Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 65 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Dus jullie vinden een no brainer op een om een relax avondje helemaal niks... ?
    Nogmaals deze films draaien niet om een goede verhaal lijn, maar om snelle gepimpte en getunde auto's spectaculaire snelle racemomenten op een mooie manier vastgelegd door de camera en als kers op de taart een hoop mooie vrouwen. bij snelle auto's horen stoeren gasten zoals walker en vin diesel.

    Uiteraard ben ik natuurlijk een liefhebber van goed uitgedachte films met diepgang en zoveel meer. maar zo eentje als deze tussendoor is wel een leuk.

    Maar dat is natuurlijk alleen mijn mening ik respecteer ieder anders zijn mening.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  2. #27

    Standaard

    ik vind het ook best lekkere wegkijkers hoor. idd geen geniaal verhaal ofzo maar vind het altijd wel vermakelijk.

  3. #28

    Standaard

    http://jalopnik.com/382894/vin-diese...d-in-new-movie

    Stukje uit een dragrace.
    Diesel in de Chevelle en Paul Walker in de blauwe Nissan Skyline!
    Goed nieuws, de Skyline is de mooiste auto allertijden!!!!

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jasmin1 Bekijk bericht
    wie zit hier in godsnaam op te wachten,twee zogenaamde a-acteurs dachten ze althans na de eerste deel te zijn, na 5 jaar flops gemaakt te hebben, denken ze bij der eigen dan maar deel 4.waar gaat de filmwereld naar toe???
    Ben het hier volkomen mee eens. Heb de eerste twee delen op school gezien en ze zijn niet eens leuk als tussendoortje. Heb er echt helemaal niets mee. Als ik vette wagens wil zien kijk ik wel Top Gear.
    The horror...the horror...

  6. #31

    Standaard

    Na het zien van deze teaser is het wel duidelijk dat deel 2 en 3 eigenlijk geen nut hadden. De teaser zag er wel fun uit. Ga ik me toch zien als deze uit is op DVD.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #32
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ziet er goed uit. Geeft weer het deel 1 gevoel terug.

  8. #33

    Standaard

    Die teaser ziet er inderdaad lekker uit! Deel 2&3 vond ik maar matig, maar met Vin Diesel en Jordana Brewster terug lijkt het me wel gaaf!


  9. #34

    Standaard

    ziet er beter uit dan ik had verwacht. Het lijk wel een beetje meer van het zelfde als deel 1. Maar dat vind ik niet erg.

  10. #35

    Standaard

    Laat maar komen, hoor!
    Het eerste deel is pure guilty pleasure voor mij en met vrijwel dezelfde cast terug in het vierde deel hoop ik op eindelijk een goed vervolg. Deel 2 was slecht en deel 3 heb ik niet gezien, maar hoef ik ook niet te zien.

    Jordana Brewster.....
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKnapen Bekijk bericht
    Ben het hier volkomen mee eens. Heb de eerste twee delen op school gezien en ze zijn niet eens leuk als tussendoortje. Heb er echt helemaal niets mee. Als ik vette wagens wil zien kijk ik wel Top Gear.
    Waarschijnlijk omdat je niet zo'n tuning fan bent, vind je het niet leuk. Dan kan ik dat begrijpen.

    Maar voor de gene die het wel leuk vinden is FnF zeker wel een vermakertje.

    Ik kan zelf niet wachten.

  12. #37

    Standaard

    Laats deel 1 nog eens gezien, heb hier wel echt zin in... trailer ziet er ook gaaf uit...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  13. #38
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Nieuwe trailer:

    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=12797

    En de film staat nu al voor april gepland. In plaats van de zomermaanden.

  14. #39

    Standaard

    Zal hopelijk wel een leuk over the top actiefilmpje worden. Begin van de trailer lijkt wel heel hard op een achtervolging uit Bourne Ultimatum.

  15. #40

    Standaard

    De teaser maakte me warmer dan de trailer. Nujja, waarschijnlijk een leuk vrijdagavond filmpje.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #41
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    kan niet wachten op dit deel vond deel 1 t/m 3 ook goed. En vin diesel is altijd leuk om naar te kijken in een goede actie film.

  17. #42

    Standaard

    Zeker weer zeer benieuwd naar deze film Lijkt me weer echt een toffe popcornfilm te worden. Het lijkt wel een soort reunion met de welbekende acteurs van de vorige delen.

  18. #43
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    De film knalt naar nummer 1 in de Box Office:

    Het vierde deel van de Fast & Furious-reeks is een wereldwijde bioscoophit. In Amerika bracht de film 72,5 miljoen dollar op. Ook in Nederland draait F&F sinds vorige week en hier bracht de film 897.033 euro op, oftewel 125.000 bezoekers in één weekend.

    Opmerkelijk is dat Vin Diesel weer meedoet in dit vierde deel. Diesel brak door met deel één maar wist niet dit succes te prolongeren. Hetzelfde geldt voor Paul Walker. Beiden doen weer mee in dit derde vervolg waar het uiteraard weer om snelle auto's en mooie babes draait.
    http://frontpage.fok.nl/nieuws/10883...wijde-hit.html

    http://www.boxofficemojo.com/news/?id=2573&p=.htm

  19. #44

    Standaard

    Maar schijnt wel behoorlijk tegen te vallen. Na de verhalen die ik heb gehoord zal ik deze zeker niet in de bios gaan bekijken.


  20. #45

    Standaard

    Ik vond het een van de betere delen uit de serie. Heb er erg van genoten. De film bood precies als de rest van de serie, een heerlijke popcornfilm. Verstand op 0 en blik op oneindig, gewoon genieten (en digitaal is de film helemaal een plaatje).
    Ikran is not horse!

  21. #46

    Standaard

    Wow, wie had gedacht dat deze film voorlopig de grootste hit van 2009 zou worden? Wat een gigantisch openingsweekend voor een eerder bescheiden blockbuster buiten het zomerseizoen.

    Ik ga'm waarschijnlijk niet in de bioscoop kijken maar hopelijk is het door de terugkeer van de originele cast nog een redelijk amusante film geworden.

  22. #47

    Standaard

    Ik heb hem vorige week gezien, en ik vond hem goed. Vrijwel constant over the top, heerlijk. Soms gaat het nog net een stukje verder en lijken ze de controle volledig te verliezen. Komt het best tot zijn recht in de bioscoop. Het is wel een hele hoop mannelijkheid op een avond, maar daar moet je maar tegen kunnen. De beste uit de reeks, als je het mij vraagt.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  23. #48

    Standaard

    Toch ook nog maar even kijken dan.

  24. #49

    Standaard

    Geen goede film, maar nog wel vermakelijk...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  25. #50

    Standaard

    Triest om deze films te blijven maken.....(ok vette actie, maar meer ook niet)

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •