De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.

Discussie: Ricochet

  1. #1

    Standaard Ricochet

    8.99 euro bij FRS.

  2. #2

    Standaard

    En ik heb hem gekocht, blind; Denzel Washington dan isset altijd goed... and i was right. Een aanrader, net als The Man Without A Face voor 7,5 euro bij E-Plaza.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Job Genders
    En ik heb hem gekocht, blind; Denzel Washington dan isset altijd goed... and i was right.
    John Lithgow is ook niet slecht. Ik vond alleen op het eind van de film, dat hij wel erg snel toehapte in de val, die ze voor hem maakten.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard Goed

    Aardige film met zeer goede acteer prestaties...... aanrader voor het geld ook al is de dvd niet geweldig

  5. #5

    Standaard

    Ik had in iedergeval allemaal _'s ipv -'s.

    Volgens mij hebben ze een foutje gemaakt in de subtiteler. Alle dashes' zijn underscores geworden Best irri

  6. #6

    Standaard

    Ricochet zit deze maand gratis bij het blad "DVD Gratis". Dit blad kost 4,99 Euro bij de FRS

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Abalder
    Ricochet zit deze maand gratis bij het blad "DVD Gratis". Dit blad kost 4,99 Euro bij de FRS
    Ik heb hem gehaald leuke film maar het beeld is verkeerd geflagt weet iemand of hier iets aan te doen is? (?)

  8. #8

    Standaard

    Bij V&D: 6,50 (geseald).

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Ik heb hem gehaald leuke film maar het beeld is verkeerd geflagt weet iemand of hier iets aan te doen is? (?)
    Yep, je tv van widescreen afhalen... Trouwens dat de film verkeerd geflagged is geld dus nog steeds voor alle versies die je hier in nederland (non-import) ziet liggen.. Dus ook die van de kruidvat. desondanks blijft het toch een coole film... John Litgow is gewoon Master Bad guy... (ook in bv Cliffhanger en Raising Cain)..

  11. #11

    Standaard

    € 3,98 bij het Kruidvat.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  12. #12

    Standaard

    2,99 bij MM Rotterdam Centrum.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Media Markt Eindhoven: € 2,99.

    Heruitgave met Dolby Digital 5.1-geluid. De DVD is niet anamorf, maar in tegenstelling tot the oude release is het beeld niet vervormd. De kwaliteit van het beeld is echter nog steeds belabberd. Extra's ontbreken (de oude release had nog een nietszeggende fotogalerij en een bioscooptrailer als extra).

  15. #15

    Standaard

    FRS 2,99 en in de aktie 5 voor 10 €
    I always tell the truth. Even when I lie.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Media Markt Eindhoven: € 2,99.

    Heruitgave met Dolby Digital 5.1-geluid. De DVD is niet anamorf, maar in tegenstelling tot the oude release is het beeld niet vervormd. De kwaliteit van het beeld is echter nog steeds belabberd. Extra's ontbreken (de oude release had nog een nietszeggende fotogalerij en een bioscooptrailer als extra).
    Bij de oude was het beeld niet vervormd, maar de disk was verkeerd geflagged, namelijk als 16:9 terwijl het dus 4:3 was...

  17. #17

    Standaard

    Klopt, verkeerd geflagged. Ik verwoordde het verkeerd.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •