Pagina 12 van 49 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 1217 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    Jong meisje betrekt een appartement. 50s 60s. Klassieker,
    werd veel herhaald op ned. 1 of 2 tien jaar geleden.

    Van het volgende weet ik niet of het er eigenlijk in zat:
    Op het einde blijkt de knappe jonge verhuurder niet de eigenaar te zijn, maar de zoon van de eigenaar of eigenlijk geheel iemand anders. En hij probeerde iets met vermogen afte pakken. Een con-man dus. Romantische komedie.
    Dat tweede gedeelte klopt niet helemaal, maar bedoel je wellicht The Apartment van Billy Wilder?

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht

    2. In deze film zit een stukje met een man, die op een vriendelijke manier praat met een jongetje dat (alleen) in een auto zit. Vervolgens geeft hij het jongetje een rol Duct-tape (of hoe schrijf je dat) en steekt hij een mes in de hoofdleuning van de stoel. Dan maakt hij een Polaroid-foto van het jongetje met die tape en geeft die foto aan het jongetje. Vervolgens zegt hij dat het jongetje de foto aan zijn moeder moet geven en tegen haar zeggen dat de man hem in de gaten houdt.
    Hier ben ik ook nieuwsgierig naar, kom namelijk ook niet meer op de titel...

  3. #278

    Standaard

    Een jaar of 30 terug een film gezien, als ik me niet vergis (is al weer 30 jaar geleden) in de stijl van Ben Hur.
    Deze film ging over iemand die een legende vertelde over een gouden bel.
    Op een gegeven moment werd hij gevangen genomen, en moest hij op zoek naar zijn verzonnen verhaaltje (de gouden bel) op het eind van de film blijkt deze gouden bel echt te bestaan.
    Wie kan mij de titel noemen, ik zou deze film graag nog ens willen zien, toen ik 12-13 jaar oud was vond ik hem prachtig.

  4. #279

    Standaard

    Long Ships!

    maar die is wel 40 jaar oud...

  5. #280

    Standaard

    Dank je Eddie, het kan zijn dat hij 40 jaar oud is, alleen ik was 12 jaar toen ik hem op tv zag.(ben nu 42 jaar)
    Hij zal wel niet op blu-ray uit zijn.
    Ik was gewoon benieuwd naar deze film, toen ik 12 was vond ik hem geweldig, ben benieuwd hoe hij nu op me overkomt als hem hem weer zie.

  6. #281

    Standaard

    Long Ships is alleen op regio 1 uitgegeven in acceptabele, maar niet uitstekende beeld- en geluidskwaliteit:
    http://www.dvdtalk.com/reviews/6746/long-ships-the/

    De film schijnt overigens niet al te best te zijn als ik zo eens wat rondkijk. Misschien maar de herinneren blijven koesteren en niet herkijken?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #282

    Standaard

    Ik zoek een film dat vorig jaar in filmhuizen heeft gedraaid.
    Een gezin met een kind dat in het verkeerde lichaam zit komt een ander gezin tegen waar de man van een chirurg is ofzo. Hij kan het andere kind dus aan het juiste geslacht helpen. Zijn eigen kind twijfelt aan zijn seksualiteit (geloof ik) en krijgt een speciale vriendschap met het eerste kind.

    Iemand enig idee?
    **** me gently with a chainsaw.

  8. #283

  9. #284

    Standaard

    Geen idee, ik heb de film nooit gezien en kan het me niet herinneren. Wilde de film toen zien, maar was te laat en vroeg me af of die inmiddels op DVD is, vandaar dat ik de titel zie. Geloof eigenlijk wel dat het Engelstalig was, maar weet dit niet zeker.
    **** me gently with a chainsaw.

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ik zoek een film dat vorig jaar in filmhuizen heeft gedraaid.
    Een gezin met een kind dat in het verkeerde lichaam zit komt een ander gezin tegen waar de man van een chirurg is ofzo. Hij kan het andere kind dus aan het juiste geslacht helpen. Zijn eigen kind twijfelt aan zijn seksualiteit (geloof ik) en krijgt een speciale vriendschap met het eerste kind.

    Iemand enig idee?
    XXY ?

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    XXY ?
    Yep, dat is 'm.

    Muchos thanks!
    **** me gently with a chainsaw.

  12. #287

    Standaard

    Ik ben op zoek naar de titel van een tv-serie dat mijn ouders vroeger keken in Afghanistan.
    Het ging over een gevangenis en hoe de gevangenen daar met elkaar omgingen.
    Het was een Franse zwart-wit tv serie.

    Kent iemand dit?


    Four **** Trader & SafeTrader


  13. #288

    Standaard

    Ik zag op een dj forum dat iemand naar deze film vroeg:

    http://img148.imageshack.us/img148/6696/filmrh3.jpg

    deze vraag is hier wel op zn plaats denk ik. :razz:

  14. #289

    Standaard

    Taxidermia?

    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Taxidermia?


    Dat klopt.


    Four **** Trader & SafeTrader


  16. #291

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    wie weet deze ?? achtervolging door een zanderige nieuwbouwwijk, waarna 2 gasten uiteindelijk in een houten huis gtaan vechte.
    Lethel Weapon 3?


  18. #293

    Standaard

    Goed topic dit.

    Ik kan me nog vaag een film herinneren waarvan ik de titel wil weten.
    Een vader en zijn kind krijgen een ongeluk waarbij een of ander gas of vloeistof vrijkomt.
    Hierna is de vader immuun voor verwondingen e.d.

    Dat is eigenlijk alles wat ik er nog van weet

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Miro Bekijk bericht
    Goed topic dit.

    Ik kan me nog vaag een film herinneren waarvan ik de titel wil weten.
    Een vader en zijn kind krijgen een ongeluk waarbij een of ander gas of vloeistof vrijkomt.
    Hierna is de vader immuun voor verwondingen e.d.

    Dat is eigenlijk alles wat ik er nog van weet
    Klinkt als een goede film

  20. #295

    Standaard Filmtitel gezocht

    Ooit eens op tv gezien en zou hem nu op dvd willen.
    In het begin van de film is te zien dat er aan een meer iemand vermoord wordt d.m.v. een injectie. Hij wordt in zijn auto gelegd en de auto het water in geduwd. Later blijkt dit een senator of zoiets te zijn.
    Bij toeval werd alles gefilmd door een camera van een vogelliefhebber. Het vervolg van de film is een jacht op het filmpje en hiervoor worden allerlei vuile streken uitgehaald door de entourage van de dader.

    Ik loop al weken te denken over de titel of acteurs, maar kan er echt niet opkomen.
    Ik hoop dat iemand me kan helpen.

  21. #296

    Standaard

    Klinkt als Enemy of the state ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #297

    Standaard

    Ja, lijkt verdomd veel op Enemy of the State.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #298

    Standaard

    Inderdaad, dat is 'm.
    Bedankt

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Miro Bekijk bericht
    Goed topic dit.

    Ik kan me nog vaag een film herinneren waarvan ik de titel wil weten.
    Een vader en zijn kind krijgen een ongeluk waarbij een of ander gas of vloeistof vrijkomt.
    Hierna is de vader immuun voor verwondingen e.d.

    Dat is eigenlijk alles wat ik er nog van weet
    I-man :razz:

  25. #300

    Standaard Hoop hem eindelijk te vinden hier....

    Hallo filmliefhebbers,

    Ik heb jaren geleden een thriller gezien maar weet de titel niet meer.

    De film is van de jaren 80/90 geloof ik........(kan ook ouder zijn)

    Het gaat over een Kleuterklas die wordt ontvoerd incl. Lerares door mannen met (clown)maskers op......... later in de film proberen er een paar te ontsnappen en komen ze op 1 of andere manier in een grot te terecht waar de lerares met de kinderen een stuk onder water moeten zwemmen om te ontsnappen.......

    Sorry voor de vage omschrijving maar dit kan ik me nog herinneren....

    Wie o wie kan zich deze film herinneren??

Pagina 12 van 49 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •