Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 65 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Fast And The Furious 4 *2009* (Vin Diesel & Paul Walker)

    Here’s what we know about the upcoming “The Fast and the Furious 4″ so far: Vin Diesel, Paul Walker, and Jordana Brewster are back. And according to the guys over at Latino Review, who have read the script, also back is Michelle as Letty and Han (played by Sung Kang) from “Tokyo Drift”. Wait, didn’t Han died at the end of “Tokyo Drift”? Yes, he did, but it is believe that “FF4″ will be a prequel to FF3. Or at least, it’ll take place before the last movie.
    FF4 takes place five years after the events of FF1.

    http://www.beyondhollywood.com/categ...-4-2009-movie/

    http://www.imdb.com/title/tt1013752/

  2. #2

    Standaard

    Goedzo lekker uitmelken..Alhoewel ik the fast and furious ut best vond,kijk ik niet erg naar dit deel uit want deel 2 was wel oke en deel 3 was ronduit slecht.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #3

    Standaard

    Voor de één of andere reden vond ik Tokyo Drift net het beste deel van de trilogie. Waarschijnlijk omdat ik de eerste film te vaak gezien heb en de tweede compleet waardeloos vond. Als Vin Diesel en de rest terugkeren zal ik deel 4 ook wel kijken (zodra hij op DVD is).

  4. #4

    Standaard

    FF1 was geweldig, vooral door paul en vin
    2F2F was oke, miste vin duidelijk
    Tokyo drift was niets... beste scene? de aftiteling tenminste dat is mijn mening..
    Enige mooie stuk was de terugkeer van vin

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick434 Bekijk bericht
    FF1 was geweldig, vooral door paul en vin
    2F2F was oke, miste vin duidelijk
    Tokyo drift was niets... beste scene? de aftiteling tenminste dat is mijn mening..
    Enige mooie stuk was de terugkeer van vin
    Ik geef je gelijk. Deel 1 had ik na 2 keer kijken eigelijk wel gezien, niet dat ik hem slecht vind. Deel 4 zal met de terugkeer van een paar bekenden wel terug interessanter worden denk ik. Ik ga wel wachten op dvd release.

  6. #6

    Standaard

    Word er eentje om te huren, deel 2 was nog wel boeiend maar deel 3 was duidelijk te veel...

  7. #7

    Standaard

    ik persoonlijk vond deel 3 denk ik wel het beste deel.
    heb er erg van genoten.
    ja en dat vin op het einde erin zat vond ik een leuk einde

  8. #8

    Standaard

    Het eerste deel vond ik het beste. Die had de meest adrenalinepompende actie, en de beste benutting van het geluid waar het op de auto's aankwam. In de vervolgdelen is dat stukken minder. De sfeer vond ik ook erg relaxt in de eerste. Met Race Wars en die vuurdoop-race voor Walker's personage. De finale met O'Connor en Toretto vind ik nog steeds een van de coolste. Vin Diesel en Paul Walker vond ik een prima duo om het zooitje te leiden. Ook de rest van de cast sprak me aan. Dit is mijn favoriete guilty pleasure.

    Deel 2 had iets wat deel 1 niet had, namelijk humor. De Miami-setting was verfrissend en de combi Walker en Tyrese werkte ook wel. De actie vond ik ietsje minder, maar nog steeds erg genietbaar. Mitsubishi heeft met deze film de beste reclamespot ooit gekregen, met die mooie Evo VII en de Spyder cabrio. Ook dit is een guilty pleasure waar ik keer op keer van kan genieten.

    De derde vond ik de minste. Ik had het minste met de totaal andere cast, en die Lucas Black vond ik niet echt een geweldige opvolger. De drift-scenes in de parkeergarages waren wel heftig, maar lang interessant bleef het niet, vond ik. Dan zie ik toch liever de "long-stretch with a shot of NOS". De rest van de actie vond ik rommelig en onnavolgbaar gefilmd. Terwijl dat in deel 1 wel allemaal goed te overzien was, met een veel sterker effect.

    Niks is nog zeker wat betreft de inhoud van het vierde deel (voor zover je natuurlijk van inhoud kunt spreken bij dit soort films ). Ik vind het nog niet zo geloofwaardig dat Diesel en Walker beide weer komen opdraven. Het zou in ieder geval erg ongebruikelijk zijn.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  9. #9

    Standaard

    Ik heb gisteren nog maar eens deeltje 1 gekeken en daar hadden ze het ook bij moeten laten. Gewoon leuke no-brainer met leuke cast en een leuk zomer's sfeertje....Deel 2 vond ik ook erg vermakelijk, het probleem daar was in mijn ogen alleen dat men wanhoping had geprobeerd er een verhaal rond te breien.... en dat is net iets wat een film als deze niet nodig heeft... een verhaal... het moet gewoon wat over de racerij gaan en klaar... dat hele gedoe met criminelen die racers zoeken enz was echt wel lame... In deel 1 zat er ook wel een verhaal min of meer maar dat werd niet echt te vaak gebruikt... gelukkig....het ging gewoon meer over het racewereldje zelf...Bij 2f2f draaide de hele film daar wel om en het voelde wel erg idioot aan... maar ik kon er nog wel om lachen... Tyrese is geen Vin Diesel maar hij heeft toch zijn eigen gave inbreng in de film en al bij al vond ik deel 2 dus ook best lekker kijken... vooral dat miami sfeertje doet even je zorgen vergeten

    deel 3 vond ik gewoon slecht, punt uit.... plots andere personages, dat geen probleem zou zijn mochten ze gewoon goed uit de verf komen... Niet dus.... geen moment had ik zoiets van, coole kerel, of gaaf wijf, of wat dan ook... wel had ik zoiets van, leer acteren, doe niet zo fake... Dat is dus niet goed... ook heel dat racen zelf sprak me niet aan, waar de vorige delen (en dan vooral 1) veel flitsende momenten hadden, echte adrenaline rushes.... is dat hier ver te zoeken.... ik moest me zelfs meermaals wakker houden, en ik heb de film op een vroege namiddag terwijl ik klaarwakker was gekeken op dvd dus dat zegt genoeg...

    Deel 4 hoeft voor mij dan ook echt niet... maja, hij zal wel komen
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  10. #10

    Standaard

    Deel 1 was natuurlijk het leukst omdat het een nieuwere straatconcept was.
    Deel 2 vond ik zelf ook min of meer net zo goed als de eerste deel omdat ze er dieper op in gaan en de 2 hoofdrol spelers een goede rol neer zetten.
    Deel 3 was leuk maar minder dan de 1e 2, als eerste de hoofdrolspeler die niet erin past ten tweede er is geen spanning bij het drifte, het werd er niet zo leuk en spannend neergezet als de straatraces

    En nou maar wachten op 4 en hopen dat dit een mooie einde wordt en hier mee stoppen.

  11. #11
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Deel 1 was de beste. Deel 2 was iets minder, maar nog steeds boeiend.
    Deel 3 nog niet gezien, maar zo te horen, is deze ook behoorlijk slecht.

    Denk dat ze met deel 4, weer het deel 1 gevoel proberen te creëren.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Denk dat ze met deel 4, weer het deel 1 gevoel proberen te creëren.
    Met de zelfde regiseur en script writer als Tokio Drift hoop ik dat dat lukt.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    Met de zelfde regiseur en script writer als Tokio Drift hoop ik dat dat lukt.

    ik hoop het ook, ben alleen bang....
    maar ja,
    als paul en vin meedoen, moeten ze wel terug in de richting van deel 1, qua sfeer... dus dat geeft goede hoop... en deel 3 met betere acteurs had ook wle wat kunnen worden..
    Ik hoop dat het gaat lukken...

  14. #14

    Standaard

    Allemachtig, ze moeten nu toch echt gaan stoppen. 1 was leuker, en 2 en 3 al niet meer.. Wat moeten we nu wel niet van deeltje 4 verwachten....

  15. #15

    Standaard

    hopelijk word de 4de weer goed met diesel. want na de 3de...

  16. #16

    Unhappy

    The first idea 4 the fast and the furious tokio drift was putting paul walker in the movie.
    But that isn't happend.
    I don't like Lucas Black who's taken over Paul Walkers role.
    And i Hoped that Paul Walker will be back in fast and furious 4.
    But that is not gonna happen.
    And i don't like it!



    Las net op een paul walker fan website...
    vraag me niet wat ik er deed
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  17. #17

    Standaard

    Ook Michelle Rodriguez doet opnieuw mee in deel 4...

    Rodriguez Back for Fast and the Furious 4

    Source: ComingSoon.net
    March 6, 2008



    ComingSoon.net has learned that Michelle Rodriguez has signed on to reprise her role of Letty in Universal Pictures' The Fast and the Furious 4. Also returning for the fourth film are first installment cast members Vin Diesel, Paul Walker and Jordana Brewster.

    In the anticipated film, Brian (Walker) and Dominic (Diesel) team up to help the feds stop a heroin importer known as Braga. Brian – and ultimately Dominic – wins a place on the criminal's team, where he and his flashy Nissan plan to catch the man red-handed.

    Rodriguez's credits include Girlfight, Resident Evil, ABC's "Lost," and James Cameron's upcoming Avatar.

    The Fast and the Furious 4 hits theaters on June 5, 2009.


  18. #18

    Standaard

    Dus is deel 4 eigenlijk deel 2...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #19

    Standaard

    dus dan wordt 2f2f dus eigenlijk 3f 3f

    blijft logisch...
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  20. #20

    Standaard

    Eerste Still

    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  21. #21

    Standaard

    Gaaf hoor. Het bewijs dat ze er samen weer inspelen. Ik hoop dat ie het niveau van deel 1 haalt of op z'n minst van deel 2.

  22. #22

    Standaard

    Ik blijf het een leuke reeks vinden! het gaat niet echt om het verhaal natuurlijk maar wel de mooie auto's en mooie meiden ja toch.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  23. #23
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard




  24. #24

    Standaard

    wie zit hier in godsnaam op te wachten,twee zogenaamde a-acteurs dachten ze althans na de eerste deel te zijn, na 5 jaar flops gemaakt te hebben, denken ze bij der eigen dan maar deel 4.waar gaat de filmwereld naar toe???

  25. #25

    Standaard

    Mee eens, ze proberen met de "sterren status van Paul Walker & Vind Diesel" weer eens te kunnen innen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •