Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 107 van 107 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    The green mille toch wel heel ontroerend

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Verder nog de slotscene van The Killing Fields...als die muziek van John Lennen begint, pak dan de spons maar...
    Hoe meer kan ik het met je eens zijn. Jammer dat de DVD niet goed is

    Verder:

    Green Mile
    Romeo + Juliet
    Requiem For A Dream
    Léon: the Professional
    Forrest Gump
    Magnolia

  3. #103

    Standaard

    Forrest Gump, de simpele ziel.
    Uit The Green Mile, Jan Koffie, maar dan anders geschreven. Fraai stuk emotie.
    Requiem for a Dream. de dramatische rol van moeder in bejaardenhuis.
    Sneeuwwitje, zeven huilende dwergen werd mij te veel

  4. #104

    Standaard

    Ik ben door vele films geroerd en geloof dat al die films deze thread inmiddels wel al gepasseerd zijn. Een film die ik echt ontroerend vond was I Am Sam met Sean Penn en Michelle Pfeiffer. Veel oh's en a's, heel veel glimlachen van ontroering en in plaats van een lege doos tissues een volle emmer tranen . Behalve dat heb ik zelfs ook nog hardop zitten lachen, maar als ik de film een subtitel moet geven, zal dat ontroering zijn.
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  5. #105

    Standaard

    Edit: gaat lekker met posten vanacht
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  6. #106

    Standaard

    UP!

    Een nieuwe toevoeging aan mijn lijstje: Grave of the fireflies (zie http://www.nausicaa.net/miyazaki/grave/), een anime van Isao Takahata gebaseerd op een boek van Akiyuki Nosaka over diens eigen ervaringen in het Japan van het eind van de tweede wereldoorlog. In het kort: als je deze droog doorkomt dan ben je een HELE kouwe. [spoiler:6644d96d71]De scenes aan het eind van de film waarin je het kleine zusje van de hoofdpersoon steeds verder ziet wegteren zijn ongelovelijk hartverscheurend.[/spoiler:6644d96d71] Dit is GEEN feel-good movie, en dan druk ik me nog zwak uit: het is een van de meest emotioneel uitputtende films die ik ooit heb gezien.

  7. #107

    Standaard

    het mooie (trieste) is ook dat het begin weer terugkomt bij het einde. Je weet eigenlijk al van te voren dus wat er gaat gebeuren maar je zit zo ingespannen naar de film te kijken dat het einde toch als een shock komt. Echt een meesterwerk.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •