Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 157 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Zitten hier echt serieus mensen op te wachten?
    He repeatedly told us he'd be back...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #27

    Standaard

    Zou ie nog wel tussendoor tijd kunnen maken voor een cameo in T4? Of in de Sarah Connor Chronicles. Dat is ie toch bijna wel verplicht?
    De al eerder genoemde True Lies 2 en Total Recall 2 klinken goed
    Stay Hungry 2, iemand?

  3. #28

    Standaard

    Get down

    You hearting heeeeeerrrr

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen ter Lingen Bekijk bericht
    Stay Hungry 2, iemand?
    Stay Hungry is één van de weinige Arnie-films die ik nog niet gezien heb. Is deze film ooit uitgebracht in R2NL?

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    http://imdb.com/media/rm3478952448/nm0000216

    Leuk om Schwarzenegger te zien met Stallone
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  7. #32

    Standaard

    Lol, die is leuk, maar deze :

    http://imdb.com/media/rm3344734720/nm0000216

    Nog een paar jaar en ik zou ze dolgraag samen met nog wat oudjes zien in een nieuwe Grumpy Old Men...das ook een goeie recycle film voor ouwe glorie.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #33
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard



    Deze is helemaal mooi


    Het wordt toch wel duidelijk dat het oude mannen worden :
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  9. #34

    Standaard

    Maar toch houde we enorm veel van ze

  10. #35
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  11. #36

    Standaard

    Arnold ziet er toch nog goed uit voor zijn leeftijd. Als je Sly vergelijkt met Arnie ziet de laatste er toch beter uit.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #37

    Standaard

    Arnold blijft voor mij de beste actieheld die er geweest is. Bijna al zijn films die ik gezien hebt vind ik super. Zelfs van de mindere films kan ik toch altijd nog genieten.

    Mijn favorieten:

    - Terminator 1 en 2 (vooral 2 staat in me top 20 allertijden)
    - Total Recall
    - True Lies
    - Predator
    - Commando
    - End of Days

  13. #38

    Standaard

    Ik zag Schwarzenegger gisteren toevallig passeren in het sportnieuws. Er was blijkbaar één of andere wielerwedstrijd in Californië die Tom Boonen had gewonnen en hij kreeg zijn trofee uit handen van de Governator. Een mooi beeld, één van mijn sporthelden naast één van mijn grootste filmhelden.



    hier staat een artikel over die wielerwedstrijd en de ontmoeting: http://www.sportwereld.be/Article/De...cleID=GM1OBRER

    Ik vraag me af wat hij er zelf van vond om Schwarzenegger te ontmoeten

  14. #39

    Standaard

    Kzou Arnie best ook eens een hand willen geven

  15. #40

    Standaard

    Arnold in een Tarantino film, dat lijkt me pas gaaf!
    Laatst aangepast door Sandor Weltje : 24-02-2008 om 04:28

  16. #41

    Standaard

    Ugh, serieus ?
    Alleen als hij zich een week niet scheert en niks zegt de hele film
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ugh, serieus ?
    Alleen als hij zich een week niet scheert en niks zegt de hele film
    Ja, serieus. En door nu te stellen dat hij in een Tarantino film niks zou moeten zeggen, doe je naar mijn mening Arnold geen recht. Ik denk dat hij juist vanwege zijn accent een goede rol zou kunnen neerzetten in een Tarantino film met veel dialoog. Ik zie dat wel zitten. Een keer iets anders dan alwéér een actiefilm of komedie.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sandor Weltje Bekijk bericht
    Ja, serieus. En door nu te stellen dat hij in een Tarantino film niks zou moeten zeggen, doe je naar mijn mening Arnold geen recht. Ik denk dat hij juist vanwege zijn accent een goede rol zou kunnen neerzetten in een Tarantino film met veel dialoog. Ik zie dat wel zitten. Een keer iets anders dan alwéér een actiefilm of komedie.
    Dat accent is een Oostenrijks accent :P Zijn vader was Duitse SS officier tijdens WOII :P

    Wel grappig accent trouwens inderdaad. Ik heb ook paar films van hem liggen.
    O.a. Jingle All The Way, leuke film. Niet echt actie maar is anders dan wat je van hem gewend bent

  19. #44

    Standaard

    Twins is pas genieten

  20. #45

    Standaard

    het spijt me maar Schwarzenegger en Tarantino lijkt mij geen combi
    ik wil niemand kwetsen dus ik ga er niet verder op in

  21. #46

    Standaard

    Dat is nou precies wat ik bedoel! Veel mensen denken in hokjes. Deze acteur is een actieheld, dus hij moet altijd in een actiefilm spelen, of deze acteur is een komediant, dus hij moet altijd in een komedie spelen. Ik wil graag verrast worden. En geef nou toe, als er een Tarantino film zou uitkomen met Schwarzenegger erin, dan ga jij de film toch zeker kijken in de bioscoop?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    het spijt me maar Schwarzenegger en Tarantino lijkt mij geen combi
    ik wil niemand kwetsen dus ik ga er niet verder op in

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sandor Weltje Bekijk bericht
    Arnold in een Tarantino film, dat lijkt me pas gaaf!
    Verder alles goed met je ?

  23. #48

    Standaard

    Het zal allemaal nog wel een tijdje duren. Tegen alle verwachtingen in doet Arnie het niet slecht als politicus. De wetsvoorstellen (waarmee ik niet altijd akkoord ga, maar goed) komen er in Californië blijkbaar vlotjes door.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sandor Weltje Bekijk bericht
    Dat is nou precies wat ik bedoel! Veel mensen denken in hokjes. Deze acteur is een actieheld, dus hij moet altijd in een actiefilm spelen, of deze acteur is een komediant, dus hij moet altijd in een komedie spelen. Ik wil graag verrast worden. En geef nou toe, als er een Tarantino film zou uitkomen met Schwarzenegger erin, dan ga jij de film toch zeker kijken in de bioscoop?
    in hokjes denken of verder kijken dan m'n neus lang is

    Arnold is/was niet simpel een actie-acteur, maar meer een comediant te overdone. Het is ook het niveau wat er meespeelt. Tarantino's films bevat ook actie acteurs maar dan wel met een wat hoger niveau waarbij het 'cool'-gehalte er extra afspat

    in hokjes denken is niet altijd onlogisch

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Arnold is/was niet simpel een actie-acteur, maar meer een comediant te overdone. Het is ook het niveau wat er meespeelt. Tarantino's films bevat ook actie acteurs maar dan wel met een wat hoger niveau waarbij het 'cool'-gehalte er extra afspat
    Sorry dat ik een beetje off topic ga, maar is Tarantino niet altijd de man geweest die er om bekend stond dat hij veel B-acteurs gebruikte (Robert Forster, Michael Madsen, David Carradine) of grotere sterren op een moment dat hun carriëre wat op een lager pitje stond (Bruce Willis, John Travolta)? Dat die mensen "cool" overkwamen is volgens mij puur de verdienste van Tarantino zelf geweest, doordat hij de juiste mensen voor een bepaalde rol weet te strikken of een personage speciaal schrijft voor een bepaalde acteur/actrice.

    Als Schwarzenegger dus ooit terug gaat acteren en Tarantino geïnteresseerd zou zijn om hem te gebruiken in een nieuwe film, dan zou hij er volgens mij wel een draai aan kunnen geven dat zoiets perfect werkt, al kan ik me nu ook niets voorstellen bij de combinatie Tarantino-Schwarzenegger. Ik denk gewoon niet dat er zoiets is als een acteur of actrice die "typisch" is voor een Tarantino-film. Moest hij bijvoorbeeld eindelijk eens Inglorious Bastards gaan maken, het zou volgens mij wel cool zijn moest hij iemand als Schwarzenegger of Stallone (of een andere oudere actieheld) gebruiken voor een rol als oudere generaal of kolonel, een beetje zoals Lee Marvin in Dirty Dozen Het is maar een ideetje

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •