De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TKA: NAD 320BEE Stereo versterker (incl. Kimber Jumpers)

    Met pijn in het hart, ga ik afscheid nemen van mijn mooie, muzikale stereo versterker, de NAD C320BEE. Niet omdat hij me niet meer bevalt of zo, maar vanwege wat interne hardware verschuivingen* thuis.

    De NAD is in nieuwstaat! Geen krasjes of wat dan ook. De standaard jumpers zijn vervangen door audiofiele jumpers van Kimber (zie afbeelding). Deze jumpers verbinden de interne voor- en eindversterkers aan elkaar. Zonder de jumpers is de NAD dus te gebruiken als pure voor- of eindversterker. Vermogen: 2x 50 (echte) watts. Ruim genoeg om de buren te pesten, maar het levert vooral een zeer muzikale en dynamische versterker op. Ik gebruik hem voor klassieke muziek, easy listening tot gothic metal. Geschikt voor alles.

    Vraagprijs: € 200,- (incl. jumpers dus)


    (klik voor de binnenkant)



    Afhalen/beluisteren in Nieuwerkerk a/d IJssel. Versturen geen optie!




    * Voor wie het kan volgen: momenteel staat beneden een Harman Kardon receiver voor surround sound. Deze stuurt de center, rears en sub aan. De frontkanalen worden via pre-amp's aan de NAD doorgegeven. Normaal stereo gebruik wordt alleen door de NAD gedaan. Nu gaat echter de receiver naar zolder voor bij een tweede TV en 'lounge' hoekje. De NAD gaat de deur uit en er komt een nieuwe AVR voor beneden.
    Laatst aangepast door Herjan Hakkers : 25-11-2007 om 12:16

  2. #2

    Standaard

    Wat extra tekst en prijsverlaging.

  3. #3

    Standaard

    wat voor AVR gaat er komen Herjan?

    Mooie prijs trouwens voor dit appraat!

  4. #4

    Standaard

    Gereserveerd via Marktplaats.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    wat voor AVR gaat er komen Herjan?
    Een niet al te dure. Ik zit te denken aan de Denon 1908. Kan ik er volgens mij weer een paar jaar tegenaan...

  5. #5

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •