De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Question HDMI op PS3 probleem, please help?

    Hoi allemaal,

    ik heb zwaar jullie hulp nodig, ik heb namelijk op internet me serieus al 3 dagen kapot gezocht en ik kan niks vinden....

    Ik heb sinds vrijdag de Sony KDL-46W2000, deze is Full HD 1080p. Als ik mijn Playstation 3 erop aansluit met mijn HDMI kabel en ik zet het systeem op 1080p.. krijg ik een zwart scherm en geeft hij het niet weer. Op 1080i werkt het btw wel.... Maar ja dat deed me vorige tv ook dus afijn

    Als ik de kabel 'omdraai', dan krijg ik zwaar hevig lelijk beeld met allereli groene/rode beeldruis/sneeuw. Terwijl als ik de PS3 en de TV zelf de max. resolutie laat kiezen zegt ie toch echt zelf ook 1080p maar ja vette ruis of zwart beeld.

    De HDMI kabel heb ik bij mediamarkt gekocht en op de games afdeling (al is het volgens mij geen originele sony... cant remember!)

    Wat is er nog te doen? en kan het te maken hebben met iets van HDMI 1.2 of 1.3?? zoiets lees ik steeds.....

    Wie oh wie kan mij aub even helpen?

    EDIT: ik heb volgens mij deze kabel!!!!
    http://www.psxshop.nl/hdmi-cable-p-2085.html
    en daar staat geen 1080p bij??? zou dat het dan toch echt zijn?? moet ik een HDMI 1.3 kabel hebben... heeft Mediamarkt me genaaid? er staat toch echt for PS3 op die verpakking!
    Laatst aangepast door Dennis Veldhuizen : 18-12-2007 om 07:07

  2. #2

    Standaard

    Tja.... een HDMI-kabel voor € 15,-....
    Ik heb de Monster 300 HDMI kabel tussen mijn PS3 en Epson TW1000. Kost een beetje maar dan heb je ook wat...
    Ik wil niet meteen beweren hoe duurder hoe beter maar in dit geval denk ik toch dat het aan de kwaliteit van de kabel ligt...

  3. #3

    Standaard

    je moet kijken of je HDMI kabel ook wel 1080p ondersteund, niet alle doen dit namelijk. Monster 300 en 400 doen dit bijvoorbeeld wel
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    je moet kijken of je HDMI kabel ook wel 1080p ondersteund, niet alle doen dit namelijk. Monster 300 en 400 doen dit bijvoorbeeld wel
    Dat doen tegenwoordig zo'n beetje alle kabels.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    je moet kijken of je HDMI kabel ook wel 1080p ondersteund, niet alle doen dit namelijk. Monster 300 en 400 doen dit bijvoorbeeld wel
    yeah dat denk ik dus,zie die link maar die ik gaf.... staat geen 1080p bij

  6. #6

    Standaard

    Het werkt nu! met de andere bestelde kabel die ik vandaag binnen heb gehad... Dus die andere kabel ondersteunt gewoonweg geen 1080p... op deze kabel staat ook duidelijk v1.3 en 1080p... super!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen Bekijk bericht
    Het werkt nu! met de andere bestelde kabel die ik vandaag binnen heb gehad... Dus die andere kabel ondersteunt gewoonweg geen 1080p... op deze kabel staat ook duidelijk v1.3 en 1080p... super!
    Hoeveel kostte deze?
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  8. #8

    Standaard

    Niet zo heel veel en het is een goede kabel verders! ook goed stevig (op de monster cable manier) en is 2mtr.

    €19,99

    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...&Section=GAMES

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •