De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Suggestie voor subforum

    Ik zag op het nieuwe forum van filmplijstjes een subforum regisseurs.

    Dit bracht me op het idee dat het hier ook zeer interessant zou kunnen zijn om een subforum te hebben waar regisseurs/acteurs/actrices/componisten/producers en eventuele andere personen binnen de filmbusiness hun eigen topic krijgen.

    Deze kan dan gebruikt worden voor nieuws rond die persoon, mensen kunnen daar uiteraard reviews plaatsen en er kunnen ook tips worden gevraagd of discussies worden gevoerd over bijv. wat het beste werk van die persoon is.

    Hoop dat het wordt overwogen, dergelijk topic in filmdiscussies, zoals bijv. over Hitchcock, zakken al snel weer weg, een subforum zou dit kunnen voorkomen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #2

    Standaard

    Leuk idee, dit is bv al op cinemavanti gedaan!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Leuk idee, dit is bv al op cinemavanti gedaan!
    Beter goed gejat dan slecht bedacht

    Lijkt me erg interessant in ieder geval, vooral wanneer je net wat werk van een regisseur ziet en er graag meer over wilt weten
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

    Standaard

    Lijkt me zeker een goed idee. Volgens mij is het al wel eens voorgesteld en was er toen niet zo'n positieve reactie op, maar wie weet ligt dat nu anders.

  5. #5

    Standaard

    Ik vind dat ook een goed idee.

    Ik kom regelmatig leuke of interessante nieuwsberichten tegen over acteurs/actrices/regisseurs die dan niets te maken hebben met één specifieke film of serie en die ik dan ook nergens kwijt kan.

    Bovendien is het altijd leuk om te discussiëren met andere mensen die net als jij fan zijn van bepaalde personen in de filmindustrie, zonder dat dit echt on topic over hun nieuwste film ofzo moet gaan.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Lijkt me zeker een goed idee. Volgens mij is het al wel eens voorgesteld en was er toen niet zo'n positieve reactie op, maar wie weet ligt dat nu anders.
    Ik hoop dat men er nu anders over denkt? Ik zie eigenlijk niet in hoe dit overbodig zou kunnen zijn, zoals Intexor al aangeeft kunnen veel van dit soort berichte niet in andere topics. Alleen reviews zouden af en toe gedubbelpost worden in welke dvd heb je net gekeken en bijv. bij de regisseur. Dit lijkt me echter niet zo'n groot probleem. Het is juist handig om alleen reviews van een bepaalde regisseur in één topic bij elkaar te hebben.

    Ben benieuwd naar de reactie van de crew!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #7

    Standaard

    Misschien Eric een PM sturen? Denk dat ze vaak niet alle topics lezen, dus misschien is dat nog een mogelijkheid.
    Het lijkt mij in ieder geval een goede toevoeging aan het forum.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Misschien Eric een PM sturen? Denk dat ze vaak niet alle topics lezen, dus misschien is dat nog een mogelijkheid.
    Het lijkt mij in ieder geval een goede toevoeging aan het forum.
    Weet iemand zijn volledige username dan? Er zit namelijk geen zoekmachine meer in het adresseer-veld bij het aanmaken van een nieuw privé-bericht.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Weet iemand zijn volledige username dan? Er zit namelijk geen zoekmachine meer in het adresseer-veld bij het aanmaken van een nieuw privé-bericht.
    http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=9
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #10

    Standaard

    Al een reactie gehad op je voorstel?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Al een reactie gehad op je voorstel?
    Nee, helaas niet, heb wel een PM gestuurd naar Eric, maar geen resultaat.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #12

    Standaard

    Er wordt achter de schermen wel over gesproken. Nog even geduld, a.u.b.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Er wordt achter de schermen wel over gesproken. Nog even geduld, a.u.b.
    Ok, ik hoop dat daarbij de positieve reacties tot nu toe ook meewegen. Als jullie nog twijfelen kan er eventueel een poll worden gestart om de meningen te peilen of kan het subforum als 'proef' worden gestart, waarna na bijv. een maand wordt gekeken of er voldoende in gepost wordt.

    Als het doorgaat is het overigens wel handig om een sticky te maken, maar dit waren jullie vast al van plan. Ik stel voor dat daar in ieder geval even een format wordt aangegeven voor de topictitels. Ik zou voorstellen bijv. Steven Spielberg (regisseur), Sean Connery (acteur), Jerry Bruckheimer (producer), Warner Brothers (filmmaatschappij). Op die manier is het direct duidelijk wie of wat het onderwerp van het topic is.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Er wordt achter de schermen wel over gesproken. Nog even geduld, a.u.b.
    Inmiddels zijn we bijna een maand verder, als er nog geen besluit is, moeten jullie misschien toch een keer iets doen aan jullie overlegstructuur
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #15

    Standaard

    Excuses voor de vertraging, het subforum is nu (eindelijk) aangemaakt.
    Eric van Ballegoie

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie Bekijk bericht
    Excuses voor de vertraging, het subforum is nu (eindelijk) aangemaakt.
    Tijd voor ons om het op te vullen dan
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #17

    Standaard

    Mooi, maar is het geen bandwidth-vervuiling wanneer iedereen gewoon maar niet meer gaat doen dan de hele IMDB-creditspagina te kopiëren, terwijl een simpel linkje ook wonderen kan doen?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    Idd, misschien ook een goed idee om bestaande threads naar dit subforum te verplaatsen?

    Zoals deze van Spielberg bijvoorbeeld:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=30611
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Mooi, maar is het geen bandwidth-vervuiling wanneer iedereen gewoon maar niet meer gaat doen dan de hele IMDB-creditspagina te kopiëren, terwijl een simpel linkje ook wonderen kan doen?
    Het is maar tekst hoor...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Idd, misschien ook een goed idee om bestaande threads naar dit subforum te verplaatsen?

    Zoals deze van Spielberg bijvoorbeeld:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=30611
    Done!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #21

    Standaard

    Is het misschien geen idee om het DVD's TKA subforum op te splitsen in DVD en HD, dit is namelijk ook gedaan bij de mediadragers. Lijkt mij overzichtelijker...
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •