met als gevolg dat het formaat een nog prominentere rol gaat spelen. Nu de vraag naar HDTV's groter is dan ooit tevoren, wordt verwacht dat DVD nog voor het eerder voorspelde jaar 2012 geheel wordt vervangen voor Blu-ray.
    Bla bla bla....

    Je kunt hier vaak nog geen BD schijf krijgen als de DVD schijf wordt uitgebracht en ze willen nog steeds goud vangen voor een BD....

    Een knappe standalone kost 500 euro en een"normale" rond de 250, Nederland vliegt naar de winkel....

    Bla bla bla

    200 miljoen dollar omzet..... wat een bla bla bla, dat is toch helemaal niets vergeleken met de DVD omzet. Het hele bericht is nietszeggend omdat er teveel andere cijfers ontbreken om er maar 1 zinnige conclusie uit te kunnen trekken.


    Lees wel heel veel berichten dat de BD markt nog steeds heel teleurstellend is

    Bla bla bla
    Have fun and enjoy your collection

  24. #1249

    Standaard

    Geweldig omschreven:razz:
    Sinds kort heeft de V&D in Assen een Blu-ray rek.
    25 á 30 euro per stuk!
    Zet dat rek er dan niet neer!

  25. #1250

    Standaard

    Dit nieuwsbericht had betrekking op de USA markt en dan krijgt een bedrag van $200.000.000 voor mij wel een heel andere betekenis. Hoe verhoudt zich dit tot de omzet in dvds in de USA. Daar geeft hetzelfde, maar uitgebreidere nieuwsbericht van areadvd.de meer uitsluitsel over. Blu-ray verkopen over het eerste half jaar van 2008 bedroegen circa 8% van de totale omzet (inclusief dvds). Eind dit jaar verwacht men een stijging naar 10-12%.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 28-07-2008 om 16:26
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 50 van 101 EersteEerste ... 4046474849505152535460100 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •