De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Probleem met On Her Majesty's Secret Service Ultimate Ed.

    Afgelopen week de Ultimate James Bond Collection aangeschaft, inmiddels bij "On Her Majesty's Secret Service" aanbelandt.

    Echter loopt mijn exemplaar steeds op verschillende momenten vast op verschillende DVD spelers. De vastloopmomenten zijn echter bij elke DVD speler anders. Er zit geen krasje of iets op de DVD. Puntgaaf!

    Heeft iemand hier daar toevallig ook last van?

    Het is voor mij ook vrij onhandig om er terug mee te gaan, omdat de winkel waar ik hem gekocht heb niet in de buurt ligt.

    Moet ik anders gewoon met Sony contact opnemen? Zo ja, beschikt er hier iemand over hun contactgegevens?

    Alvast bedankt voor eventuele replies.

  2. #2

    Standaard

    Ik zou contact opnemen met Sony, Of de uitgeverij... Google eens naar gegevens!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  3. #3

    Standaard

    Ik krijg een goed werkend exemplaar opgestuurd. Heb even gebeld met Columbia Tristar, zij waren al op de hoogte van het probleem.

    Je belt even met 035-6250750 en ze lossen het op.

    Goed dat ze het zo oplossen!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefh
    Ik krijg een goed werkend exemplaar opgestuurd. Heb even gebeld met Columbia Tristar, zij waren al op de hoogte van het probleem.

    Je belt even met 035-6250750 en ze lossen het op.

    Goed dat ze het zo oplossen!
    Hallo,

    Ik heb van het weekend hetzelfde probleem met deze DVD gehad.

    Vandaag gebeld met Sony. Die konden helaas niets mee voor mij doen, omdat de rechten naar Fox zijn gegaan. Daarna met Fox gebeld en die zeiden dat ze niets voor mij konden doen. Ik moest maar terug gaan naar de winkel (ik heb de DVD een tijd terug gekocht en heb de bon niet meer, klinkt bekend of niet!!). Dit antwoord bleven ze herhalen ook nadat ik aangaf dat Sony de foute DVD wel omruilden voor een goede.

    Ik heb daarna nogmaals met Sony gebeld en ze vonden het erg vervelend dat ze niets voor me konden betekenen en gaven ook aan dat de Fox mij op zijn zachts gezegd niet echt klantvriendelijk hebben behandeld.

    Dus het omruilen is helaas niet meer zo makkelijk.

    Gr.,
    Richard

  5. #5

    Standaard

    Wow dat is wel echt balen zeg!

    Slap excuus van Sony, aangezien jouw versie een Sony is. Ook dom om dan Fox de schuld de te geven!

    Ik voel me uiteraard one lucky guy, maar echt verrot voor jou... Bel gewoon opnieuw en vroeg naar Arjen. Mocht je die nog niet gesproken hebben.

  6. #6

    Standaard

    Ik was eigenlijk van plan over een tijdje de hele reeks op volgorde te gaan kijken, maar uit "angst" voor dit probleem heb ik gister toch maar even deze specifieke film opgezet.
    Tot voorbij het eerste uur ging alles goed, daarna ben ik in slaap gedommeld (niet tgv de film maar omdat het al een hele week laat is geworden en vroeg weer op). Van morgen stond het menu weer op. Mag ik er nu vanuit gaan dat ik geluk heb en mijn editie ok is?
    Springt hij bij de haperende discs uiteindelijk ook naar het menu of blijft hij gewoon echt consequent op een moment hangen?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefh
    Wow dat is wel echt balen zeg!

    Slap excuus van Sony, aangezien jouw versie een Sony is. Ook dom om dan Fox de schuld de te geven!

    Ik voel me uiteraard one lucky guy, maar echt verrot voor jou... Bel gewoon opnieuw en vroeg naar Arjen. Mocht je die nog niet gesproken hebben.
    Ik heb de winkel van de Free Record Shop gebeld waar ik altijd kom en hun wilde mij wel helpen; ook zonder bon. Ze hebben dus de DVD omgeruild voor een werkend exemplaar

    Lof voor de Free Record Shop.

    Gr.,
    Richard

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rjateun
    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefh
    Wow dat is wel echt balen zeg!

    Slap excuus van Sony, aangezien jouw versie een Sony is. Ook dom om dan Fox de schuld de te geven!

    Ik voel me uiteraard one lucky guy, maar echt verrot voor jou... Bel gewoon opnieuw en vroeg naar Arjen. Mocht je die nog niet gesproken hebben.
    Ik heb de winkel van de Free Record Shop gebeld waar ik altijd kom en hun wilde mij wel helpen; ook zonder bon. Ze hebben dus de DVD omgeruild voor een werkend exemplaar

    Lof voor de Free Record Shop.

    Gr.,
    Richard
    Graag gedaan Richard
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    Ik was eigenlijk van plan over een tijdje de hele reeks op volgorde te gaan kijken, maar uit "angst" voor dit probleem heb ik gister toch maar even deze specifieke film opgezet.
    Tot voorbij het eerste uur ging alles goed, daarna ben ik in slaap gedommeld (niet tgv de film maar omdat het al een hele week laat is geworden en vroeg weer op). Van morgen stond het menu weer op. Mag ik er nu vanuit gaan dat ik geluk heb en mijn editie ok is?
    Springt hij bij de haperende discs uiteindelijk ook naar het menu of blijft hij gewoon echt consequent op een moment hangen?
    Inmiddels heb ik de film gewoon op volgorde van de reeks nogmaals bekeken. In de buurt van hoofdstuk 14 of zo vertoonde de disc enkele kleine kort haperingen dan wel freezes van een of 2 seconden. Een tien tot twintig seconden in hoofdstuk 17 (iets meer dan 1 uur in de film) bleef de disc volledig hangen om na een seconde of 30 tot 1 minuut door te springen naar hoofdstuk 18 en daarmee toch iets van 8 minuten film overslaand.

    Dit moment is dus net iets verder dan dat ik de vorige keer gezien heb voor ik in slaap viel.

    De dvd speler op de slaapkamer (een "oude" Philips dvd-recoder), waar ik de disc de eerste keer bekeek, gaat haast vloeiend door. Dat wil zeggen dat hij wel het hele stuk film overslaat maar als je niet oplet merk je het niet. De Cambridge Audio dvd-speler in de woonkamer blijft wel even (tot ongeveer 1 minuut) hangen voor hij verder gaat met hoofdstuk 18.

    Ik heb de winkel waar ik des tijds de hele collectie in koffer gekocht heb zojuist gemaild, ben benieuwd hoe ze het willen gaan oplossen.

  10. #10

    Standaard Same problem here

    Ben ook tegen dit probleem aangelopen tijdens het op volgorde bekijken van de reeks. Heb hem gisteren coulant kunnen omruilen bij de Hollywood Factory ("We hebben nog nemand over gehoord"). Echter, het vervangende exemplaar doet hetzelfde, zoals ik al een beetje vreesde.

    Het gaat ruwweg om het stuk tussen 64'00" en 70'22". Dit is niet normaal afspeelbaar. Maar vanaf ca 62'00" wordt het beeld al schokkerig. [spoiler:780ebfe429]Dit is het stuk waarbij Bond ontsnapt uit zijn kamer en frivoliteiten beleeft met de vrouwelijke gasten van de kliniek. [/spoiler:780ebfe429]

    Het zal wel vlak na de laagwisseling zijn.

    Een behoorlijk lange passage is dus niet af te spelen. Afhankelijk van de speler blijft hij hangen en wordt doorgesprongen naar het volgende chapter (dus vanaf 70'22"). Ook terugspoelen vanaf 70'22" biedt geen soelaas.

    (Vergeefs) geprobeerd op:
    - LG DV 9900 (2006)
    - Pioneer DV444 (ca. 2002)
    - Pioneer DV380 (2005)
    Welk audiospoor (DD5.1 of DTS) je kiest, maakt niet uit.

    Heb ook geprobeerd met mijn HDD-DVD-recorder: Panasonic DMR60EH (2005). Opvallend genoeg, speelt deze de passage zonder probleem af.

  11. #11

    Standaard

    In eerste instantie wilde de winkel (Bol.com) de gehele collectie terug hebben, terwijl ik toen al die ene specifieke dvd teruggestuurd had.
    Na wat aandringen van mij en het uitleggen dat het toch echt makkelijker voor mij en hun om puur die ene dvd om te wisselen ipv een heel koffer kreeg ik dan toch die ene schijf geruild retour.

    Gelukkig vertoond het nieuwe exemplaar niet de problemenen.

    @ Luchtgordijn Bogey

    Als ik jou was zou ik toch vragen of ze hm nog een keer willen ruilen met daarbijeventueel eerst testen van de schijf voor verzenden.
    Het is inderdaad opmerkelijk dat hij op die HDD-DVD het wel goed doet, het is toch net echt een probleem wat zomaar door een fouten analyse ofzo verholpen kan worden, anders zouden er niet zoveel apparaten op sneuvelen.
    Een zelfde probleem heb ik gehad met 21 jumpstreet seizoen 1 (UK) deze heb ik destijds ook op iets van 6 spelers geprobeerd en overal het zelfde effect.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rjateun
    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefh
    Ik krijg een goed werkend exemplaar opgestuurd. Heb even gebeld met Columbia Tristar, zij waren al op de hoogte van het probleem.

    Je belt even met 035-6250750 en ze lossen het op.

    Goed dat ze het zo oplossen!
    Hallo,

    Ik heb van het weekend hetzelfde probleem met deze DVD gehad.

    Vandaag gebeld met Sony. Die konden helaas niets mee voor mij doen, omdat de rechten naar Fox zijn gegaan. Daarna met Fox gebeld en die zeiden dat ze niets voor mij konden doen. Ik moest maar terug gaan naar de winkel (ik heb de DVD een tijd terug gekocht en heb de bon niet meer, klinkt bekend of niet!!). Dit antwoord bleven ze herhalen ook nadat ik aangaf dat Sony de foute DVD wel omruilden voor een goede.

    Ik heb daarna nogmaals met Sony gebeld en ze vonden het erg vervelend dat ze niets voor me konden betekenen en gaven ook aan dat de Fox mij op zijn zachts gezegd niet echt klantvriendelijk hebben behandeld.

    Dus het omruilen is helaas niet meer zo makkelijk.

    Gr.,
    Richard
    Ik ken het bonnetjes verschijnsel idd ook! :P Meerdere malen mee gemaakt, maar tegenwoordig bewaar ik echt elk bonnetje... allemaal... veel dus...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    @ Luchtgordijn Bogey

    Als ik jou was zou ik toch vragen of ze hm nog een keer willen ruilen met daarbijeventueel eerst testen van de schijf voor verzenden.
    Bij de Hollywood Factory (is een videotheek met een grote koop-dvd-afdeling) hadden ze nog geen Fox-exemplaren. De behulpzame medewerker legde uit dat de Fox-uitgaven vaak dezelfde schijven zijn, alleen met een andere EAN-code (streepjescode).
    (Blijkens eerdere bijdragen in deze tread gaat dat dus niet op voor "On Her Majesty's...")

    Ook levert de tussenhandel nog Fox en Sony-uitgaven door elkaar.

    Bij het nabestellen van de Ultimate "On Her Majesty's...", zou de kans aanwezig zijn dat er alsnog een Sony-versie zou binnenkomen.

    Ben tot een voor mij aantrekkelijke alternatieve oplossing gekomen: heb mijn exemplaar omgeruild voor "From Russia With Love." Die had ik namelijk nog niet.

    "On Her Majesty's..." koop ik dan over een half jaartje dan wel ergens.

  14. #14

    Standaard

    Ik heb zelf de Fox versie (UK release), althans volgens de hoes, bij het afspelen van de DVD zag ik echter alleen verwijzingen naar Sony als zijnde de rechthebbende.
    Ik heb overigens geen problemen ondervonden bij het afspelen, zonder haperingen kunnen kijken.



  15. #15

    Standaard

    Bumpje.

    Ik vroeg me af hoe dat nu intussen zat met dit probleem in R2 in de benelux. Werken de DVDs nu? Zijn het überhaupt andere DVDs in de Fox-hoesjes?

  16. #16

    Standaard

    het is een persfout, de hele oplage van de NL discs hadden dit probleem. viel niet op te lossen. behalve als je een speler had waarin ie het toevalig wel deed.(sommige sony dvd players).
    de R2 versie uit de UK werkt wel. deze is blijkbaar uit een andere fabriek. bevat ook NL ondertitels. ik heb deze gekocht en heb gelukkig mn koffer compleet en werkend
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •