Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 114 van 114 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Nog even voor de duidelijkheid; bitstream werd op veel hd-dvd spelers pas mogelijk na een firmware update. Dus, dat is ook gewoon mogelijk met een ps3!
    Er doet een verhaal de ronde dat dit bij de ps3 niet zou kunnen, omdat de hdmi 1.3. verbinding niet helemaal goed zou zijn, iets met goedkopere chips die zijn gebruikt.
    Maar de ps3 kan wel groot deel van de nieuwe formaten decoderen - nu al - naar pcm. HD DTS MA dacht ik van niet.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #102

    Standaard

    Ook in Europa komen prijsverlaging voor de EP 30 (wordt €200,--)
    en de EP 35 (wordt €300,--). Vermoedelijk blijft de prijs van de XE1 net als in Amerika hetzelfde.

    bron: areadvd.de
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Ook in Europa komen prijsverlaging voor de EP 30 (wordt €200,--)
    en de EP 35 (wordt €300,--). Vermoedelijk blijft de prijs van de XE1 net als in Amerika hetzelfde.

    bron: areadvd.de
    lekker, vorige maand gekocht in die actie voor €400 of zo: worden dus aardig dure HD-dvd's die ik trouwens nog steeds niet binnen heb

    behoorlijk schofterige actie trouwens van Toshiba, zo kort na de introductie
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Ik las dit deze week en keek er een beetje van op. De upscaling word nogal negatief besproken, maar dat vind ik juist een van de sterke punten van deze speler. Bij de EP30 is dat imo in ieder geval veel beter dan bij andere upscaling dvd-spelers die ik ken.

  5. #105

    Standaard

    Tja peter, zo gaat dat.

    Ik heb een ps3 van 599 die 9 maanden later nog maar 399 is met extra controller en ook nog eens 2 spelen.

    En prijsverlagingen waren te verwachten nu bluray de strijd gewonnen heeft. Nu willen ze natuurlijk snel van hun voorraad af.
    Laatst aangepast door Teigetje789 : 18-01-2008 om 11:09

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Teigetje789 Bekijk bericht
    Tja peter, zo gaat dat.

    Ik heb een ps3 van 599 die 9 maanden later nog maar 399 is met extra controller en ook nog eens 2 spelen.

    En prijsverlagingen waren te verwachten nu bluray de strijd gewonnen heeft. Nu willen ze natuurlijk snel van hun voorraad af.
    Elektronica is en blijft een slechte investering. Alhoewel een tv natuurlijk wel redelijk duurzaam is, zullen ze toch beter, groter en goedkoper worden.

    Ze waren vorig jaar zo'n 1500 minimaal voor een goed scherm, nu zijn ze al gezakt naar 800 euro!

    Blu-ray net zo; de 2.0 versies die na de zomer eraan komen zullen rond de 250 euro liggen; meer features, goedkoper en mischien ook beter beeld en geluid. Zo gaat dat nu eenmaal in de elektronica business. Zodra het te koop aangeboden wordt is het al weer verouderd.

    Dat wil niet zeggen dat je thuis niet gewoon een x aantal jaren plezier van je elektronica kunt hebben.:wink:

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Teigetje789 Bekijk bericht
    Tja peter, zo gaat dat.

    Ik heb een ps3 van 599 die 9 maanden later nog maar 399 is met extra controller en ook nog eens 2 spelen.

    En prijsverlagingen waren te verwachten nu bluray de strijd gewonnen heeft. Nu willen ze natuurlijk snel van hun voorraad af.
    gaat er mij vnl om dat het zo snel na introductie is (1 maand);: reden is natuurlijk het dreigende verlies t.o.v. BR maar lijkt me dat consument ook rechten heeft....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #108

    Standaard

    Peter begrijp me niet verkeerd ik ben het helemaal met je eens. Maar als consument heb je in zo'n geval geen enkel recht. Het is een kwestie van uithuilen en doorgaan.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    gaat er mij vnl om dat het zo snel na introductie is (1 maand);: reden is natuurlijk het dreigende verlies t.o.v. BR maar lijkt me dat consument ook rechten heeft....
    Je hebt het recht op keuze toch? je kunt kiezen om het te kopen of om het niet te kopen.

  10. #110

    Standaard

    Die keuze had hij al gedaan. Resteert de vraag of de afgeprijsde spelers nog steeds voorzien zullen zijn van gratis hd-dvds.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dat wil niet zeggen dat je thuis niet gewoon een x aantal jaren plezier van je elektronica kunt hebben.:wink:
    Precies, genoeg reden om alsnog een hd dvd speler te kopen
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #112

    Standaard

    Ik heb net de XE1 gekocht als upgrade voor mijn x-box drive. Het is de beste hd-dvd speler, het is een zeer goede upscaling dvd-speler en ook nog een zeer goede cd-speler.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Ik heb net de XE1 gekocht als upgrade voor mijn x-box drive. Het is de beste hd-dvd speler, het is een zeer goede upscaling dvd-speler en ook nog een zeer goede cd-speler.
    Wauw, zou je dat nu wel doen...

    Alle gekheid, gefeliciteerd. Is gewoon 1 van de allerbeste hd spelers die er is, bd spelers inclusief. Zelfs de ab is gaaf...:wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Zelfs de ab is gaaf...:wink:
    Maar niet praktisch vind ik.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •