Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 40 van 40 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik vind het juist wel super,lekker overdreven creatures en de muziek erbij..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #27

    Standaard

    Het doet me weinig aan 300 denken. Daar zag ik geen bizarre wezens, behalve één vervormd persoon en qua verhaal komen ze ook niet overeen. Alleen de tijd waarin het afspeelt dan misschien een beetje, maar meer ook echt niet.
    300 is trouwens vet dus zou niet uitmaken als hij daarop lijkt.

  3. #28

    Standaard


    Titans reshoots, 3D?
    "We're going to be going back and shooting more scenes for it, they cut loose with some money so we can add to it."
    "We're going to be shooting more scenes in January, so we're going to be right up against it -- the movie comes out in March."
    When pressed on whether this is really all about making the film even more super awesome rather than fixing some earlier mistakes, Worthington admits it’s a bit of both.
    "There were some creaky parts but they are the parts that we knew were creaky and that we knew were going to be creaky going into it. The studio is also letting us add some gods and scenes. And they're talking about making the movie a 3D film."


    Is this a good thing or bad?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #29

    Standaard

    Iemand een idee van wie het nummer is in de trailer?

  5. #30

    Standaard

    mmm trailer is vet en niet vet vind ik
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  6. #31
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #32

    Standaard

    gisteren gekeken, in 3d. de 3d voegde helemaal niks toe. mocht er iemand deze film toch in de bios willen kijken kies de 2d versie. en anders wacht op de dvd/br release.

    film was aardig, beetje rommelig. cgi zag er ook aardig uit, maar had ook de indruk dat de film een beetje gehaast was,maar 100 minuten eenmalig vermaak.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #33

    Standaard

    vandaag gezien, en vond het echt zonde van mijn bioscoop kaartje en mijn avond,

    het 3d voegde helemaal niets toe, op donker beeld door het brilletje na.
    verder waren de effecten om te lachen, de gevechten hadden leken overgenomen uit de powerrangers, en om maar over de lachwekkende en onsamenhangende dialogen te zwijgen.

    ik kan echt geen pluspunten bij deze film opnoemen, echt een van de slechtste "blockbusters" die ik ooit gezien heb

  9. #34

    Standaard

    Het schijnt dat bij deze film voor, tijdens en na de opnames bijzonder veel is gewijzigd ten opzichte van het oorspronkelijke script. Het gaat hierbij niet zo maar om een paar extra scènes, maar om complete verhaallijnen en personages die fundamenteel anders zijn. CHUD maakt een interessante analyse van de film die had kunnen zijn.

    Hopelijk levert de film in de bioscoop genoeg op om de extra kosten voor een drastische herziene cut op dvd te rechtvaardigen, want de film die de makers volgens CHUD oorspronkelijk voor ogen hadden klinkt een stuk interessanter dan de versie die uiteindelijk in de bioscoop terecht is gekomen.
    Laatst aangepast door mark t : 12-04-2010 om 07:59
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #35

    Standaard

    Ik vond de film erg boeiend.

    3D was inderdaad overbodig, je verwacht iets als je naar een 3D film gaat, en het voordeel is alleen voor hun ... duurdere kaartjes dus, en wij krijgen er niets voor terug. Maar ja, er was geeneens een 2D optie ... anders hadden wij die willen kijken.

    Ik was wel tevreden met de effecten eigenlijk, ik ben niet zo'n zeikerd op zich, het moet wel erg slecht zijn wil ik er iets slechts over zeggen ... ik probeer ten eerste van een film te genieten ... ik heb het idee dat sommige mensen die lat te hoog leggen soms. Mijn vrouw vond Medusa te digitaal overkomen, had ze op zich gelijk in, maar ja, mij stoort het absoluut niet , ik vind het een fantastisch stuk (heb het niet over Medusa zelf overigens ).
    I find your lack of faith disturbing

  11. #36

    Standaard

    Ik zat al een hele tijd uit te kijken naar deze film, en ondanks de slechte kritieken wil ik 'm nog steeds zien, maar wel in 2D graag.. Ik heb niks tegen 3D, maar dan wel als 't van oorsprong 3D is, zoals Avatar of 3D animatie, en niet zoals deze waar ze eventjes een 3D filter in Adobe after effects er over heen hebben gehaald tijdens post-processing.
    Maar de originele versie lijkt nergens te draaien.. Pathé (Rotterdam) draait 'm niet, en uit nieuwsgierigheid ook bij Must see Delft even gekeken, waar ik nog nooit geweest ben, maar die draait 'm ook niet.
    Voor een festival (zoals Imagine) wil ik nog wel een reisje maken, maar voor een grote blockbuster reis ik niet verder dan Rotterdam, en 't is belachelijk, want in Rotterdam draait bijna alles, dus voor een blockbuster zou je al helemaal geen moeite hoeven te doen.
    Op de site van Warner kon ik helaas zo gauw geen e-mail vinden om een verklaring te vragen.
    Als iemand nog suggesties heeft, hoor ik ze graag, anders is 't wachten op de blu-ray ofzo. In de tussentijd dan maar met de weinige centjes die ik op doit moment heb, naar Black Dynamite op Imagine, en Kick-ass ofzo.
    N/A

  12. #37

    Standaard

    Wat een tegenvaller op ieder gebied.
    Het enige wat de film de moeite maakte was gemma's mooie verschijning.

  13. #38

    Standaard

    mmm tegenstrijdige berichten
    ik denk dat ik maar zal wachten op de br-release
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  14. #39

    Standaard

    Deze film de voorbije donderdag in de bioscoop gezien en heb toch ook maar een zo-zo gevoel erbij. De film was niet echt slecht maar had zoveel beter kunnen zijn. Het verhaal had gerust een half uur - drie kwartier langer mogen duren en de karakterontwikkeling en de actie(zeker de eindscene) hadden mogen uitgebreid worden. Deze film was in onze bioscoop enkel in 3d te zien en dit voegt totaal niets toe aan deze film. Je betaalt enkel meer geld voor geen meerwaarde. Ik hoop niet dat sinds Avatar meer en meer films in 3d worden uitgegeven enkel voor de term 3d er aan toe te kunnen voegen. Als 3d echt een meerwaarde kan bieden tot daar aan toe dan. Deze film scoort bij mij dan een heel mager 6-je.

  15. #40

    Standaard

    Zoetermeer schijnt de 2D versie te draaien.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sméagol Bekijk bericht
    Ik zat al een hele tijd uit te kijken naar deze film, en ondanks de slechte kritieken wil ik 'm nog steeds zien, maar wel in 2D graag.. Ik heb niks tegen 3D, maar dan wel als 't van oorsprong 3D is, zoals Avatar of 3D animatie, en niet zoals deze waar ze eventjes een 3D filter in Adobe after effects er over heen hebben gehaald tijdens post-processing.
    Maar de originele versie lijkt nergens te draaien.. Pathé (Rotterdam) draait 'm niet, en uit nieuwsgierigheid ook bij Must see Delft even gekeken, waar ik nog nooit geweest ben, maar die draait 'm ook niet.
    Voor een festival (zoals Imagine) wil ik nog wel een reisje maken, maar voor een grote blockbuster reis ik niet verder dan Rotterdam, en 't is belachelijk, want in Rotterdam draait bijna alles, dus voor een blockbuster zou je al helemaal geen moeite hoeven te doen.
    Op de site van Warner kon ik helaas zo gauw geen e-mail vinden om een verklaring te vragen.
    Als iemand nog suggesties heeft, hoor ik ze graag, anders is 't wachten op de blu-ray ofzo. In de tussentijd dan maar met de weinige centjes die ik op doit moment heb, naar Black Dynamite op Imagine, en Kick-ass ofzo.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •