Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 157 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Arnold Schwarzenegger

    Beste Fans van Arnold Schwarzenegger opgelet,

    Ik kwam de volgende berichten tegen met, waar ik en denk velen met mij al lang op hoopten, namelijk het nieuws dat de kans aanwezig is dat Arnold Schwarzenegger gaat terugkomen in de Filmwereld. Als het waar blijkt te zijn dan duurt het nog effe, want dit zal zijn als zijn periode als Gouverneur afloopt in 2011. Het bericht erover volgt hier :

    Arnold Schwarzenegger werkt aan comeback

    Arnold Schwarzenegger (60 ) werkt aan een comeback! De gouverneur van Californië zou een aantal scriptschrijvers hebben benaderd om zijn acteercarrière nieuw leven in te blazen.

    De schrijvers in Hollywoord zijn als sinds oktober in staking en 'Arnie' zou een paar van hen hebben benaderd. ,,Arnold heeft verschillende ideeën voor films afgevuurd", vertelt een bron in FemaleFirst. ,,Hij wil meteen aan de slag kunnen als zijn termijn als gouverneur in 2011 afloopt."

    De woordvoerder van Schwarzenegger wilde het nieuws echter niet bevestigen en verklaarde dat 'een terugkeer op het witte doek tot de mogelijkheden behoort.'

    Bron : Telegraaf


    Schwarzenegger in 2011 terug in bios

    Als The Governator klaar is met zijn tweede termijn keert hij misschien terug op het witte doek.

    Hoewel de onderhandelingen tussen de scriptschrijvers, hun vakorganisaties en de studio’s op dit moment plat liggen, kwamen de scriptschrijvers van Hollywood wel met interessant nieuws: Arnold Schwarzenegger keert in 2011 terug in de bios.

    In 2011 loopt Schwarzeneggers tweede termijn als gouverneur van California af en hij heeft te kennen gegeven daarna weer als actieheld door het leven te willen gaan.

    Nu al wordt er gezocht naar geschikte actie-projecten voor The Governator om in 2011 weer in al zijn glorie op het witte doek terug te keren.

    Nog voor de stakingen van de scriptschrijvers begonnen was Schwarzeneggers agent van het William Morris agentschap al voorzichtig bezig de markt onder de scriptschrijvers af te tasten voor mogelijk Schwarzenegger projecten.

    Uiteraard werd het kantoor van Schwarzenegger ook om een reactie gevraagd en de officiële verklaring van The Governators politieke rechterhand luidde: ‘Wanneer de termijn van de gouverneur voorbij is, is het mogelijk dat hij terugkeert in de filmindustrie.

    Hij kan ook zijn energie in het bedrijfsleven steken, of doorgaan met het werken aan belangrijke milieuvraagstukken, of misschien gaat hij wel schilderen.

    De gouverneur heeft nog niets definitiefs besloten en tot 2011 zal hij al zijn energie in het runnen van de staat stoppen.’

    Gezegd wordt dat Schwarenegger denkt over het terugkeren naar het witte doek dankzij het recente succes van zijn ex Planet Hollywood vrienden Sylvester Stallone (61) en Bruce Willis (52), die met Rocky en Die Hard 4 dikke hits scoorden.

    Bron : Planet.nl
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 09-02-2012 om 18:28

  2. #2

    Standaard

    Tja, ik ben grote Arnold-fan maar ik weet niet of ik hier nu blij mee moet zijn. Tegen dat zijn politieke carriëre afloopt is de man 65, dus in actiefilms zal hij (hopelijk? zie Stallone in de nieuwe Rambo ) niet meer meespelen en in een ander genre moet ik hem niet echt zien. Sommige van zijn komedies waren redelijk leuk maar dan ging het meestal ook om actie-komedies. Hij had beter nog een aantal jaren doorgedaan met acteren en dan pas rond zijn 65ste de politiek ingegaan. Maarja het is natuurlijk een kwestie van het juiste moment kiezen, en dan was het misschien te laat geweest om nog gouverneur te worden.

    We zien wel, wie weet zien we Arnold nog eens in een sterke drama-rol ofzo Maar daar gaat zijn accent toch een groter probleem zijn dan in de gemiddelde actiefilm

    Het is spijtig dat hij niet in aanmerking komt om president te worden, dat zie ik hem liever doen dan terug te gaan acteren in waarschijnlijk zeer middelmatige familiekomedies of iets dergelijks.
    Laatst aangepast door intexor : 26-12-2007 om 21:52

  3. #3

    Standaard

    Total Recall 2

    Ik vind dit geweldig nieuws, Arnold is en blijft een icoon!

  4. #4

    Standaard

    Een True Lies 2 zal ook niet slecht zijn.
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don_Vince Bekijk bericht
    Een True Lies 2 zal ook niet slecht zijn.
    Daar waren al eens verregaande gesprekken over geloof ik..

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Daar waren al eens verregaande gesprekken over geloof ik..
    Klopt, maar dit dateert volgens mij uit 2005 als ik het goed heb.

    "We all caught up - Jim [Cameron], Jamie [Lee Curtis], Eliza [Dushku], Bill [Paxton] and myself - to talk about True Lies 2 about a month ago in Cali. We're doing it. Definitely doing it. I'm revved. Unlike Terminator, which I think they're doing without Arnold, Jim's prepared to wait for the big guy. So am I. I've been waiting for ten years now - I'm sure I can hang on a few more months."

    2004
    – Regisseur James Cameron heeft de plannen voor 'True Lies 2' nog niet uit zijn hoofd gezet. Het origineel uit 1994, met Arnold Schwarzenegger en Jamie Lee Curtis, was een groot succes. De berichtgeving over een mogelijk vervolg nam de afgelopen jaren steeds meer af. Ook Schwarzenegger's uitverkiezing tot gouverneur van Californië leek toch echt het einde van zijn filmcarrière te betekenen. Cameron, die het eerste deel regisseerde, ziet het echter nog helemaal zitten.

    Volgens geruchten zou Schwarzenegger al interesse hebben getoond. Schwarzenegger heeft eerder verklaard alleen mee te werken aan 'True Lies 2' als Cameron erbij zou zijn betrokken. Dat is nu dus het geval, hoewel alles erop wijst dat Cameron 'True Lies 2' alleen produceert. Of Jamie Lee Curtis ook is benaderd is nog onbekend.

    Het verhaal van 'True Lies 2' zal niet draaien om terrorisme, zoals dat in het eerste deel het geval was, omdat dat na 11 september nog steeds gevoelig ligt. In het vervolg moet Schwarzengger het opnemen tegen Russen of Duitse Neo-Nazi's. Het lijkt echter onwaarschijnlijk dat gouverneur Schwarzenegger op korte termijn zijn filmcarrière weer zal oppakken.
    Laatst aangepast door Don_Vince : 27-12-2007 om 16:45
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  7. #7

    Standaard

    Ik zie hem wel in Conan spelen als de vader van...
    Of als z'n oudere ik.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #8

    Standaard

    Laat die man maar lekker in de politiek blijven, lijkt me toch wel wat te oud worden voor de films waar hij het van moet hebben.

  9. #9

    Standaard

    In Conan heeft hij geen actie of spierballen meer nodig, dan mag hij de politicus (koning) spelen
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #10

    Standaard

    De meeste mensen gaat op hun 65e lekker pensioneren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    In Conan heeft hij geen actie of spierballen meer nodig, dan mag hij de politicus (koning) spelen
    Dat zou nog wel leuk zijn ja, Conan The King Al had ik begrepen dat die nieuwe Conan-film eerder een remake of een start van een nieuwe franchise ging zijn en dus geen vervolg op de twee films met Arnold.

    Misschien dat ze de plannen nog kunnen aanpassen als Arnold het serieus meent met zijn comeback

  12. #12

    Standaard

    Laasts zat ik nog een film van Arnie te kijken,en moet toegeven,Arnie heeft charisme. Het begint nu een nieuwe trend te worden dat oude acteurs, (Bruce,Ford,Stalone,Tommy lee jones) weer op het witte doek terug komen met nieuwe films of sequals.Eerlijk gezegd zit ik niet meer op een flauwe actie film te wachten (waarin zie je Arnie anders in spelen).

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #13

    Standaard

    Het probleem is dat er bij de "nieuwe" acteurs geen echte toppers meer zitten, tenminste niet van zo'n aard dat ze een personality zijn (of een cliché ).
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Laasts zat ik nog een film van Arnie te kijken,en moet toegeven,Arnie heeft charisme. Het begint nu een nieuwe trend te worden dat oude acteurs, (Bruce,Ford,Stalone,Tommy lee jones) weer op het witte doek terug komen met nieuwe films of sequals.Eerlijk gezegd zit ik niet meer op een flauwe actie film te wachten (waarin zie je Arnie anders in spelen).
    Arnie heeft ook in 4 toppers gespeeld --> Terminator 1 en 2, Predator en True Lies. Dus niet enkel flauwe aktie films.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Arnie heeft ook in 4 toppers gespeeld --> Terminator 1 en 2, Predator en True Lies. Dus niet enkel flauwe aktie films.
    Vergeet Kindergarten Cop en Jingle All The Way niet eh

  16. #16

    Standaard

    Arnie heeft ook in 4 toppers gespeeld --> Terminator 1 en 2, Predator en True Lies. Dus niet enkel flauwe aktie films.
    Ook dat zijn de enige goeie toppers die ik zelf ook allemaal bezit Dan vergeten we Total Recall alleen nog

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Dan vergeten we Total Recall alleen nog
    ..én Commando!

  18. #18

    Standaard

    We hadden het toch over serieuze rollen ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    We hadden het toch over serieuze rollen ?
    Het is voor interpretatie vatbaar natuurlijk, maar Commando hoort volgens mij toch tot de betere Arnie-films Een serieuze film is het natuurlijk niet, maar persoonlijk ken ik geen leukere jaren '80 actiefilm als Commando. Een film waarvoor ook zeker het cliché geldt "zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt"

  20. #20

    Standaard

    Zitten hier echt serieus mensen op te wachten?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  21. #21

    Standaard

    Tuurlijk, komaan als je toch die stem weer kan horen in de bios, dat is toch goud waard! 8)
    klik

  22. #22

    Standaard

    Jup, ook ik zou niets liever hebben dan een nieuwe Arnie film. Jammer genoeg vind ik ook dat hij te oud word voor zijn type rollen. Maar dat vond ik ook van Sly en Rocky Balboa vond ik toch geweldig ondanks zijn leeftijd.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  23. #23

    Standaard

    Pff, nou ik was enorm fan van Schwarzenegger maar dit is nog zo ver weg, ik word er niet bepaald warm van. Komop, t is nog (net) geen 2008, hierna duurt het nog 3 jaar voordat zijn termijn afloopt, we mogen blij zijn als ie binnen 5 jaar nog een film af kan ronden.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Zitten hier echt serieus mensen op te wachten?
    Blijkbaar wel...

    Lijkt me weer geniaal om die oneliners van Arnie te horen in de bios! Is toch altijd mijn grote idool geweest.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht

    ...geniaal om die oneliners van Arnie te horen...
    "Get to da choppah!"

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •