Pagina 40 van 49 EersteEerste ... 30363738394041424344 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1217 worden weergegeven.
  1. #976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theone1984 Bekijk bericht
    Wel ik dacht laatst nog aan een film die ik zo een 6 tot 10 jaar geleden heb gezien denk ik maar ben helemaal niet zeker van het jaartal. Het ging over een vampierenfilm in een huis waardat de mensen de vampieren probeerden buiten te houden door een soort van elixir of drankje of zo rond de omtrekken van de deuropening en van de vensters te smeren, als ik mij het nog goed kan herrinneren denk ik dat er in de film ook voorkwam dat ze de kelder ingingen om te ontsnappen door een tunnel en dan dat elixir of drankje ook in die tunnel gebruikten.
    Ik geloof zelfs ook dat op een bepaald moment een groep naar de zolder ging om er daar te proberen schuilen en dus ook het luik naar de zolder toe insmeerden met dat elixir als ik mij niet vergis.
    Ik weet spijtig genoeg niet meer wat de titel van deze film is.
    Is er misschien iemand die mij misschien hiermee kan helpen?
    Tales From The Crypt: Demon Knight

  2. #977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theone1984 Bekijk bericht
    Wel ik dacht laatst nog aan een film die ik zo een 6 tot 10 jaar geleden heb gezien denk ik maar ben helemaal niet zeker van het jaartal. Het ging over een vampierenfilm in een huis waardat de mensen de vampieren probeerden buiten te houden door een soort van elixir of drankje of zo rond de omtrekken van de deuropening en van de vensters te smeren, als ik mij het nog goed kan herrinneren denk ik dat er in de film ook voorkwam dat ze de kelder ingingen om te ontsnappen door een tunnel en dan dat elixir of drankje ook in die tunnel gebruikten.
    Ik geloof zelfs ook dat op een bepaald moment een groep naar de zolder ging om er daar te proberen schuilen en dus ook het luik naar de zolder toe insmeerden met dat elixir als ik mij niet vergis.
    Ik weet spijtig genoeg niet meer wat de titel van deze film is.
    Is er misschien iemand die mij misschien hiermee kan helpen?

  3. #978

    Standaard

    Jaaaaa dat was hem tales from the crypt demon knight
    Heel erg bedankt allemaal voor de reacties

  4. #979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    Even de tekst selecteren. Die heeft hij vanwege eventuele spoilers wit gemaakt.
    Ik weet niet waarom dat gebeurt is

    I spit on your grave is het niet. De film die ik bedoel is al ruim 10 jaar oud

  5. #980

    Standaard

    op zoek naar titel van film/serie:

    gaat over seriemoordenaar die lifters oppakt
    speelt zich af jaren 50/60
    moordenaar wordt gepakt doordat politieagent per ongeluk in de tuin over een begraven motor valt
    slachtoffers zijn in de tuin begraven
    ik dacht dat een van de carradine broers er in speelde, weet dit niet zeker

  6. #981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chefke Bekijk bericht
    Ik weet niet waarom dat gebeurt is

    I spit on your grave is het niet. De film die ik bedoel is al ruim 10 jaar oud
    I Spit On Your Grave is 25 jaar oud.

  7. #982

    Standaard

    Geen idee of het een film of een aflevering uit een serie betreft. Ik dénk dat ik het in de vroege jaren 90 gezien heb. Vage herinnering, als volgt;

    Ergens in een jongenskamer is een klein gat onder in de plint. Wanneer de jongen in z'n bed ligt te slapen, komt daar een klein zwart mannetje uit met een goblin-achtige haakneus. Hij klimt op het bed en staat op de borst van de jongen met z'n zwaard naar diens gezicht rare geluiden te maken. Ik herinner me dat er een (rosse?) kat kwam bij kijken en die het mannetje achterna gegaan is. Als ik me niet vergis, kwam de kleine creep om in de ventilator.

    Iemand?

  8. #983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Geen idee of het een film of een aflevering uit een serie betreft. Ik dénk dat ik het in de vroege jaren 90 gezien heb. Vage herinnering, als volgt;

    Ergens in een jongenskamer is een klein gat onder in de plint. Wanneer de jongen in z'n bed ligt te slapen, komt daar een klein zwart mannetje uit met een goblin-achtige haakneus. Hij klimt op het bed en staat op de borst van de jongen met z'n zwaard naar diens gezicht rare geluiden te maken. Ik herinner me dat er een (rosse?) kat kwam bij kijken en die het mannetje achterna gegaan is. Als ik me niet vergis, kwam de kleine creep om in de ventilator.

    Iemand?
    Cat's Eye:Zijn drie korte verhalen van Stephen King:Jongen is trouwens een meisje(Drew Barrymore).
    Laatst aangepast door Roger B. : 09-09-2013 om 13:39

  9. #984

    Standaard

    Of : Hoe herinneringen iets helemaal anders kunnen worden na 20 jaar.

    Bedankt, hier heb ik jaren naar gezocht.

  10. #985

    Standaard

    Afgelopen weekend kwam het gesprek met vrienden over kinderseries van vroeger zoals boes en ovide.

    Ik keek altijd een serie, dat in mijn herinnering Delphi heette, maar niemand van mijn vrienden wist waar ik het over had. Ik kan er ook niets online over vinden. Misschien een andere titel?

    Het was een tekenfilm. Jaren 80, ga ik van uit. Onder water. Delphi was volgens mij een dolfijn en een van zijn vrienden was volgens mij een grote onderwater kikker ofzo.

    Meer informatie over deze serie is zeer welkom (originele titel bijvoorbeeld etc etc)

    Thanks!
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chefke Bekijk bericht
    Ik weet niet waarom dat gebeurt is

    I spit on your grave is het niet. De film die ik bedoel is al ruim 10 jaar oud
    toevallig

    savage streets met linda blair of the vice sqaud mischien

  12. #987
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #988

    Standaard

    Ik denk niet dat dat hem is, Ik weet ongeveer waar Khonnor het over heeft, alleen kon ik er ook niks over vinden. Delphi was namelijk blauw en er waren 2 piraat achtige haaien, waarvan 1 erg dom en er was een boot met een kangaroo en een vogelachtige, die ook de kapitein was. Volgens mij was dit vroeget of op Ketnet of bij KTV (Filmnet)

  14. #989

    Standaard

    Deze?


  15. #990

    Standaard

    of deze
    https://www.youtube.com/watch?v=HlTKgGu1Zsg

    tigersharks komt een dolp in voor en frog karakter 6.55 min eighties animation

  16. #991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Deze?

    Dat was 'em ja!

    Haha, wat vreselijk slecht nu ik het terugzie! En nog vrij recent, 1992.

    Bedankt! De rest ook voor het meedenken...
    **** me gently with a chainsaw.

  17. #992
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik had ook nog ff gegoogeld, maar kon niks vinden. Kende het ook niet echt.

    En tja, soms kun je de illusie beter hoog houden, dat heb ik ook wel een paar keer ervaren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #993

    Standaard

    Ik zoek een horror uit de jaren 90 volgens mij met een kale priester of bisschop in de hoofdrol die bezeten is ofzo. Het speelde allemaal in de kerk af, maar meer weet ik mij niet te herinneren.
    Hij had eng oud hoofd, beetje als Ian Mckellen, Pete Postlethwaite

  19. #994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Humphries Bekijk bericht
    Ik zoek een horror uit de jaren 90 volgens mij met een kale priester of bisschop in de hoofdrol die bezeten is ofzo. Het speelde allemaal in de kerk af, maar meer weet ik mij niet te herinneren.
    Hij had eng oud hoofd, beetje als Ian Mckellen, Pete Postlethwaite
    The Name of the Rose? http://www.imdb.com/title/tt0091605/?ref_=nv_sr_1


  20. #995

    Standaard

    Ik ben op zoek naar een film met Don Johnson.
    Het enige wat ik weet is dat ie tijdens het bouwen van een houten huis uitrust een een shaggie (drum) aan het draaien is.

    Ik weet het, het is niet veel info maar misschien weet iemand het toch.
    Laatst aangepast door kruspe : 01-11-2013 om 20:18
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  21. #996

    Standaard

    Dan kijk je toch naar de films met Kevin Costner op imdb.com?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar een film met kevin costner.
    Het enige wat ik weet is dat ie tijdens het bouwen van een houten huis uitrust een een shaggie (drum) aan het draaien is.

    Ik weet het, het is niet veel info maar misschien weet iemand het toch.
    Pfff....zie nu dat ik helemaal verkeerd zit!
    Het moet Don Johnson zijn en niet kevin kostner.
    Komt omdat ik op het moment dat ik bovenstaand bericht aan het tikken was het over beide acteurs had met mijn collega's.

    Ik pas het bericht maar meteen even aan.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  23. #998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Pfff....zie nu dat ik helemaal verkeerd zit!
    Het moet Don Johnson zijn en niet kevin kostner.
    Komt omdat ik op het moment dat ik bovenstaand bericht aan het tikken was het over beide acteurs had met mijn collega's.

    Ik pas het bericht maar meteen even aan.
    Blijft toch imdb.com je beste vriend

  24. #999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Pfff....zie nu dat ik helemaal verkeerd zit!
    Het moet Don Johnson zijn en niet kevin kostner.
    Komt omdat ik op het moment dat ik bovenstaand bericht aan het tikken was het over beide acteurs had met mijn collega's.

    Ik pas het bericht maar meteen even aan.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Blijft toch imdb.com je beste vriend
    Daar heb ik dus al gezocht en niet gevonden, anders zou ik het hier niet vragen.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  25. #1000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Pfff....zie nu dat ik helemaal verkeerd zit!
    Het moet Don Johnson zijn en niet kevin kostner.
    Komt omdat ik op het moment dat ik bovenstaand bericht aan het tikken was het over beide acteurs had met mijn collega's.

    Ik pas het bericht maar meteen even aan.
    Haha, met die verandering is de respons van Pep wel erg grappig .

Pagina 40 van 49 EersteEerste ... 30363738394041424344 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •