De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Denon AVR-2808 of Denon AVR-2807

    Hi allemaal,

    Ik ben van plan om een nieuwe receiver te gaan kopen voor mijn mission speaker set.

    Dus ben gaan luisteren en kwam op de Denon AVR-2808 uit. Alleen er is natuurlijk een nieuwe versie uitgekomen .
    Met volgens mij als belangrijkste verschil de decoders.

    Wat is jullie advies/ervaring?

    De oude serie kopen en later een bluray speler kopen met ingebouwde decoder (dat kan toch?)
    Of de nieuwe (dan zal ik nog even moeten doorsparen )?

    Martijn
    DVD speler: Pioneer DV-490V I Tv: Sony KV-28FX68 I Receiver: Sony STR-DE595 I Front speakers: Mission m32i I Center speaker: Mission m3c2i I Rear speakers: Mission m30i I Afstandsbediening: Logitech Harmony 785 I Kabels voor: QED Classic I Kabels Rear: QED Micro I Scart dvd: QED Silver Reference AV21 I Scart UPC digitale TV: QED Performace SQart P41 I DVD -> Receiver: QED nog iets...

  2. #2

    Standaard

    Ik heb die Denon AVR-2808 een perfect apparaad, en heb daar een sony Blu Ray dvd speler op zitten je weet niet wat je hoort en ziet.

  3. #3

    Standaard

    Opzich zijn de nieuwe decoders in je receiever niet noodzakelijk. Ik weet ook niet wat het prijsverschil is tussen de 2 recievers die je noemt. Als het prijsverschil heel groot is kun je er voor kiezen om dit niet te doen.

    Zelf heb ik er voor gekozen om wel een reciever te kopen met de nieuwe decoders er zin omdat ik zeker wilde zijn dat ik alles kan afspelen.
    Yamaha RX-V1800, Yamaha BD-S1900
    Denon PMA 1500 AE, Denon DCD 1500AE
    Fronts Klipsch RF 35 zuil
    Rears Klipsch RS 35 surrounds
    Center Klipsch RC-35
    Sub Klipsch RW-12

  4. #4

    Standaard

    Wat is eigenlijk een apparaad?
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  5. #5

    Standaard

    Een nieuw soort versterker misschien?
    Yamaha RX-V1800, Yamaha BD-S1900
    Denon PMA 1500 AE, Denon DCD 1500AE
    Fronts Klipsch RF 35 zuil
    Rears Klipsch RS 35 surrounds
    Center Klipsch RC-35
    Sub Klipsch RW-12

  6. #6

    Standaard

    Ik denk dat wij daar alleen maar naar kunnen raden....

    Ik zal anders eens te rade gaan bij een dealer...
    Laatst aangepast door Marcellow : 04-04-2008 om 18:35 Reden: TE rade gaan... TE rade gaan... TE rade gaan...
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Ik denk dat wij daar alleen maar naar kunnen raden....

    Ik zal anders eens ten rade gaan bij een dealer...
    Wat is "ten rade gaan"?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Wat is "ten rade gaan"?
    een tikfoudje teidens de frijdachmiddachborrel...
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  9. #9

    Standaard

    Hmmmmmmm,


    Ben zelf ook een Denon liefhebber, maar overweeg wanneer ik een nieuwe koop zeker ook Onkyo.

    Tja, De 2808 oogt wat eleganter (De taps bijlopende knoppen spreken mij niet echt aan) , de 2807 is in mijn ogen wat strakker en massiever qua uiterlijk.Kwestie van smaak lijkt mij.

    De 2808 heeft de nieuwe geluidsformaten aan boord, bij de 2807 zul je dat dmv HDMI of analoge aansluitingen ernaar toe moeten sturen waarbij je speler dan de decodering moet kunnen doen.

    Ik twijfel zelf bovendien of ie zwart moet zijn (lijkt wat mij betreft helemaal terug qua kleur)

    Het enige dat nog zilverkleurig is in onze setup is de HDD recorder en een van de 2 digitale ontvangers.

    Laat je gewoon goed adviseren, kijk wat voor jou belangrijk is en geniet van je nieuwe receiver.

    Grtz BG.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 04-04-2008 om 19:13
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  10. #10

    Standaard

    Hotparky, ik zie dat je een complete klipsch set heb.
    ik heb dezelfde sub.

    Zal wel goed klinken ??

    groet

    fons

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •