Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 94 worden weergegeven.

Discussie: The Rock blu ray

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Maar goed, de mindere BD kwaliteit komt wsl om dat dit al een ouder HD scan betreft,
    Aleen is de kwaliteit, als je de reviews nagaat die inmiddels zijn verschenen, helemaal niet minder,..ik denk dat het wel tot de betere transfers van films uit de jaren negentig behoord.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #27

    Standaard

    Ik vind het beeld ook goed. Snap helemaal de slechte kritieken niet. Het kan wss nog beter, maar The Rock ziet er voor mij enorm goed uit op BR.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #28

    Standaard

    Volgens dvd-home.nl staat de NL uitgave gepland voor 5 december. In het verleden is de releasedatum van deze titel telkens weer opgeschoven. Ondertussen al iets bekend over de NL uitgave en komt deze er nu effectief aan?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe Bekijk bericht
    Volgens dvd-home.nl staat de NL uitgave gepland voor 5 december. In het verleden is de releasedatum van deze titel telkens weer opgeschoven. Ondertussen al iets bekend over de NL uitgave en komt deze er nu effectief aan?
    Gewoon de versie van amazon.fr kopen die heeft NL subs en zal +- net zoveel kosten met verzenden als wanneer hij in NL uit komt.

    Verder krijgen wij de zelfde versie als de franse versie en die is qua beeld en geluid gewoon zeer goed te noemen. Heb hem zelf liggen!

  5. #30

    Standaard

    Bedankt voor de info. Zelf heb ik de UK en USA uitgave al liggen en die zijn inderdaad erg goed.

    Mijn vraag was meer bedoeld voor een familielid die graag de NL uitgave zou hebben. Maar als ik me niet vergis is deze voorlopig nog niet te preorderen bij de Nederlandse webshops...

  6. #31

    Standaard

    Gaat er misschien iemand met de feestdagen naar Frankrijk?

    Dan kan hij mooi een stapeltje BD's meenemen.
    Ik neem er dan 1 af!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Gaat er misschien iemand met de feestdagen naar Frankrijk?

    Dan kan hij mooi een stapeltje BD's meenemen.
    Ik neem er dan 1 af!
    Als je me je e-mailadres PM't stuur ik je een e-mail met en kortingscode van 7 euro voor priceminister.com.

    Goedkoopste optie daar:
    15,75 + 5,90(verzendkosten) = 21,65 - 7,00 = 14,65 euro
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rut Bekijk bericht
    Gezien de leeftijd?? Kom op zeg, de film is pas 11 jaar oud. Daar verwacht je toch wel zeker van dat de kwaliteit goed is.
    14 jaar toch alweer

  9. #34
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe Bekijk bericht
    Volgens dvd-home.nl staat de NL uitgave gepland voor 5 december. In het verleden is de releasedatum van deze titel telkens weer opgeschoven. Ondertussen al iets bekend over de NL uitgave en komt deze er nu effectief aan?
    Staat nu voorlopig op: 29-05-2011.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Staat nu voorlopig op: 29-05-2011.
    Hopelijk wordt mijn geduld dit keer wel beloond

  11. #36
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Hopelijk wordt mijn geduld dit keer wel beloond
    Jammer genoeg is het een Disney titel. Kun je er alsnog 30,- tegenaan smijten. Die hanteren net als FOX prijzen van niks.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Jammer genoeg is het een Disney titel. Kun je er alsnog 30,- tegenaan smijten. Die hanteren net als FOX prijzen van niks.
    Onzin nieuwe releases zijn tegenwoordig al voor 20 of minder te krijgen in de eerste week

  13. #38
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Onzin nieuwe releases zijn tegenwoordig al voor 20 of minder te krijgen in de eerste week
    Met oude releases kunnen ze nog steeds niet uit de voeten.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Met oude releases kunnen ze nog steeds niet uit de voeten.
    Armageddon kwam ook meteen voor € 14,99 op de markt. Volgens mij hebben ze op dat punt het beleid veranderd. Ik denk dus niet dat ze voor The Rock veel meer gaan vragen.

    Wat betreft catalogus-releases van een paar jaar geleden heb je gelijk. Extreem hardnekkig voorbeeld: Starship Troopers kost nog steeds overal € 30,-. Ronduit belachelijk natuurlijk.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël V. Bekijk bericht
    Armageddon kwam ook meteen voor € 14,99 op de markt. Volgens mij hebben ze op dat punt het beleid veranderd. Ik denk dus niet dat ze voor The Rock veel meer gaan vragen.

    Wat betreft catalogus-releases van een paar jaar geleden heb je gelijk. Extreem hardnekkig voorbeeld: Starship Troopers kost nog steeds overal € 30,-. Ronduit belachelijk natuurlijk.
    Niet als je importeert .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  16. #41

    Standaard

    The Rock verschijnt op 8 juni in Nederland op blu-ray. Hieronder het persbericht. Ik ga ervan uit dat er naast een Engelse Dolby Digital 5.1 track er ook een Engelse PCM 5.1 track op de disc staat, zoals in andere landen.

    Academy Award® winnaars Sean Connery en Nicolas Cage schitteren in deze sensationele actiefi lm waarin de legendarische held generaal Francis X. Hummel (Ed Harris- Apollo 13) zich met zijn elitecommando’s meester maakt van Alcatraz. Miljoenen levens staan op het spel als hij daar een groep toeristen in gijzeling neemt en dreigt raketten met dodelijk gifgas af te vuren op San Francisco als zijn eis niet wordt ingewilligd. In een race tegen de klok bestaat de enige kans op dding uit FBI agent Stanley Goodspeed (Cage), expert in chemische wapens, en de gehaaide staatsgevangene John Patrick Mason (Connery). Deze laatste is de enige die voor zover bekend ooit van het gevangeniseiland wist te ontsnappen. Nu moeten ze binnen zien te komen en zorgen dat de raketten ontmanteld worden! En dat terwijl de uren wegtikken… THE ROCK zorgt voor keiharde actie en spanning die je nog lang bij zal blijven!

    Technische gegevens
    Speelduur: 137 Min.
    Taal / Geluid: Dolby Digital 5.1 Engels, DTS 5.1 Frans, Dolby Digital 5.1 Frans
    Beeldformaat: 16:9 (Panoramic) 480i and 1080p high def
    Ondertitels: Engels, Frans, Nederlands
    Bonusmateriaal:
    • Functie demo
    • Productie geheimen
    • Bloopers
    • Documentaire: het geheim van Alcatraz
    • Interview met Jerry Bruckheimer
    Bron: www.dvd-home.nl.

  17. #42

    Standaard

    Buiten de Audio commentary is deze dus gelijk aan de US release?

  18. #43

    Standaard

    Dat moet wel, aangezien de Franse versie dezelfde extra's heeft die in het persbericht staan en voorzien is van Nederlandse ondertitels.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Vergelijk tussen de HD DVD en BD van Face/Off:
    http://forum.cinefacts.de/showthread.php?t=182353
    Wat mij bij mijn BD al opviel is het grainy beeld, waar de HD DVD geen last van heeft te hebben,....maar mede hierdoor is de HD DVD wel iets minder scherp.

    Wat The Rock betreft...die is, vooral gezien zijn leeftijd, zeker niet slecht te noemen:
    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=65588
    http://avplay.avforums.com/index.php...diareview=9023
    hoe scherper het beeld, des te meer grain zichtbaar zal zijn.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Beeld en geluid zou overigens niet van de beste kwaliteit zijn, dus ik hou het bij de dvd.
    Van Face/off heb ik gelukkig de 2-disc R1 HD DVD, deze uitgave op BluRay is echt belabberd slecht.
    Ik zoek ook face Off op blu-ray maar die is poep duur.

  21. #46

    Standaard

    Hier betaal je 20 euro's
    In Uk 9,99 pound, alleen weer jammer geen NL subs

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Hier betaal je 20 euro's
    In Uk 9,99 pound, alleen weer jammer geen NL subs
    Kan ik mee leven, als er maar english subs op staan vind ik het goed.
    Geen english sdh want dan wordt letterlijk als verteld.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    hoe scherper het beeld, des te meer grain zichtbaar zal zijn.
    Je reageerd op een reactie van drie en een half jaar geleden, en in die tijd ben ik ook wel wat wijzer geworden , grain is vaak niet te vermijden omdat het in de bron zit: hoe meer grain er uit gefilterd wordt, hoe meer detailverlies je kunt krijgen in het algemeen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    The Rock verschijnt op 8 juni in Nederland op blu-ray. Hieronder het persbericht. Ik ga ervan uit dat er naast een Engelse Dolby Digital 5.1 track er ook een Engelse PCM 5.1 track op de disc staat, zoals in andere landen.

    Bron: www.dvd-home.nl.
    Jeee eindelijk hier zit ik al zolang op te wachten !!!!!!!

    Nu maar hopen dat de introductieprijs niet gelijk 30 euro is
    Deze hoort gewoon bij me collectie net als faceoff, Conair enz

  25. #50

    Standaard

    ik mag aannemen dat er gewoon een DTS track op zit, dat is, zover ik weet, verplicht op een bluray, maar ben blij dat hij eindelijk in NL uitkomt (na bijna 2 jaar oid dat hij al in de USA uit is)
    hm dit zou lame zijn:

    Technische gegevens
    Speelduur: 137 Min.
    Taal / Geluid: Dolby Digital 5.1 Engels, DTS 5.1 Frans, Dolby Digital 5.1 Frans
    Beeldformaat: 16:9 (Panoramic) 480i and 1080p high def
    Ondertitels: Engels, Frans, Nederlands
    Bonusmateriaal:
    • Functie demo
    • Productie geheimen
    • Bloopers
    • Documentaire: het geheim van Alcatraz
    • Interview met Jerry Bruckheimer

    ook maar 1 bluray versie (geen 2)
    Laatst aangepast door quorumz : 28-04-2011 om 09:31
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •