Pagina 42 van 49 EersteEerste ... 32383940414243444546 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 1217 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    Artefacts?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #1027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Artefacts?
    Nee die is uit 2007, ik heb het over een recente film, denk uit 2013 of misschien zelfs 2014

  3. #1028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erol Bekijk bericht
    Ik heb een paar maanden geleden een trailer gezien van nieuwe (?) Horror/Thriller maar ik kan helaas niet meer op de titel komen (frustrerend!!).
    In de trailer zie je een groep jongeren die gezamenlijk op vakantie (?) gaan naar een houten huis in het bos (?). Eenmaal daar aangekomen zien ze zichzelf al in het huis zitten. Dubbelgangers (?) dus. De mensen die in het huis zitten zijn de slechte versies van hunzelf. Wat ik mij kan herinneren gaan ze de confrontatie aan met de dubbelgangers.
    Heeft iemand enig idee? Het is niet +1 overigens (dat is meer een tijdreis film op een feestje).
    bedankt!
    niemand?

  4. #1029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erol Bekijk bericht
    niemand?
    Weet je heel toevallig nog wanneer je die trailer hebt gezien? was dat toevallig op de computer? Mocht je de exacte dag of datum weten, dan zou je in de geschiedenis van je browser kunnen kijken. Het is wat vergezocht maar het zou een oplossing kunnen zijn.

  5. #1030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Weet je heel toevallig nog wanneer je die trailer hebt gezien? was dat toevallig op de computer? Mocht je de exacte dag of datum weten, dan zou je in de geschiedenis van je browser kunnen kijken. Het is wat vergezocht maar het zou een oplossing kunnen zijn.
    Goede tip maar helaas... Ik download altijd trailers van Dave Trailer Page om ze vervolgens op m'n tv te kijken

  6. #1031

  7. #1032

    Standaard

    Ik zoek een film met naar ik dacht dat het denzel washington was die erin speelt, die is dan een politicus en heeft een soort van stalker die dan ook zijn politieke tegenstanders uit de weg ruimt

  8. #1033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WBH Bekijk bericht
    Ik zoek een film met naar ik dacht dat het denzel washington was die erin speelt, die is dan een politicus en heeft een soort van stalker die dan ook zijn politieke tegenstanders uit de weg ruimt
    The Manchurian Candidate? http://www.imdb.com/title/tt0368008/?ref_=nv_sr_1

  9. #1034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erol Bekijk bericht
    Ik heb een paar maanden geleden een trailer gezien van nieuwe (?) Horror/Thriller maar ik kan helaas niet meer op de titel komen (frustrerend!!).
    In de trailer zie je een groep jongeren die gezamenlijk op vakantie (?) gaan naar een houten huis in het bos (?). Eenmaal daar aangekomen zien ze zichzelf al in het huis zitten. Dubbelgangers (?) dus. De mensen die in het huis zitten zijn de slechte versies van hunzelf. Wat ik mij kan herinneren gaan ze de confrontatie aan met de dubbelgangers.
    Heeft iemand enig idee? Het is niet +1 overigens (dat is meer een tijdreis film op een feestje).
    bedankt!
    iemand?

  10. #1035

    Standaard

    Vraagje, iemand vertelde me laatst dat ze een film had gezien van in de toekomst, waar voedsel schaars was en men dus pillen kon krijgen waar de nodige voedingsstoffen inzaten. Nu ging er iemand op onderzoek uit en bleek dat die pillen van overleden mensen werd gemaakt.
    Ze kon helemaal niet meer op de naam komen (is al een iets oudere film) en ik ben daar nu dus naar op zoek.
    Kan iemand mij hierbij helpen toevallig?

  11. #1036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Vraagje, iemand vertelde me laatst dat ze een film had gezien van in de toekomst, waar voedsel schaars was en men dus pillen kon krijgen waar de nodige voedingsstoffen inzaten. Nu ging er iemand op onderzoek uit en bleek dat die pillen van overleden mensen werd gemaakt.
    Ze kon helemaal niet meer op de naam komen (is al een iets oudere film) en ik ben daar nu dus naar op zoek.
    Kan iemand mij hierbij helpen toevallig?
    Dat moet de legendarische Soylent Green zijn Dan! Misschien even spoilertags, aangezien dat de clue van de film is .

  12. #1037

  13. #1038

    Standaard

    De mogelijk bestaat dat ik het al eerder vroeg, zonder succes.

    De zoektocht naar de volgende onbekende titel sleept al jaren aan. De (intrigerende) trailer is ongeveer gelijktijdig (speling van hooguit een half jaar) met die van "Animal Kingdom" (2010) verschenen destijd. Ik weet 't nog omdat de sfeer en het gebruik van de kleuren er veel van weg hadden. Deze beelden herinner ik me : Een groep mensen zitten op een helling (grasvlakte) en in de verte zie je een brug. Daar rijden plots hulpdiensten overheen en de vermoedelijke hoofdpersonages draaien hun hoofd richting de brug. Je voelt spanning. Ik denk dat dit een ietwat psychologische misdaadfilm is. En om de één of andere reden dacht ik dat het uit Australië kwam. Maar dat is een grote gok.

  14. #1039

    Standaard

    Hallo allemaal

    Ik ben al een tijdje opzoek naar de naam van een film. Het is een opvallende engels gesproken film omdat er maar drie acteurs in spelen. Twee mannen en een vrouw.
    Aan het begin van de film wordt de vrouw ontvoerd door de mannen. Zij wordt ontvoert voor losgeld omdat ze rijk is. Dan zijn er verschillende plot twisten waarbij van alles en nog wat gebeurt.
    Ik wil ook niet te veel zeggen omdat het zo een goede film is. De ene mannelijke acteur was volgens mij ooit een professionele atleet geweest en van die andere twee weet ik niet zoveel meer. De titel van de film was volgens mij iets van de abduction of ...... maar dat weet ik niet zeker.
    Ik hoop dat iemand het weet omdat ik de film graag nog een keer terug wil zien.

  15. #1040

    Standaard

    Koetje:

    The Disapperance Of Alice Creed misschien?

  16. #1041

    Standaard

    Weer een moeilijke. Het is een film, die begin jaren tachtig in ons buurthuis in Zoetermeer regelmatig vertoond werd. Samen met de voetbalwedstrijd tussen tekenfilmfiguren en een real life scheidsrechter (hoe heette die trouwens ook al weer?).

    Maar goed, de film waar ik naar op zoek ben is volgens mij een Tarzan film. Tarzan is door een Afrikaanse stam gevangen genomen en moet, waarom weet ik niet, van de ene kant naar de andere kant van een modder- of drijfzandput zien te komen. Volgens mij zitten er ook nog slangen in die put. De reden waarom hij in die put/bassin gegooid wordt weet ik niet meer, maar het heeft blijkbaar veel indruk gemaakt, want ik ben die scene nooit vergeten.

    Herkent ook maar iemand de scene, die ik hier beschrijf?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  17. #1042

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Weer een moeilijke. Het is een film, die begin jaren tachtig in ons buurthuis in Zoetermeer regelmatig vertoond werd. Samen met de voetbalwedstrijd tussen tekenfilmfiguren en een real life scheidsrechter (hoe heette die trouwens ook al weer?).

    Maar goed, de film waar ik naar op zoek ben is volgens mij een Tarzan film. Tarzan is door een Afrikaanse stam gevangen genomen en moet, waarom weet ik niet, van de ene kant naar de andere kant van een modder- of drijfzandput zien te komen. Volgens mij zitten er ook nog slangen in die put. De reden waarom hij in die put/bassin gegooid wordt weet ik niet meer, maar het heeft blijkbaar veel indruk gemaakt, want ik ben die scene nooit vergeten.

    Herkent ook maar iemand de scene, die ik hier beschrijf?
    Is die film met die voetbalwedstrijd die jij bedoelt niet: Bedknobs and Broomsticks (Heksen en Bezemstelen)?

    Met die Tarzan film kan ik u wel niet meteen helpen.

  18. #1043
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #1044

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ritchievsgabriel Bekijk bericht
    Deze is misschien moeilijk voor iedereen maar jaren geleden, zag ik een film van een man die in een ander leven ofzo beland na het drinken van lichtgevende drank in een bar... meer kan ikzelf niet meer hierover vertellen maar weet iemand aub hoe deze film heet?

    mr destiny 1990
    met james belushi

    de drank die hij in de bar krijgt is van maichel cain

    hier niet verkrijgbaar op dvd wel op import

  20. #1045

    Standaard

    Weet iemand de volgende:

    Denk nederlandse film, over een jongen dat een plastic speelgoed heeft van een cowboy (en indiaan ook dacht ik) die dan tot leven komen, het zijn van die kleine figuurtjes, voor alle zekerheid, het is niet toy story.

    Moet denk ik van tussen 1990-2000 zijn

  21. #1046
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #1047

    Standaard

    Heel hard bedankt!

  23. #1048

    Standaard

    Ik heb een moeilijke:

    Het was een film of een serie.
    Ik kan enkel een paar aparte scenes herinneren, maar het valt zeer zeker onder SF/drama/thriller.

    1ste scene van een jongen op een slaapkamer, waar een kleine UFO landt op zijn tafel.
    Er komen kleine mannetjes uit de schotel, één rijdt in een wagentje. De jongen wilt ze aanraken maar krijgt geloof ik een schok.

    2e scene is een boosaardige dokter die kleine mensen in een glazen testtube steekt en er allerlei rare dingen mee doet of wilt doen.

    3e scene is op een of andere kamer is er een doos met kleine militairen, die trachten te ontsnappen.


    Ik denk dat de periode dat deze film/serie gemaakt moet zijn tussen 1980 en 1995.

  24. #1049
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bij het eerste deel dacht ik gelijk aan 'Batteries Not Included' maar bij de overige hints...?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #1050

    Standaard

    Hallo,
    Ik heb ook een vraagje. Herinnert er zich iemand een film uitgezonden medio begin tot eind jaren tachtig, waarin een man door een door mij vergeten reden ineens bijna
    onsterfelijk blijkt? Ik herinner me dat hij bij een ontsnapping tegen het einde van de film een hek dat onder stroom staat kan openhouden zonder dat hij last heeft van
    de electrocutie. Dat is al wat ik nog weet.

Pagina 42 van 49 EersteEerste ... 32383940414243444546 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •