De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Transformers Ook Met Dts- Track???

    Hallo Iedereen,

    Wat ik me afvraag of er met de gewone dvd versie of de limited editie van de TRANSFORMERS ook een DTS- Track zit of blijft het bij een gewone DD 5.1 Versie, en wie kan mij vertellen of dat er dat in de toekomst nog in zit, naar mijn idee moet je zo'n film ook horen met DTS-track, extra dimensie, in de bioscoop werdt ik al weggeblazen hopelijk thuis ook.

    Ik hoor het wel!!!

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    En voor zover ik kan zien is er ook geen versie uit in Amerika/Australië/Azië die DTS heeft, het is allemaal alleen Dolby Digital.

    Overigens doet een kwalitatief goede DD-track naar mijn mening weinig onder voor DTS. Het voordeel van een DTS-track is alleen dat je van tevoren zeker weet dat het wel goed zit, terwijl de kwaliteit van DD-tracks nogal verschilt per film/dvd.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

    Standaard Ontbrekend Boekje?

    Weet iemand misschien of er bij de Transformers 2-disc NL, een boekje hoort te zitten?

    Ik heb deze namelijk voor de kerst gehad en er zit alleen een blaadje bij met reclame voor nieuwe Paramount Bioscoopfilms. Klopt dit of ontbreekt er inderdaad een boekje?

    Ik weet, dat deze vraag, niet echt thuishoort in deze thread, maar ik kon zo gauw geen andere thread vinden hiervoor en wilde ook niet onnodig een nieuwe thread openen.

  5. #5

    Standaard

    Er hoort geen boekje bij te zitten.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er hoort geen boekje bij te zitten.
    OK, dan hoef ik mij gelukkig niet meer af te vragen of er iets ontbreekt.

    Bedankt Frank!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •