Pagina 1 van 101 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 2525 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Format war HD-DVD vs Blu-ray Nu ook: DVD vs Blu-ray en levensvatbaarheid DVD

    Is het mogelijk om hier 1 topic aan te houden voor alle meningen en voorspellingen over de format war?

    Ik word er een beetje gek van dat steeds dezelfde mensen dezelfde meningen in bijna ALLE topics in het HD-DVD en Blu-ray subforum plaatsen.
    Elke keer hoop ik weer iets nieuws te lezen, maar helaas....weer iemand die voor de 50e keer zegt dat Blu-ray echt gaat winnen, dat HD-DVD echt dood is, etc etc.

    Maak het voor de andere forummers ook een beetje leuker en ga hier verder met alle opmerkingen over de format war, en laat de andere topics (waar er al teveel van zijn...) met rust.

    Mocht je een mening over bovenstaande hebben, post het in ieder geval hier. Ik zal niet reageren trouwens.

    EDIT: vanaf nu kun je ook alle opmerkingen/meningen hier kwijt over de discussie "DVD versus Blu-ray".
    Blijven we verder lekker verschoond van deze discussie in de andere topics .
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 18-05-2009 om 12:06

  2. #2

    Standaard

    Na een vergelijkbare bui van ergernis stond ik vannochtend op het punt om exact hetzelfde topic aan te maken.

    Ik juich dit initiatief dus toe.

  3. #3

    Standaard

    waarom zou hier een eeuwenlange discussie over moeten zijn

    het is bekend waarom Blu-ray meer punten pakt dan HD-DVD , daar is geen discussie over mogelijk

    en een format verander je niet zo ff, dus let it be, ik wordt het eerder moe van (pc en mac, amd en intel

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Gelukkig, het is al een stuk beter :sad: ...................

  6. #6

    Standaard

    In een discussiegedeelte als deze kun je weten dat er veel geruchten zijn. Zeker gezien de situatie in de markt. Dat is logisch. Maar waarom niet plaatsen? Zeker als er duidelijk bij staat dat het gerucht is. Al is de scheiding tussen gerucht en feit soms best lastig te maken. Een krant oid is behoorlijk betrouwbaar in velen hun ogen, maar wordt door sommigen hier niet gezien als betrouwbaar voor het zien van een feit.

    Een geruchtentopic kan ik enkel toejuichen. Maar een mening niet mogen geven op een forum gaat mijns inziens te ver. Dat hoort bij discussieren en voed een gezonde discussie (anders haal je de ziel van het forum weg). Dat sommigen dit persoonlijk maken is jammer en betreuringswaardig. Geen mening en je kan dit forum. Oftewel; waar ligt de grens?! Wie bepaalt dit?!
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    In een discussiegedeelte als deze kun je weten dat er veel geruchten zijn. Zeker gezien de situatie in de markt. Dat is logisch. Maar waarom niet plaatsen? Zeker als er duidelijk bij staat dat het gerucht is. Al is de scheiding tussen gerucht en feit soms best lastig te maken. Een krant oid is behoorlijk betrouwbaar in velen hun ogen, maar wordt door sommigen hier niet gezien als betrouwbaar voor het zien van een feit.

    Een geruchtentopic kan ik enkel toejuichen. Maar een mening niet mogen geven op een forum gaat mijns inziens te ver. Dat hoort bij discussieren en voed een gezonde discussie (anders haal je de ziel van het forum weg). Dat sommigen dit persoonlijk maken is jammer en betreuringswaardig. Geen mening en je kan dit forum. Oftewel; waar ligt de grens?! Wie bepaalt dit?!
    De reden van het openen van dit topic heeft imo niet zoveel te maken met het posten over onderwerpen die wel of niet geruchten zijn. Het gaat er meer om dat er veel topics zijn die feitelijk hetzelfde onderwerp hebben (de format-oorlog) waar keer op keer hetzelfde gepost word. Daar komt nog eens bij dat in veel van die topics ook nog eens ontzettend off-topic gediscussieerd wordt. Als je dan tig van dat soort topics hebt dan word het een echt zootje, en komen "normale" onderwerpen eigenlijk niet meer aan bod. Het lijkt mij verstandiger om al die discussies (die feitelijk toch over hetzelfde gaan) gewoon te bundelen in een groot topic. Dan kan de boel ook wat beter gemodereerd worden en lopen we minder de kans dat discussies enorm uit de hand lopen en mensen elkaar gaan lopen uitmaken voor ik weet niet wat (zoals de laatste dagen heel frequent is gebeurd).

  8. #8

    Standaard

    Ga ik toch reageren .....

    Ik begrijp de plaatsing van geruchten en meningen/commentaar op DIE geruchten, maar de laatste dagen hebben de berichten van verschillende forummers helemaal niets meer te maken met de oorspronkelijke topics. Nu begrijp ik ook dat een discussie off-topic kan gaan, maar om nu in bijna alle topics in dit subforum dezelfde off-topic meningen van dezelfde mensen te lezen (die bijna allemaal gaan over "wat is beter; HD-DVD of Blu-ray", en "ik kan verder plassen dan jij"), daar wordt ik een beetje eng van.

    Je weet wat ik bedoel, in dit topic heb je er ook last van

    Affijn, het is de laatste keer dat ik hier op reageer, mocht het lukken: mooi . Ik ga wel een negeerlijst maken, dat zal ook best werken, alleen jammer dat het nodig is .

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ga ik toch reageren .....

    Ik begrijp de plaatsing van geruchten en meningen/commentaar op DIE geruchten, maar de laatste dagen hebben de berichten van verschillende forummers helemaal niets meer te maken met de oorspronkelijke topics. Nu begrijp ik ook dat een discussie off-topic kan gaan, maar om nu in bijna alle topics in dit subforum dezelfde off-topic meningen van dezelfde mensen te lezen (die bijna allemaal gaan over "wat is beter; HD-DVD of Blu-ray", en "ik kan verder plassen dan jij"), daar wordt ik een beetje eng van.

    Je weet wat ik bedoel, in dit topic heb je er ook last van

    Affijn, het is de laatste keer dat ik hier op reageer, mocht het lukken: mooi . Ik ga wel een negeerlijst maken, dat zal ook best werken, alleen jammer dat het nodig is .
    Point taken! Je hebt gelijk.

  10. #10

    Standaard

    Gelezen op Blu-ray.com: http://www.blu-ray.com/news/?id=859

    HMM: HD DVD Should "Knock It Off" for Inevitable Blu-ray Victory
    Posted January 14, 2008 by Josh

    Home Media Magazine, the weekly industry magazine which alerts retailers and those inside the home media industry to news and releases, has posted a statement to the HD DVD Promotional Group: "Knock it off". Stating consumer confusion as the reason for lack of consumer adoption of high definition home media, magazine contributor Thomas K. Arnold has asked that HD DVD step down instead of delaying the inevitable Blu-ray victory.

    With Warner Home Video dumping HD DVD, the format has the support of just two of the six major studios. It cannot win. At best, it can be a spoiler, but I'm hoping Toshiba, Universal and Paramount will take the high road and, for the good of the entire industry, bow out. Universal and Paramount, in particular, need to jump on the Blu-ray Disc bandwagon so we can go into the new year with a unified front and a unified mission: To educate consumers about the advantages of high-definition media and convince them the time to transition from standard DVD to Blu-ray is the day they bring that HDTV into their home.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Gelezen op Blu-ray.com: http://www.blu-ray.com/news/?id=859
    100% mee eens. Kappen nou en incasseren. We hebben acceptatie nodig.

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    100% mee eens. Kappen nou en incasseren. We hebben acceptatie nodig.
    Als ik een gratis speler krijg, al mijn schijven vervangen worden en Blu-ray regiovrij gemaakt wordt dan wil ik best wel wel accepteren.

    Maar serieus: sorry hoor, maar zo werken dat soort dingen niet. Je kunt niet zeggen dat een ander formaat op moet rotten als je zelf aan de andere kant staat. En al helemaal niet als er niets tegenover staat voor de verliezende partij. Het is niet meer dan normaal dat het HD DVD-kamp niet zomaar de handoek in de ring gooit.

    Voor de duidelijkheid: die allereerste opmerking was sarcastisch bedoeld. Ik ben heel tevreden met HD DVD en ga mijn speler nog zeker niet wegdoen.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    LOL, de downfall of HD-DVD.

    http://www.youtube.com/watch?v=friS4OOcdgQ
    Niemand LOL't??

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Niemand LOL't??
    Ja, ik!


    Dit filmpje was ook al eens voor iets anders gebruikt geloof ik, ik dacht de x360.
    Maar deze is leuker....

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Als ik een gratis speler krijg, al mijn schijven vervangen worden en Blu-ray regiovrij gemaakt wordt dan wil ik best wel wel accepteren.

    Maar serieus: sorry hoor, maar zo werken dat soort dingen niet. Je kunt niet zeggen dat een ander formaat op moet rotten als je zelf aan de andere kant staat. En al helemaal niet als er niets tegenover staat voor de verliezende partij. Het is niet meer dan normaal dat het HD DVD-kamp niet zomaar de handoek in de ring gooit.

    Voor de duidelijkheid: die allereerste opmerking was sarcastisch bedoeld. Ik ben heel tevreden met HD DVD en ga mijn speler nog zeker niet wegdoen.
    Ja vooral nog die war aan houden. Beide partijen groeien. Enkel één van de twee wordt de standaard. Geloof het of niet maar de enige mogelijkheid om de minste mensen te duperen is dat HD-DVD zo snel mogelijk verdwijnt.
    En ik vindt het niet heel slim dat ze niet de handdoek in de ring gooien. Het is al verloren zaak. Nu kost het ze alleen nog maar geld.

  17. #17

    Standaard

    Ik denk dat er nog wel minimaal één jaar over hen zal gaan voordat je een effect zal zien van de beslissingen die filmmaatschappijen nu hebben genomen. Warner geeft bv. nog een paar maanden HD-DVD's uit dus dat effect zal pas zichtbaar zijn na de zomer. Kijken of over een jaar de HD-DVD's uitgaves idd aan het opdrogen zijn.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Ik denk dat er nog wel minimaal één jaar over hen zal gaan voordat je een effect zal zien van de beslissingen die filmmaatschappijen nu hebben genomen. Warner geeft bv. nog een paar maanden HD-DVD's uit dus dat effect zal pas zichtbaar zijn na de zomer. Kijken of over een jaar de HD-DVD's uitgaves idd aan het opdrogen zijn.
    Kan goed zijn, het contract van Paramount/ Dreamworks loopt ook nog een tijdje hé.

  19. #19

    Standaard

    Ja, en het is niet omdat je een paar veldslagen wint dat je de oorlog wint he.
    Stel dat toshiba deze prijzenoorlog nog een jaar kan aanhouden, er nog genoeg goede titels uitkomen op hd-dvd ook aan goede prijzen , en hun hardware aan dumpprijzen blijft, dan zou ik er niet van verschieten dat er een hoop mensen toch een hd-dvd player aanschaffen.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    Kan goed zijn, het contract van Paramount/ Dreamworks loopt ook nog een tijdje hé.
    Nou ik ben wel benieuwd naar die clausule die ze in hun contract schijnen te hebben met betrekking tot de overstap van Warner Bros.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    Kan goed zijn, het contract van Paramount/ Dreamworks loopt ook nog een tijdje hé.
    Nou ik ben wel benieuwd naar die clausule die ze in hun contract schijnen te hebben met betrekking tot de overstap van Warner Bros. in hoeverre

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    Kan goed zijn, het contract van Paramount/ Dreamworks loopt ook nog een tijdje hé.
    Nou ik ben wel benieuwd naar die clausule die ze in hun contract schijnen te hebben met betrekking tot de overstap van Warner Bros. Ik wil wel weten in hoeverre dat waar is.

  23. #23

    Standaard

    Je linkermuisknop zit vast...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #24

    Standaard

    Nee ik wilde hem wijzigen en dat ging even fout.

  25. #25

    Standaard

    Top 10 high-definition verkoop. Enkel Blu-ray. En de best verkopende Blu-ray verkoopt 10 keer zo veel als de best verkopende HD-DVD. Cijfers mensen.

    http://www.thedigitalbits.com/#mytwocents

Pagina 1 van 101 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •