De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Speakerstandaard

  1. #1

    Standaard Speakerstandaard

    zo daar gaan we weer!! haha ik heb wat vraagjes over de speaker standaard die je op deze foto ziet, Foto B&W 602 op de standaard die ik wil namaken!!

    ze zijn 299 euro per set en dat vind ik net een beetje te veel geld, gelukkig ben ik zelf wel een beetje handig en me vader ook dus ga ik ze na maken maar dan moet ik een aantal dingen weten!! ik hoop dan ook dat iemand ze hier heeft!!

    1 hoe heten ze nou eigenlijk!!?? (niet zo belangrijk voor het maken maar ok)

    2 de voeten heb ik al lekker zwaar staal, zwart gelakt, maar nou moet ik weten wat de afmetingen van waar de pilaartjes staan!! dus hoe ver ze van de zijkant en voorkant af staan! en hoeveel cm er tussen de 2 pilaartjes zit

    3 de pilaartjes, hoe breed en hoe diep zijn ze!!??

    4 das de laatste!! maar dat heeft betrekking op het verzwaren!! welk zand kan ik daar het beste voor gebruiken!?? vogelzand, maaszand, zilverzand??


    ik hoop dat iemand me hier kan helpen! alvast bedankt!!!

    grtjs Michiel
    Heroes are just ordinary men, who do extraordinary things in extraordinary times..... (U-571)

  2. #2

    Standaard

    heeft niemand deze speakerstandaardjes??
    Heroes are just ordinary men, who do extraordinary things in extraordinary times..... (U-571)

  3. #3

    Standaard

    nee, maar je kunt toch ook een schatting maken, ze zullen zeker net zo mooi zijn dan

  4. #4

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •