De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoe verkoop je dvds met engelstalige ondertitels?

    Ik zit al een aantal dagen met een dvd die cd-wow verkeerd geleverd heeft en geen geld kan/wil terugstorten via een girorekening en heb ook geen creditcard. Wat doe je met zoiets? Verkopen aan een engelstalige persoon lijkt me dan (of Frans en Arabisch staat er ook op). Maar waar en hoe? Het lijkt me dat ook de verzending via buitenland een probleem is (kosten etcetera). Heeft iemand hier ervaring mee?

    zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=56584
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  2. #2

    Standaard

    Sommige mensen boeit het niet veel. Ik kijk veel films zonder of met engelse ondertitels, NLO kan soms handig zijn, maar meestal erger ik me alleen maar dood aan de vreemde vertalingen. Dus het kan zomaar dat een Nederlander of Belg hem best van je wil overnemen.
    Maar neen, ik wil hem niet kopen van je
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #3

    Standaard

    In principe zou je hem hier gewoon kwijt moeten kunnen raken. Er zijn zat mensen die NLO niet belangrijk vinden en Engelse subs voldoende vinden.

  4. #4

    Standaard

    Klopt, voor mij is het ook niet noodzakelijk... Het valt me juist op dat ik steeds vaker zonder NL subs kijk. Films die ik dan nog niet heb gezien pak ik dan gewoon de Engelse subs, films die ik al vaker heb gezien heb ik vaak geen subs meer bij nodig. Geen subs onderin je beeld leidt veel minder af.
    Laatst aangepast door Dennis Oosterhuis : 26-12-2007 om 12:18
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #5

    Standaard

    Ik kijk zelfs mijn engelstalige films enkel met engelse subs (wanneer er met subs gekeken wordt)...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Sommige mensen boeit het niet veel. Ik kijk veel films zonder of met engelse ondertitels, NLO kan soms handig zijn, maar meestal erger ik me alleen maar dood aan de vreemde vertalingen. Dus het kan zomaar dat een Nederlander of Belg hem best van je wil overnemen.
    Maar neen, ik wil hem niet kopen van je


    dat heb ik dus ook, dus ik kijk alleen maar films/series met engelse ondertiteling, voor kinderen of mensen die slecht of geen engels kunnen is de slechte NL vertaling niet storend, maar als je goed engels kunt is het echt vreselijk om naar te kijken
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    dat heb ik dus ook, dus ik kijk alleen maar films/series met engelse ondertiteling, voor kinderen of mensen die slecht of geen engels kunnen is de slechte NL vertaling niet storend, maar als je goed engels kunt is het echt vreselijk om naar te kijken
    Tevens is het ook erg leerzaam om met engelse subs te kijken ( leer je de engelse taal sneller mee te begrijpen en tevens zal het horen ervan steeds makkelijker worden ).
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  8. #8

    Standaard

    Ik hoor het al genoeg liefhebbers voor Engelse subs, iemand interesse in deze film dan (Pirates of the Caribbean deel 3 limited edition)?
    (regio 2, mooie kartonnen reliefhoes, 2 dvds) Prijs valt over te praten (al heb ik er zelf wel 23 euro voor moeten betalen) maar niet onder de 10 euro.

    Ik hem hem wel gekeken maar het Engelse taalgebruik (misschien veel oudengels?) wat in deze film veel gebruikt wordt is voor mij net iets te veel van het goede. Ik heb deze toch liever met nederlandse ondertiteling. Die koop ik dan ook nog. De engelse versie verkoop ik liever.
    Laatst aangepast door Dick van Drie : 26-12-2007 om 13:18 Reden: prijs
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •