Pagina 29 van 49 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 1217 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    dat zou best wel eens kunnen, maar ik weet het niet zeker!
    Het lijkt er wel op idd, dus we gaan zeker ff kijken.
    Bedankt voor het meedenken..!
    Als er nog meer suggesties zijn, super!
    Ik laat nog even weten, als ik de film gezien heb.
    Ik ben echt wel heel nieuwsgierig.
    Dankjewel allemaal!
    Groetjes Mandy

  2. #702

    Standaard

    Dat lijkt mij ook Darkness, goede film Alleen jammer van het open einde.

  3. #703

    Standaard

    Ik heb er ook één. Maar, die is denk ik te moeilijk. Ik weet niet eens uit welk land deze film komt.

    Ik kan me nog maar één scene herinneren en die vond ik zo eng (ja ik was nog klein). Eén persoon is een clown in een muur aan het inmetselen. Die clown helpt zelf ook mee, die heeft volgens mij niet helemaal door wat er aan de hand is, want hij helpt zelf mee om de stenen op te stapelen. De film was in zwart wit en het was een clowm met zo'n 'punt'muts. Zo één met van die pomponnetjes er op.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  4. #704

    Standaard

    Clownhouse?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  5. #705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Iemand op een ander film forum is op zoek naar een film en ik wil diegene graag helpen. Zelf heb ik al gegoogled maar dat hielp niet. Dit is wat hij schreef:


    Titels die het niet zijn: Die Hard 4, The Core, Wargames 1+2, sneakers, Hackers, Eagle eye,
    Is het Firewall met Harisson Ford?

  6. #706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka Bekijk bericht
    niemand?
    Klinkt een beetje als The Skeleton Key..

  7. #707

    Standaard

    Ik ben al enige tijd op zoek naar de titel vaneen film die ik jaren geleden op tv heb gezien.
    Het verhaal gaat over een meisje/vrouw genaamd Blue die leeft in een wereld waar een of andere dodelijke besmettelijke ziekte heerst. Dragers van deze ziekte worden opgesloten. Er is echter ook een soort 'verzet' dat probeert de mensen te genezen. Zij beland door omstandigheden in dit 'verzet' en wordt verliefd op een donkere man. Hij is ook besmet en is met zijn zoontje op de vlucht. Onmogelijke liefde, etc.
    Heeft iemand enig idee?
    Alvast bedankt.

  8. #708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zwartvoet Bekijk bericht
    Ik ben al enige tijd op zoek naar de titel vaneen film die ik jaren geleden op tv heb gezien.
    Het verhaal gaat over een meisje/vrouw genaamd Blue die leeft in een wereld waar een of andere dodelijke besmettelijke ziekte heerst. Dragers van deze ziekte worden opgesloten. Er is echter ook een soort 'verzet' dat probeert de mensen te genezen. Zij beland door omstandigheden in dit 'verzet' en wordt verliefd op een donkere man. Hij is ook besmet en is met zijn zoontje op de vlucht. Onmogelijke liefde, etc.
    Heeft iemand enig idee?
    Alvast bedankt.
    Is het soms Daybreak? Een tv-film uit 1993 met o.a. Cuba Gooding Jr.

    http://www.imdb.com/title/tt0106676/

  9. #709

  10. #710

    Standaard Ik zoek naam van een Film

    De film speelt zich af tijdens de burger oorlog in ex - joegoslavie.
    Twee vrienden,die tevens zeer goede scherpschutters zijn,worden van elkaar gescheiden omdat de ene een Servier is en de andere een Kroatische-moslim.De ene kiest natuurlijk voor aansluiting bij het Servische kamp en de andere bij het Moslim kamp.
    Na talrijke schermutselingen en genocide uitroeingen komen ze tegen over elkaar te staan.
    Zeer mooie en spannende film die ik graag op een dvd zou willen opslaan maar ik weet de naam van de film niet meer
    Kan mij iemand helpen
    groeten
    jackie1

  11. #711

  12. #712

    Standaard

    Beste Eddie
    Wat bent U toch een film kenner zeg !!
    Nu nog eens kijken of ik die ergens kan downloaden
    Mijn aller grootste BEDANKT voor de medewerking
    groeten
    jackie1

  13. #713

    Standaard

    downloaden..:O

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #714

    Standaard

    Ik zoek een oude (jaren 90)horrorfilm dat zich in een kerk afspeelt. Als ik het mij goed herinner speelt Pete Postlethwaite hierin een pastoor (of pater, etc.) leek wel een soort inquisitie waarvan hij het hoofd was

  15. #715
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  16. #716

  17. #717

    Standaard

    Ik ben op zoek naar een titel voor mijn moeder van een film die ze heel lang geleden heeft gezien op tv (ik gok jaren 70). Ze weet er niet veel van ook niet wie er in mee speelt, maar ze vond het toen een erg mooie film, en vind het jammer dat ze deze maar 1 keer heeft gezien.

    Het is een romantische indianenfilm waarin een vrouw word ontvoerd door een indianenstam in de tussentijd is er een indiaan waarmee ze verliefd word en ze begrijpt niet waarom ze ontvoerd is tot op het einde, dan blijkt ze de dochter van het stamhoofd te zijn. Iemand enig idee welke dit is?

  18. #718

    Standaard

    Niet echt romantisch, maar The Searchers misschien ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #719

    Standaard

    ik heb het gevraagd, maar dat is em helaas niet. het is toch een echte indianenfilm met romantiek en er zat zeker weten geen ex-soldaat in

  20. #720

    Standaard

    Lijkt een beetje op The last of the mohicans met Daniel-Day Lewis..

    gr,Vince.

  21. #721

    Standaard

    nee, dat is em ook niet. Het was een oudere film (ouder dan 1992 iig) en de ontvoerde vrouw was de dochter van het hoofd van de indianen

  22. #722

    Standaard Pingpongballen uit de ruimte?

    Ik zoek de titel van een film uit de jaren 70/80 waarin enkele vrienden bezoek krijgen uit de ruimte. De wezentjes lijken zilveren ping-pongballetjes en ze zijn op aarde gekomen met een heel groot bolvormig ruimteschip.

    In een bepaald fragment zitten de vrienden in hun tuinhuisje of boomhut of iets dergelijks, en vragen aan één balletje "What do you want?" waarop het balletje zich in een verfpot sopt en "Food" op de grond schrijft.

    Niemand gelooft de vrienden wanneer ze vertellen dat ze buitenaards bezoek hebben. Op het einde van de film gaat de grote bol terug de ruimte in en roepen de jongens hun vader om te komen kijken, maar die is uiteraard te laat buiten; het ruimteschip is al achter de wolken verdwenen.

    Iemand?? Alvast bedankt!

  23. #723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eluterius Bekijk bericht
    Ik zoek de titel van een film uit de jaren 70/80 waarin enkele vrienden bezoek krijgen uit de ruimte. De wezentjes lijken zilveren ping-pongballetjes en ze zijn op aarde gekomen met een heel groot bolvormig ruimteschip.

    In een bepaald fragment zitten de vrienden in hun tuinhuisje of boomhut of iets dergelijks, en vragen aan één balletje "What do you want?" waarop het balletje zich in een verfpot sopt en "Food" op de grond schrijft.

    Niemand gelooft de vrienden wanneer ze vertellen dat ze buitenaards bezoek hebben. Op het einde van de film gaat de grote bol terug de ruimte in en roepen de jongens hun vader om te komen kijken, maar die is uiteraard te laat buiten; het ruimteschip is al achter de wolken verdwenen.

    Iemand?? Alvast bedankt!
    Glitterball (1977).
    http://www.imdb.com/title/tt0192075/

  24. #724

  25. #725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    nee, dat is em ook niet. Het was een oudere film (ouder dan 1992 iig) en de ontvoerde vrouw was de dochter van het hoofd van de indianen
    Misschien jouw oproep eens in de westernthread plaatsen.
    Ik ga ook eens op zoek welke film dit zou kunnen zijn.
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

Pagina 29 van 49 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •