Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 65 van 65 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Triest? Als ik de reacties zo over het algemeen hoor is het toch best een vermakelijke film en financieel is het ook zeker een succes. Denk dat we op deze manier ook nog wel een vijfde deel kunnen verwachten.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    Triest om deze films te blijven maken.....(ok vette actie, maar meer ook niet)
    Meer ook niet?? Meer verwacht ik ook helemaal niet...
    Ja, OK, een lekker wijf is ook wel meegenomen, maar dat zit met Jordana Brewster wel goed.

    Ik ga hem volgende week wel effe checken, waarschijnlijk...
    Laatst aangepast door Dennis Oosterhuis : 08-04-2009 om 11:19
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #53
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Heb de film ook gezien. De tijdlijn speelt zich nog voor The Fast and Furious: Tokyo Drift af.

    Dit omdat Han naar Tokio gaat, omdat de politie 'm op het spoor is. En Dominic op het einde van Tokyo Drift weer te zien zal zijn.

  4. #54

    Standaard

    Heb erg weinig met "dit soort" films maar ga uit gezelligheid toch maar even met vrienden de bios in.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Triest? Als ik de reacties zo over het algemeen hoor is het toch best een vermakelijke film en financieel is het ook zeker een succes. Denk dat we op deze manier ook nog wel een vijfde deel kunnen verwachten.


    Vijfde Fast & Furious-film in de maak

    Filmstudio Universal gaat een vijfde deel in de serie Fast & Furious-films maken. Dat heeft een zegsman vrijdag aan de entertainmentsite E!Online bevestigd. Hoofdrolspelers Paul Walker en Vin Diesel zouden terug willen keren voor een nieuw avontuur. Het vijfde deel lag in de lijn der verwachtingen. Het vierde deel, dat simpelweg Fast & Furious heet, opende vorige week met een recordopbrengst van 72 miljoen dollar in drie dagen tijd. Ook in Nederland trekt de vierde film over een stel illegale straatracers volle zalen. Over de inhoud van deel vijf is nog niet veel bekend, behalve dat het verhaal zich vermoedelijk in Brazilië afspeelt.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht

    Over de inhoud van deel vijf is nog niet veel bekend, behalve dat het verhaal zich vermoedelijk in Brazilië afspeelt.
    In een ander artikel over een mogelijke vijfde film hint men op een locatie in Europa. Lijkt me zelf wel slimmer aangezien de films hier ook zeer populair zijn, en mooie wegen zat natuurlijk in Europa.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    In een ander artikel over een mogelijke vijfde film hint men op een locatie in Europa. Lijkt me zelf wel slimmer aangezien de films hier ook zeer populair zijn, en mooie wegen zat natuurlijk in Europa.
    Het oogt alleen niet groot zoals dat wel het geval is bij andere continenten.

  8. #58
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Een deel 5 zie ik wel zitten. Ook het open einde van deel 4, maakt dit mogelijk

  9. #59

    Standaard

    Vond de zeer vermakelijk en zeker beter dan 2F2F en Tokyo Drift. Tuurlijk, sommige dingen zijn ongeloofwaardig, maar t is in ieder geval een sit back and enjoy film

    7/10

  10. #60

    Standaard

    Zeer leuke en vermakelijke film. Er zitten uiteraard wel wat van de kleine ongeloofwaardigheden in, maar het blijft een film. Verder gaat het gelukkig in dit deel niet alleen maar over de streetraces, maar heeft het een veel sterker verhaal dan de voorgaande delen. Ook niet langdurig en de acteerprestaties waren zeker goed.

  11. #61

    Standaard

    Ik heb hem gister digitaal gezien in de Must See van Groningen. En ik moet zeggen dat dit een heel lekker vervolg is. Stevige actie scenes en mooie auto's.
    Verhaal zit voor een F&F film ook goed inmekaar. Het niveau van deel 1 haalt ie niet maar een goeie 2de misschien.

    Als je van een no brainer actie film houd dan is het best een aanrader.

  12. #62

    Standaard

    Fast & Furious Justin Lin, 2009
    Bij gebrek aan beter en in het bezit van een Pathe abonnement in de bios gezien. Eigenlijk precies wat ik er van had verwacht, net vermakelijk genoeg om een keer te zien. Grootste manco is de poging om tussen de aktie serieuze scènes te plaatsen, door slecht schrijf- en acteerwerk wordt de film er niet beter van en voelt de anderhalf uur zelfs lang aan. Verder wordt de aktie erg rommelig en snel in beeld gebracht waardoor je het overzicht totaal kwijt bent, iets wat je de laatste tijd helaas vaak ziet bij actiefilms. 6.0

  13. #63

    Standaard

    vorige week gezien en vond hem na het eerste deel zeker de beste tot nu toe!
    En moet daarbij vermelden dat ik tokyo drift al niet slecht vond. Kijk nu al uit naar deel 5!

    hoop dat behalve Paul Walker en Vin Diesel ook Jordana Brewster meedoet


    8/10
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  14. #64

    Standaard

    Vond hem persoonlijk wel leuk, maar het was voor mij geen fast and furious gevoel. In de andere films lag er een nadruk op de wagens en in deze film niet. Verder waren de wagens verre van speciaal en maar even in beeld. Het kwam op mij over als een aktiefilm een geen straatrace/tuning film wat je wel verwacht van de naam en serie reeks.

    Al met al wel een goede film, alleen geen fast and furious. Hoop dat de 5e een stuk beter wordt.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dracuhl Bekijk bericht
    Vond hem persoonlijk wel leuk, maar het was voor mij geen fast and furious gevoel. In de andere films lag er een nadruk op de wagens en in deze film niet. Verder waren de wagens verre van speciaal en maar even in beeld. Het kwam op mij over als een aktiefilm een geen straatrace/tuning film wat je wel verwacht van de naam en serie reeks.

    Al met al wel een goede film, alleen geen fast and furious. Hoop dat de 5e een stuk beter wordt.
    Die mening deel ik wel met je. Het was een vermakelijke film, maar soms had ik het gevoel dat het streetracing thema er een beetje gefroceerd tussen werd gepropt. Maar onder aan de streep een prima filmpje en een leuke wisselwerking dussen Diesel en Walker.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •