Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 157 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Stalone ok, maar ik neem Schwarzenegger niet serieus

  2. #52

    Standaard

    Hm, ik vond 'm in Terminator 3 al te houterig en ik vraag me dus af wat voor een houten klaas het is in 2011. Kan niet echt veel meer zijn dan.

    Ik zeg hier niet dat ik niet kan genieten van z'n films ... heb er dan ook verschillende van 'm waarvan Total Recall toch wel één van de betere is.

  3. #53

    Standaard

    Toch wel frapant dat het Schwarzenegger topic het beste loopt in dit subforum
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Stalone ok, maar ik neem Schwarzenegger niet serieus
    Lol, stalone is ok maar schwarzenegger is een comediant.LOL. Het grote gros van zijn films zijn van een hoger niveau dan die van stalone...zelfs de laatste rambo(een breinloze gore film) komt bij serieuze recensenten niet hoger dan 2 uit 5! Iemand die een grote staat als california kan runnen(en het ook nog eens goed doet) is seriezer te nemen dan stalone.....(ook bij planet hollywood, een co venture tussen Sylvester Stallone, Bruce Willis, Arnold Schwarzenegger, en Demi Moore. was schwarzenegger het financiele brein(of zijn goede adviseurs van de kennedy clan)). Ik denk dat de kennedy's ook achter het governorschap van Arnold zitten, dus geen domme familie).

    Stalone on the other hand....the italian stallion....

    On topic:

    Schwarzenegger hoeft het niet voor het geld te doen. Als hij het doet, dan alleen omdat hij nog een film wil maken.
    Hij is een redelijk acteur, geen topacteur maar heeft een paar goede en leuke films afgeleverd. Van de actiehelden kan bruce willis overigens nog het best acteren!
    Laatst aangepast door hstadman : 07-04-2008 om 20:25

  5. #55

    Standaard

    dan kan hij wel California runnen, maar dan kan hij nog wel acteren als iemand die geen diepgaande rollen kan invullen

    hij wordt meer overladen met one-liners en overdone gadgets, dan stalone in z'n carriere heeft gehad

    tevens de laatste rambo, was in mijn ogen een zeer goeie come-back, je kunt hersenloos kijken, dat geef ik toe, maar ik schiet niet in de lach wanneer Stalone gaat praten

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Lol, stalone is ok maar schwarzenegger is een comediant.LOL. Het grote gros van zijn films zijn van een hoger niveau dan die van stalone...zelfs de laatste rambo(een breinloze gore film) komt bij serieuze recensenten niet hoger dan 2 uit 5! Iemand die een grote staat als california kan runnen(en het ook nog eens goed doet) is seriezer te nemen dan stalone.....(ook bij planet hollywood, een co venture tussen Sylvester Stallone, Bruce Willis, Arnold Schwarzenegger, en Demi Moore. was schwarzenegger het financiele brein(of zijn goede adviseurs van de kennedy clan)). Ik denk dat de kennedy's ook achter het governorschap van Arnold zitten, dus geen domme familie).

    Stalone on the other hand....the italian stallion....

    On topic:


    Schwarzenegger hoeft het niet voor het geld te doen. Als hij het doet, dan alleen omdat hij nog een film wil maken.
    Hij is een redelijk acteur, geen topacteur maar heeft een paar goede en leuke films afgeleverd. Van de actiehelden kan bruce willis overigens nog het best acteren!

    Daar heb je een siper goed punt :P Iemand die Schwarzenegger niet serieus neemt, weet waarschijnlijk niet dat hij gouverneur van California is :P

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    dan kan hij wel California runnen, maar dan kan hij nog wel acteren als iemand die geen diepgaande rollen kan invullen

    hij wordt meer overladen met one-liners en overdone gadgets, dan stalone in z'n carriere heeft gehad

    tevens de laatste rambo, was in mijn ogen een zeer goeie come-back, je kunt hersenloos kijken, dat geef ik toe, maar ik schiet niet in de lach wanneer Stalone gaat praten
    Ik schiet in de lach van deze post, sorry.:wink:

    Laat ik toch nog even duidelijk maken dat schwarzenegger zeker geen TOPacteur is, net zo min stallone dat is. Zoals gezegd, van de actiehelden is waarschijnlijk Bruce Willis toch wel de beste acteur.

    Maar ieder zijn meug, van mij mag je Stallone top vinden.
    Laatst aangepast door hstadman : 07-04-2008 om 22:42

  8. #58

    Standaard

    zeg ik dat? nee, ik zeg alleen dat ik stallone serieuzer vind

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Daar heb je een siper goed punt :P Iemand die Schwarzenegger niet serieus neemt, weet waarschijnlijk niet dat hij gouverneur van California is :P
    het gaat om zijn rollen, tuurlijk heb ik het niet over Schwarzenegger zelf

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    zeg ik dat? nee, ik zeg alleen dat ik stallone serieuzer vind



    het gaat om zijn rollen, tuurlijk heb ik het niet over Schwarzenegger zelf
    OOK dan kun je me toch niet echt overtuigen. Ik heb zo'n beetje alle films van beide acteurs gezien en er is geen enkele film van Stallone die ik serieuzer zou moeten nemen dan die van Schwarzenegger.

    Er zijn vele andere acteurs die serieuzer te nemen zijn dan beide.

    Los van het feit dat beide acteurs vermakelijke films hebben gemaakt.
    Laatst aangepast door hstadman : 07-04-2008 om 22:57

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht

    Er zijn vele andere acteurs die serieuzer te nemen zijn dan beide.
    uiteraard, maar toch

    Stallone speelt in veel films waarin hij een held vertolkt die iets meegeeft, vooral in Rambo en Rocky heeft hij een achterliggende boodschap present, van waarom je moet knokken voor iets

    In welke film wil Arnold wat meegeven? misschien komt dat door het feit dat stallone ook regisseur is

  11. #61
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    uiteraard, maar toch

    Stallone speelt in veel films waarin hij een held vertolkt die iets meegeeft, vooral in Rambo en Rocky heeft hij een achterliggende boodschap present, van waarom je moet knokken voor iets

    In welke film wil Arnold wat meegeven? misschien komt dat door het feit dat stallone ook regisseur is
    zeg je nu dat Hercules In New York geen boodschap afgaf?

    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    misschien komt dat door het feit dat stallone ook regisseur is
    Misschien dat ik in dat opzicht je onderscheid tussen Schwarzenegger en Stallone nog wel kan begrijpen, want denk die twee reeksen weg en ik denk niet dat je één film kan vinden van Stallone waar een boodschap achter zit (misschien Copland, maar dat is dan maar voor een heel klein deel de verdienste van Stallone zelf). Nuja, laat ons in het geval van Rambo of Rocky ook zeker niet overdrijven over die "boodschap" Maar het is wel verdienstelijk van Stallone natuurlijk dat hij ook als regisseur uit de voeten kon. Schwarzenegger heeft zich daar eigenlijk nooit mee moeten bezighouden omdat hij sowieso al veel vetbetaalde rollen aangeboden kreeg of met betere regisseurs kon werken (tja, drie keer James Cameron, 'nuff said).

    Maar dan nog, die twee reeksen buiten beschouwing gelaten, zie ik niet echt in waarom Arnie in enige zin belachelijker zou zijn dan Stallone, buiten dat het gewoon een puur persoonlijke opinie is van je dat je wel kan genieten van een Stallone-film en niet van een Arnie-film. Ik vind het allebei leuke actiehelden maar met toch een duidelijke voorkeur voor Schwarzenegger (die naar mijn mening gewoon meer leuke actiefilms op zijn naam heeft staan dan Stallone, maar dat is natuurlijk zeer subjectief). Tuurlijk staat Arnie meer bekend om zijn one-liners, maar ik viel persoonlijk toch ook wel uit mijn stoel met de tranen in het ogen van het lachen toen Stallone bijv. in Judge Dredd "I AM THE LAWWWW" stond te brullen

    En om terug te komen waarmee we eigenlijk begonnen waren, als Tarantino ooit Schwarzenegger zou willen gebruiken voor een film (een hypothese die 0,00001% kans heeft van ooit werkelijkheid te worden ), ik ben er zeker van dat het een geweldige samenwerking zou kunnen worden, als Tarantino nog eens in goede doen is tenminste en een personage voor Schwarzenegger uitwerkt dat hij zich zo eigen kan maken als de T-800 in de Terminator-films, Dutch in Predator, John Matrix in Commando, Douglas Quaid in Total Recall, Conan in de Conan-films en Harry Tasker in True Lies. Da's best een indrukwekkend rijtje van legendarische actiepersonages als je't mij vraagt En ik denk echt niet dat Schwarzenegger het nodig heeft om een auto op z'n zij te tillen of een kerel met één arm van een rijdende motor te trekken (zie Twins ) om een leuk personage neer te zetten. Naast zijn nooit geziene spiermassa had de kerel ook gewoon een charisma dat ik vandaag de dag niet terugvindt bij de nieuwe lading actiehelden, of bij veel acteurs in het algemeen (zeker de jongere generatie van onder de 30 is om te huilen op dat vlak). Een vent als Schwarzenegger moest vaak gewoon niet meer doen dan in beeld verschijnen en een one-liner droppen om de job gedaan te krijgen. Dus laat Tarantino een leuke monoloog voor hem schrijven zoals er in al zijn films wel een aantal zitten, en dat komt helemaal in orde

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    uiteraard, maar toch

    Stallone speelt in veel films waarin hij een held vertolkt die iets meegeeft, vooral in Rambo en Rocky heeft hij een achterliggende boodschap present, van waarom je moet knokken voor iets

    In welke film wil Arnold wat meegeven? misschien komt dat door het feit dat stallone ook regisseur is
    Uhmm, wat wil stallone in rambo 4 weergeven?! Een nog dommere hak en schiet film(met meer gore) dan de voorgaande delen. Rambo 1 was nog wel ok. Een beetje van de populariteit van hetgeen in tibet/burma gebeurd mee profiteren. Hij gebruikt de idealogie verkeerd om een doodgewone actiefilm te maken, boedisme staat niet voor de afslachtingen die rambo doet in rambo 4.

    Ik citeer: "De wijsheid in het boeddhisme is gericht op het correct begrijpen van het leven, en uit zich in een leven dat correct geleefd wordt." In andere woorden passief en met respect voor het leven, niet zoals rambo zoveel mogelijk mensen naar het hiernamaals helpen.

    In rocky gaat het erom hoe je uit de ghetto komt, zijn ook tal van betere films van. Ook hier was rocky 1 de enige goede film van de reeks.

    Rambo is net zo breinloos als commando van arnie...gewoon (zinloze) actie, meer niet. Kan soms leuk zijn om even te bekijken.

    Die hard 4 wil ook iets meegeven en ligt zeker op een hoger niveau dan rambo 4!

    Intexor;

    Ben het wel met je eens dat er weinig nieuw talent is op het gebiedt van actiehelden. Schwarzenegger, stallone, en willis zijn toch wel de actiepersonen van deze tijd! Daar kun je harrison ford als indy ook nog bijrekenen.

    Niet voor niets dat al die oude helden weer terug zijn...rambo 4 , die hard 4, indy 4......

    De enige andere actiehelden komen uit het oosten, chow yun fat, jackie chan en jet li en staan met afstand ver boven alle nieuwe zogenaamde sterren.
    Laatst aangepast door hstadman : 08-04-2008 om 02:27

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    zeg je nu dat Hercules In New York geen boodschap afgaf?

    Don't mess with me?!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Don't mess with me?!
    'Steroïde-gebruik is gezond?!'
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #66

    Standaard

    Er doen sterk de geruchten de ronde, en dat gebaseerd op uitspraken van Quentin Tarantino zelf, dat hij de volgende acteurs in zijn WW2 film epic 'Inglorious Bastards' wil hebben:
    - Arnold Schwarzenegger;
    - Sylvester Stallone; en
    - Bruce Willis.

    Wordt mijn wens voor een Quentin/Arnold samenwerking dan toch misschien dan toch vervuld? In deze topic gaf ik al eerder aan dat ik dat geniaal zou vinden. Maar met Sylvester Stallone en Bruce Willis erbij vind ik dat meesterlijk.

    Hieronder een berichtje dat ik van het internet heb geplukt.

    TheArnoldFans.com meldet...
    "Pulp Fiction" director Quentin Tarantino still has a mighty dream: for Bruce Willis, Sylvester Stallone and Arnold Schwarzenegger to join his BIG world war II epic film "Inglorious Bastards".
    Tarantino:
    "I've said it once and I am going to say it again. I want Bruce, Sly and Arnold for my World War II epic. I have always dream of having these 3 superstars together in a movie. Initially Inglorious Bastards was suppose to be in production way back in 1998 with these casts but I shifted my attention on my other projects such as Kill Bill, Pulp Fiction and Sin City. And right now I think it's the best time to have them. I am very well free right now to focus on this big project that I have had in mind for quite a number of years."said Tarantino. "I am very well getting this into production this year for a 2006 release".
    When asked about Arnold being governor, here is what Tarantino said:
    "Yes he is Governor and he has his movie coming up by 2006 called The Kid and I... so I hope he can make it for my movie too. We'll see. Maybe during the holidays. We'll shoot the movie quickly. It's possible" [...]

  17. #67

    Standaard

    Er doen sterk de geruchten de ronde, en dat gebaseerd op uitspraken van Quentin Tarantino zelf, dat hij de volgende acteurs in zijn WW2 film epic 'Inglorious Bastards' wil hebben:
    - Arnold Schwarzenegger;
    - Sylvester Stallone; en
    - Bruce Willis.

    Wordt mijn wens voor een Quentin/Arnold samenwerking dan toch misschien dan toch vervuld? In deze topic gaf ik al eerder aan dat ik dat geniaal zou vinden. Maar met Sylvester Stallone en Bruce Willis erbij vind ik dat meesterlijk.

    Hieronder een berichtje dat ik van het internet heb geplukt.

    TheArnoldFans.com meldet...
    "Pulp Fiction" director Quentin Tarantino still has a mighty dream: for Bruce Willis, Sylvester Stallone and Arnold Schwarzenegger to join his BIG world war II epic film "Inglorious Bastards".
    Tarantino:
    "I've said it once and I am going to say it again. I want Bruce, Sly and Arnold for my World War II epic. I have always dream of having these 3 superstars together in a movie. Initially Inglorious Bastards was suppose to be in production way back in 1998 with these casts but I shifted my attention on my other projects such as Kill Bill, Pulp Fiction and Sin City. And right now I think it's the best time to have them. I am very well free right now to focus on this big project that I have had in mind for quite a number of years."said Tarantino. "I am very well getting this into production this year for a 2006 release".
    When asked about Arnold being governor, here is what Tarantino said:
    "Yes he is Governor and he has his movie coming up by 2006 called The Kid and I... so I hope he can make it for my movie too. We'll see. Maybe during the holidays. We'll shoot the movie quickly. It's possible" [...]

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sandor Weltje Bekijk bericht
    "I am very well getting this into production this year for a 2006 release".[...]
    Ofwel klopt dat jaartal niet, ofwel is dit al een heel oud nieuwsbericht. Maar natuurlijk zou het fantastisch zijn om die 3 actie-iconen samen te zien in een film.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sandor Weltje Bekijk bericht
    Er doen sterk de geruchten de ronde, en dat gebaseerd op uitspraken van Quentin Tarantino zelf, dat hij de volgende acteurs in zijn WW2 film epic 'Inglorious Bastards' wil hebben:
    - Arnold Schwarzenegger;
    - Sylvester Stallone; en
    - Bruce Willis.

    Wordt mijn wens voor een Quentin/Arnold samenwerking dan toch misschien dan toch vervuld? In deze topic gaf ik al eerder aan dat ik dat geniaal zou vinden. Maar met Sylvester Stallone en Bruce Willis erbij vind ik dat meesterlijk.

    Hieronder een berichtje dat ik van het internet heb geplukt.

    TheArnoldFans.com meldet...
    "Pulp Fiction" director Quentin Tarantino still has a mighty dream: for Bruce Willis, Sylvester Stallone and Arnold Schwarzenegger to join his BIG world war II epic film "Inglorious Bastards".
    Tarantino:
    "I've said it once and I am going to say it again. I want Bruce, Sly and Arnold for my World War II epic. I have always dream of having these 3 superstars together in a movie. Initially Inglorious Bastards was suppose to be in production way back in 1998 with these casts but I shifted my attention on my other projects such as Kill Bill, Pulp Fiction and Sin City. And right now I think it's the best time to have them. I am very well free right now to focus on this big project that I have had in mind for quite a number of years."said Tarantino. "I am very well getting this into production this year for a 2006 release".
    When asked about Arnold being governor, here is what Tarantino said:
    "Yes he is Governor and he has his movie coming up by 2006 called The Kid and I... so I hope he can make it for my movie too. We'll see. Maybe during the holidays. We'll shoot the movie quickly. It's possible" [...]
    Als dat zo zou zijn, zou de film een homage worden aan de actiehelden van weleer! :wink:

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Ofwel klopt dat jaartal niet, ofwel is dit al een heel oud nieuwsbericht. Maar natuurlijk zou het fantastisch zijn om die 3 actie-iconen samen te zien in een film.
    Dat bericht is gepost de 25e maart 2005...

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door noreason83 Bekijk bericht
    Dat bericht is gepost de 25e maart 2005...
    Oud nieuws dus...

  22. #72

    Standaard

    Ik geloof echt niet dat Quentin 2 zestigplussers en een vijftigplusser in een WOII film gaat stoppen. Dit was toen gewoon een kleine wens van m en ik geloof echt niet dat hij hier gevolg aan gaat geven.
    Bovendien is Willis de enige van de drie die goed kan acteren. Misschien gaat het allemaal wel door, maar ik verwacht voor Sly en Arnie geen hoofdrollen.
    Maar we gaan het zien, als Quentin dit project tenminste een keer uit de startblokken krijgt...

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik geloof echt niet dat Quentin 2 zestigplussers en een vijftigplusser in een WOII film gaat stoppen. Dit was toen gewoon een kleine wens van m en ik geloof echt niet dat hij hier gevolg aan gaat geven.
    Bovendien is Willis de enige van de drie die goed kan acteren. Misschien gaat het allemaal wel door, maar ik verwacht voor Sly en Arnie geen hoofdrollen.
    Maar we gaan het zien, als Quentin dit project tenminste een keer uit de startblokken krijgt...
    Ik vraag me af of Tarantino die film überhaupt nog ooit gaat maken, hij spreekt er nu al zo'n 10 jaar over. Maar het is altijd wel een man van veel woorden en weinig daden geweest.. 10 jaar geleden hadden ze alledrie nog kunnen meedoen in een actieve rol, nu zouden ze inderdaad eerder een bijrol krijgen als een officier ofzo. Maar ook dat zou nog geweldig kunnen zijn. Aangezien het nieuwsbericht echter al 3 jaar oud is moet je er niet op rekenen dat het er ooit van komt, Tarantino heeft iedere week wel zo'n wild nieuw "idee" (zoals overlaatst dat hij graag Britney Spears in één van z'n films wil hebben )

  24. #74

    Standaard

    Een film met die titel gaat hij in ieder geval wel maken volgens IMDB, ookal moeten we daar nog 2 jaar op wachten.

    Tim Roth en Michael Madsen doen in ieder geval mee.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Een film met die titel gaat hij in ieder geval wel maken volgens IMDB, ookal moeten we daar nog 2 jaar op wachten.

    Tim Roth en Michael Madsen doen in ieder geval mee.
    Lijkt wel een beetje op de dirty dozen, volgens mij...

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •