Pagina 3 van 31 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 754 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Had al even voor je gekeken, maar niets gevonden.

    Gebruik zelf de Oppo voor DVD's, daar is hij prima geschikt voor, de PS3 vind ik even teveel van het goede om te gebruiken, de Oppo is net even beter en doet het in veel meer rust.

    BTW, regio 1 DVD's (NTSC) schijfjes vallen op een Full HD scherm al snel door de mand, ze kunnen niet tippen aan een regio 2 DVD (PAL) schijf.
    Tja, maar ik heb nog genoeg regio 1 dvd's en die ga ik echt niet zomaar wegdoen. Mijn huidige dvd-speler ondersteund al video upscaling en daarmee is de kwaliteit meestal toch nog zeer goed. Het kunnen afspelen van alle regio's dvd's is voor mij toch wel een must.

    Hmm.. misschien dat ik mijn huidige, gehackte dvd-speler er maar gewoon bij moet houden. Qua ruimte in mijn tv-kastje lukt het allemaal net. Het enige issue is dat ik maar een HDMI-aansluiting op mijn tv heb: wat dat betreft zou het toch wel fijn zijn als die Toshiba regiovrij te maken is.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon Bekijk bericht
    Niet in ieder topic in dit subforum is bedoeld voor fanboys om elkaar te lijf te gaan hoor.
    Hij heeft een punt, daar de topictitel de inhoudt van dit topic niet goed weergeeft en enigszins misleidend is aangezien beide soorten spelers te koop zijn.

    Apart topic gemaakt voor Blu Ray om vervuiling in dit topic verder te voorkomen.
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 28-11-2007 om 20:37
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon Bekijk bericht
    Tja, maar ik heb nog genoeg regio 1 dvd's en die ga ik echt niet zomaar wegdoen. Mijn huidige dvd-speler ondersteund al video upscaling en daarmee is de kwaliteit meestal toch nog zeer goed. Het kunnen afspelen van alle regio's dvd's is voor mij toch wel een must.

    Hmm.. misschien dat ik mijn huidige, gehackte dvd-speler er maar gewoon bij moet houden. Qua ruimte in mijn tv-kastje lukt het allemaal net. Het enige issue is dat ik maar een HDMI-aansluiting op mijn tv heb: wat dat betreft zou het toch wel fijn zijn als die Toshiba regiovrij te maken is.
    Ik heb ook een aantal regio 1 schijven, doe ik ook niet weg, ben nu eenmaal een verzamelaar:wink:

    Jouw issue is helemaal niet zo'n issue, met een switch erbij van nog geen 30 euro kun je er al 2 met een HDMI aansluiten op je TV.

    Bijvoorbeeld:

    http://www.marktplaza.nl/HDMI-switch-boxen-3382594.php

    of deze:

    http://www.marktplaza.nl/HDMI-switch-boxen-3382594.php

    bovenstaande lijkt me een beetje fake, bij MM betaal je bijvoorbeeld voor een simpele 2 naar 1 al bijna 30 euro.

    deze zonder prijs:

    http://www.marktplaza.nl/HDMI-switch-boxen-3382594.php

    of deze met prijs;
    http://www.consoleshop.nl/product/41...witch-box.html


    geen zorg over die ene aansluiting, er zijn zat oplossingen, liet je het topje van de ijsberg zien:wink:
    Have fun and enjoy your collection

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik heb ook een aantal regio 1 schijven, doe ik ook niet weg, ben nu eenmaal een verzamelaar:wink:

    Jouw issue is helemaal niet zo'n issue, met een switch erbij van nog geen 30 euro kun je er al 2 met een HDMI aansluiten op je TV.

    Bijvoorbeeld:

    http://www.marktplaza.nl/HDMI-switch-boxen-3382594.php

    of deze:

    http://www.marktplaza.nl/HDMI-switch-boxen-3382594.php

    bovenstaande lijkt me een beetje fake, bij MM betaal je bijvoorbeeld voor een simpele 2 naar 1 al bijna 30 euro.

    deze zonder prijs:

    http://www.marktplaza.nl/HDMI-switch-boxen-3382594.php

    of deze met prijs;
    http://www.consoleshop.nl/product/41...witch-box.html


    geen zorg over die ene aansluiting, er zijn zat oplossingen, liet je het topje van de ijsberg zien:wink:
    Wow. Ik wist niet dat zoiets bestond. Erg bedankt voor de tip!

  5. #55

    Standaard

    Gisteren bij de MM in Alphen a/d Rijn geweest. helemaal niks gezien van de actie nog, en Toshiba spelers hadden ze ook niet (op één enkele EP1 na).

    Van 't weekend maar eens zoeken naar een EP35. Dan zitten m'n 3 HDMI aansluitingen op m'n TV vol. DVD speler, Blu-ray speler en dan de EP35. Nog een voordeel dat ik een x-box360 zonder HDMI heb.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #56

    Standaard

    @ Edwin, heb je je dvd-speler aangesloten omdat deze regiovrij is en de Blu-Ray speler niet de andere regio dvd's kan afspelen?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    @ Edwin, heb je je dvd-speler aangesloten omdat deze regiovrij is en de Blu-Ray speler niet de andere regio dvd's kan afspelen?
    Inderdaad. Bovendien duurt de power up van de Blu-ray speler erg lang. De DVD speler is tenminste in enkele seconden klaar voor gebruik.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  8. #58

    Standaard

    Iemand de Toshiba E35 al tegengekomen ???
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #59

    Standaard

    Gisteren had MM Den Haag nog geen EP30/35's, andere MM's weet ik niet.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Iemand de Toshiba E35 al tegengekomen ???
    Dat wil ik ook graag weten.

    @Diederik: bedankt, hoef ik iig niet naar Den haag te gaan.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  11. #61

    Standaard

    In de Mediamarkt van Zoetermeer ook nog geen HD & Blu-ray actie kunnen ontdekken...

  12. #62

    Smile hd dvd actie

    nav dit bericht heb ik de media markt in breda bezocht en daar hadden ze de 10 en zijn voorganger.De 35 was te bestellen.
    Je kreeg daar meteen de 8 hd dvds mee die in de folder stonden en in de doos zaten de 5 andere hd dvs, maar niet die in de folder stonden.Bij mij zaten erin 300, happy feet, jar head(dacht ik was een franse tittel) bourne 2 en the prestige.Dus bij elkaar 13 hd dvd titel, toch wel erg leuk voor die prijs.Een min punt, ik hoop niet dat het bij alle dozen het geval is, er zat een amerikaanse stekker bij.
    nog bedankt voor het bericht.
    overigens de meeste verkopers wisten ook niet hoe de actie werkt, maar na wat gezoek werd het opgelost

  13. #63

    Standaard

    Erg rommelig van de Mediamarkt allemaal.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Erg rommelig van de Mediamarkt allemaal.
    Tja, als je er van uit gaat dat een MM aktie die iemand meldt landelijk is wel ja, maar dat is 9 van de 10 keer niet.. Ach, en het zijn maar HD-DVDspelers die niet verkrijgbaar zijn, dus nog eens geen probleem

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Tja, als je er van uit gaat dat een MM aktie die iemand meldt landelijk is wel ja, maar dat is 9 van de 10 keer niet.. Ach, en het zijn maar HD-DVDspelers die niet verkrijgbaar zijn, dus nog eens geen probleem
    In dit geval is 't wel een landelijke actie, zelfs de site komt met een irritante pop-up.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  16. #66

    Standaard

    Vandaag bij MM Alexandrium geweest. Alleen de Toshiba EP10 (en enkele blu ray spelers) hadden ze. De EP30 en 35 werden misschien half december geleverd. Men zei ook dat ze ze ook niet bij andere MM's hadden.
    Ook nog even in Alphen gevraagd wanneer de EP35 binnen zou komen, maar die hadden ze niet eens in bestelling.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  17. #67

    Standaard

    Inderdaad vaag allemaal: vandaag MM Rotterdam geweest, EP10 was er wel maar andere 2 niet; heb EP35 maar gereserveerd, zal een belletje krijgen als ie binnenkomt

    Gekke is dat op de bon die ik meekreeg staat dat de speler zelf €389 kost en dat er een HD dvd bundelpakket bijstaat () van €60 wat de totaal prijs op €449 brengt (zoals vermeld in de folder)

    maar dit betekent dus dat de HD-dvd's die erbij geleverd worden niet gratis zijn !
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Gekke is dat op de bon die ik meekreeg staat dat de speler zelf €389 kost en dat er een HD dvd bundelpakket bijstaat () van €60 wat de totaal prijs op €449 brengt (zoals vermeld in de folder)

    maar dit betekent dus dat de HD-dvd's die erbij geleverd worden niet gratis zijn !
    In Alphen zag in bij de bestelling die men opzocht voor de EP30 geloof ik €369 staan, dus kan wel kloppen. Vraag me alleen af of ze 'm ook wegdoen zonder die HD DVD's en dan voor die lagere prijs. misschien moeten ze administratief wel iets in rekening brengen voor de HD DVD's
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    In Alphen zag in bij de bestelling die men opzocht voor de EP30 geloof ik €369 staan, dus kan wel kloppen. Vraag me alleen af of ze 'm ook wegdoen zonder die HD DVD's en dan voor die lagere prijs. misschien moeten ze administratief wel iets in rekening brengen voor de HD DVD's
    zat ik dus ook aan te denken; weet niet hoe de kwaliteit is van die HD-dvd's (DFW !!) en Underworld b.v. heb ik al....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    zat ik dus ook aan te denken; weet niet hoe de kwaliteit is van die HD-dvd's (DFW !!) en Underworld b.v. heb ik al....
    Lord of War en 16 Blocks zijn al de verkeerde aspect ratio (geen 2.35:1 maar 16:9). Overigens lag de laatste voor 14,99 bij de FRS.
    En DFW gebruikt 50Hz dus inclusief speed-up. Niet zo bezwaarlijk als bijknippen (we leven immers al jaren met PAL) maar toch, het kan beter maar ze doen 't niet.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Lord of War en 16 Blocks zijn al de verkeerde aspect ratio (geen 2.35:1 maar 16:9). Overigens lag de laatste voor 14,99 bij de FRS.
    En DFW gebruikt 50Hz dus inclusief speed-up. Niet zo bezwaarlijk als bijknippen (we leven immers al jaren met PAL) maar toch, het kan beter maar ze doen 't niet.
    zag net in pricewatch dat die DFW titels inderdaad "slechts" €14.99 kosten, maar deze versies zullen niet beter zijn dan geupscalde DVD's lijkt me;

    samen met de bekende DFW blunders maakt deze titels totaal waardeloos: vooral daar er betere versies beschikbaar (zullen) zijn (Engeland, Amerika)

    Heeft iemand al de HD-dvd of BR versies (uit die actie) bekeken en evt vergeleken met de reguliere dvd ? ben toch wel benieuwd....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    zag net in pricewatch dat die DFW titels inderdaad "slechts" €14.99 kosten, maar deze versies zullen niet beter zijn dan geupscalde DVD's lijkt me; .
    Feit blijft dat 'n geupscalede dvd nooit die pixels erbij krijgt die er niet zijn!...veelgemaakte denkfout van mensen.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  23. #73

    Standaard

    Weet iemand of je de HD-EP30 of 35 wel kan laten bestellen, zodat je alsnog met die actie mee kan doen? De EP35 spreekt mij namelijk wel aan, maar heb er een hard hoofd in dat ze in Utrecht nog voorraad hebben.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Feit blijft dat 'n geupscalede dvd nooit die pixels erbij krijgt die er niet zijn!...veelgemaakte denkfout van mensen.
    Zal het veel uitmaken of DFW ze erbij scaled op de schijf, of dat mijn DVD speler dat erbij verzint tijdens het afspelen :wink:
    Have fun and enjoy your collection

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Weet iemand of je de HD-EP30 of 35 wel kan laten bestellen, zodat je alsnog met die actie mee kan doen? De EP35 spreekt mij namelijk wel aan, maar heb er een hard hoofd in dat ze in Utrecht nog voorraad hebben.
    Die actie loopt als 't goed is tot het eind van december. Dan zouden ze binnen moeten zijn.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 3 van 31 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •