De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nieuwe televisie kiezen.

    Beste dvd.nl'ers

    Ik heb wat hulp nodig met het zoeken van een nieuwe televisie. Ik heb al wat rond gezocht op het forum en diverse threads gelezen, maar kwam niet tot een goed antwoord op mijn vragen.

    Het wordt een tv voor mijn ouders (die kopen pas een tv als de oude kapot is wat nu gebeurd is.)
    Met het oog erop dat er high-def spelers erop komen wil ik voor hen de beste tv van het moment uitzoeken voor natuurlijk een bepaalde prijs. De max. prijs is 1750,- euro.

    De tv moet Full-HD zijn en 24p ondersteunen en de enige die dit volgens mij doen op dit moment zijn die van Philips.

    37" - 37PFL9632
    37" - 37PFL9732
    42" - 42PFL7862
    42" - 42PFL9632
    42" - 42PFL9732
    42" - 42PFL9900

    Of zijn er andere televisies die Full HD en 24p aankunnen in de prijsklassen die beschikbaar is?

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

    Cheers,

    Mike
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  2. #2

    Standaard

    Bedankt voor alle hulp

    Het is deze geworden:

    Samsung LE40M87BD
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  3. #3

    Standaard

    mag ik vragen wat je er voor betaalt heb

  4. #4

    Standaard

    Nog een interessant stuk over de fake refresh rates tegenwoordig en wat je echt krijgt/ziet per merk.

    http://www.rtings.com/info/fake-refr...s-lg-trumotion

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Interessant stuk wat eigenlijk wel in mijn artikel omtrent televisie-advies mag terugkomen. Thanks!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    What is the Refresh Rate?

    http://www.rtings.com/info/what-is-the-refresh-rate

    Met voorbeeld dat 60x en 120x dezelfde vertraging heeft (motion blur)

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is ook onvermijdelijk bij onze 50Hrz frequentie met 25fps. Er moeten frames bij verzonnen worden wat vooral bij pans zichtbaar wordt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat is ook onvermijdelijk bij onze 50Hrz frequentie met 25fps. Er moeten frames bij verzonnen worden wat vooral bij pans zichtbaar wordt.
    Hoeven niet verzonnen te worden, kunnen ook dezelfde herhalen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is inderdaad precies wat er gebeurt. Ik druk me wat vrij uit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat is inderdaad precies wat er gebeurt. Ik druk me wat vrij uit.
    Artiest
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    20 % korting vandaag op tvs bij Expert.

    Al liggen de prijzen al gemiddeld iets hoger bij expert en soms maakt het niet veel uit met de korting of b.v. bij redcoon of ander zonder korting maar het kan soms toch 100+ euro schelen t.o.v. de normale gemiddelde prijs.Alleen vandaag zaterdag 27 september dus.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •