Pagina 67 van 73 EersteEerste ... 1757636465666768697071 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.651 tot 1.675 van 1825 worden weergegeven.
  1. #1651

    Standaard

    Na verhalen gelezen te hebben dat De Box voor 50 euro bij MM ligt, was ik lichtelijk verbaasd dat deze er gisteren voor €57,50 in R'dam Centrum lag. Dus laten liggen. Zit er ook niet echt op te wachten, want over een jaar zou ik ze toch nogsteeds niet hebben gezien denk ik.

  2. #1652

    Standaard

    Ben echt in dubio om deze box aan te schaffen. Ben toch wel erg teleurgesteld in de vormgeving van deze box. De Special Extended DVD Edition zijn wel erg mooi met inside art en plattegrond met de reis erop. Ik vind die keepcases helemaal niks. Zijn de boekjes bij de Bluray hetzelfde als bij de dvd?
    uh, uh, It's a dinosaur

  3. #1653

    Standaard

    Jazeker, alleen groter van formaat, aangepast aan DVD formaat.

  4. #1654

    Standaard

    Allemachtig, hoe moeilijk kun je doen over DE release van de laatste jaren......
    Laatst aangepast door Albert Kostwinder : 02-07-2011 om 19:08
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #1655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Allemachtig, hoe moeilijk kun je doen over DE release van de laatste jaren......
    je bedoelt voor JOU...

  6. #1656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Allemachtig, hoe moeilijk kun je doen over DE release van de laatste jaren......
    Die heb ik dinsdag al op de deurmat aangetroffen (Apocalypse Now 3-disc). Ik twijfelde toen alleen of ik ook de 2-disc steelbook moest kopen of niet.

    En ik neem aan dat je opmerking gericht is op iedereen die twijfelt deze (nu) te kopen

  7. #1657

    Standaard

    Bij MM heerlen liggen ze voor 59,-, terwijl 20 km verder (Maastricht) ze voor 49,- liggen.
    Heerlen is wat dat betreft waardeloos (op de aanbiedingen soms na) en de service ligt al even laag.

    Ik heb m bij de wehkamp besteld. 55 intotaal. (ook niet verkeerd)

  8. #1658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Die heb ik dinsdag al op de deurmat aangetroffen (Apocalypse Now 3-disc). Ik twijfelde toen alleen of ik ook de 2-disc steelbook moest kopen of niet.

    En ik neem aan dat je opmerking gericht is op iedereen die twijfelt deze (nu) te kopen
    Klopt. Had ff een smiley moeten neerzetten. Doe ik nog wel even voor hen die zich weer meteen aangevallen voelen....haha
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #1659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Die heb ik dinsdag al op de deurmat aangetroffen (Apocalypse Now 3-disc). Ik twijfelde toen alleen of ik ook de 2-disc steelbook moest kopen of niet.

    En ik neem aan dat je opmerking gericht is op iedereen die twijfelt deze (nu) te kopen
    Kijk, in dit geval zou ik juist zeggen: Voor jou, zoals Superdre naar mij toe deed hierboven. Want laten we wel wezen, als je beide releases objectief afweegt is de EE LOTR DE release van de afgelopen jaren of je films nu goed vind of niet. D..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #1660

    Standaard

    Hoi ik heb een philips BDP7500BL/12 speler en een yamaha RX-V1065 reciever maar het gekke is als ik de dvd versie afspeel krijg ik wel 6.1 maar de BR niet ook al ga ik naar handmatig geluid veranderen geeft hij alleen maar dts master audio 5.1 aan

  11. #1661

    Standaard

    Vandaag de box eindelijk binnengehad. Blijkbaar was deze gisteren geleverd bij de buren.

    Heb net het eerste deel bekeken en moet zeggen: wat een kwaliteit.

    En nu de vraag bij mij is: over welk soort storend groen hebben we het nu eigenlijk gehad?

    Het enigste waar het een klein beetje opviel was in de scenes in de hobbitstee, the Shire. En het was dan nog niet eens storend, maar vond het juist wat toevoegen aan het sprookjesachtige.

    Juist het kleine minpuntje vind ik het contrast, wat toch iets te donker is, vooral bij nachtscenes in Isengard. Maar dat is wat nitpicken.

    De box is heel mooi, al vind ik de blauwe keepcases zeer fragil en kan ik het op een of andere manier wel begrijpen dat er n hier nog mensen zijn die vinden dat de dozen iets te dik zijn uitgevallen.
    Anderzijds ben ik er ook mee akkoord dat de dikkere dozen wel mooier het geheel vormen.

    Wat doen jullie met dat papier met specs op dat er zo maar wat opgeplakt is met 2 plakkers? Ik vind het nogal vervelend om telkens die plakker eerst te moeten verwijderen om die doos te kunnen opendoen.

  12. #1662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Wat doen jullie met dat papier met specs op dat er zo maar wat opgeplakt is met 2 plakkers? Ik vind het nogal vervelend om telkens die plakker eerst te moeten verwijderen om die doos te kunnen opendoen.
    Die haal ik eraf en ik bewaar die ergens, anders ziet die binnen de kortste keren eruit als een harmonica.

    Een vraagje overigens, ik heb zitten zoeken maar niets gevonden: staan de easter eggs die op de EE van de dvd's stonden er ook nog op? Als het zo is, dan vind ik ze niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #1663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Die haal ik eraf en ik bewaar die ergens, anders ziet die binnen de kortste keren eruit als een harmonica.

    Een vraagje overigens, ik heb zitten zoeken maar niets gevonden: staan de easter eggs die op de EE van de dvd's stonden er ook nog op? Als het zo is, dan vind ik ze niet.
    Onder Special Features. Als je je door de "keuzelijst" heen scrollt, dan zie je dezelfde ring als op de EE DVD. Aanwezig op:

    FOTR: Disc 1 (Jack Black @ Council of Elrond) en 2 (Preview van TTT: in HD)
    TTT: Disc 1 (Gollum @ MTV Movie awards)
    ROTK: Disc 1 (nepinterview) en 2 (Peter Jackson en sequels @ MTV movie awards)
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  14. #1664

    Standaard Smaken verschillen

    Smaken verschillen ! Persoonlijk vind ik het een geweldig mooie box. Prachtige uitvoering, goeie kwaliteit en lekker compact. Een juweel in mijn verzameling.
    CUL8R

  15. #1665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Onder Special Features. Als je je door de "keuzelijst" heen scrollt, dan zie je dezelfde ring als op de EE DVD. Aanwezig op:

    FOTR: Disc 1 (Jack Black @ Council of Elrond) en 2 (Preview van TTT: in HD)
    TTT: Disc 1 (Gollum @ MTV Movie awards)
    ROTK: Disc 1 (nepinterview) en 2 (Peter Jackson en sequels @ MTV movie awards)
    Ah, okee, was ze maar in de chapters aan het zoeken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #1666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Wat doen jullie met dat papier met specs op dat er zo maar wat opgeplakt is met 2 plakkers? Ik vind het nogal vervelend om telkens die plakker eerst te moeten verwijderen om die doos te kunnen opendoen.
    Ik ben ook zo'n mafkees die dit soort dingen wil bewaren maar ik denk dat de meeste hem gewoon weggooien, het is een wegwerp informatielabel.

    Uiteindelijk zal die wel in de vuilbak terrecht komen, net als die losse velletjes die bij de DVD boxen van LOTR zaten
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #1667

    Standaard

    Ik heb het papier gevouwen en tussen de keepcases gedaan. Blijft ie verder mooi recht en heeft de volgende eigenaar hem er tenminste bij wanneer ik hem weer verkoop. Want ik hou deze box toch niet aangezien ik praktisch alles weer verkoop :P

  18. #1668
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Heb 'm gisteren ook gehaald, ik moet zeggen keurige release van A-Film. Oke, de DVD EE waren qua uitvoering mooier, maar ik hoef daar geen herhaling van, ik vindt het prima zo - en de film kwaliteit is werkelijk prachtig - mooier als wat ik in de bios heb gezien ... (papiertje dit keer weggegooid, eerder bewaarde ik die, nu niet meer, wat moet je ermee ...)

  19. #1669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Juist het kleine minpuntje vind ik het contrast, wat toch iets te donker is, vooral bij nachtscenes in Isengard. Maar dat is wat nitpicken.
    Het contrast is over de gehele film wat onnatuurlijk hoog. De donkere scenes zijn op mijn plasma (Panasonic) echter uitstekend te volgen, met genoeg detaillering. Misschien dat dit bij LCD/LED-televisies wat meer een probleem is?

  20. #1670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Ligt het nu aan mij of mist er een scene in The Return of the King. Ik mis namelijk de scene waarin gollem de ring verliest en bildo deze vindt. Mis deze of heb ik deze gewoon in een gemist ofzo.

    EDIT: net even de DVD van The Return of the King gekeken, maar daar zit die scene ook niet in.

    Zit die scene in The Hunt for Gollem ofzo?
    Deze scene zit toch gewoon in de proloog van de film, in FOTR...

  21. #1671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    Deze scene zit toch gewoon in de proloog van de film, in FOTR...
    hehe klopt, ik was in de war.

  22. #1672

    Standaard

    Mooie collectie hé
    (edit blijkbaar resized dit forum niet automatisch?)

    MOD EDIT: plaatje verwijderd
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 03-07-2011 om 11:20

  23. #1673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik ben ook zo'n mafkees die dit soort dingen wil bewaren maar ik denk dat de meeste hem gewoon weggooien, het is een wegwerp informatielabel.

    Uiteindelijk zal die wel in de vuilbak terrecht komen, net als die losse velletjes die bij de DVD boxen van LOTR zaten
    Waarom, waarom, waarom houden mensen hun aankopen niet netjes compleet. Hetzelfde kom ik ook tegen met comutergames. Alles gooien ze weg behalve de handleiding en de disc. Of (met oude games) de handleiding en de cartridge. Zonde, zonde, zonde.

    Maar dat is natuurlijk mijn mening en die kan verschillen van die van een ander

    Ik ga overigens over 5 minuten naar de MM in Zoetermeer. Even kijken of ze de box daar nog hebben. Ik was het bijna vergeten.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  24. #1674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lapino Bekijk bericht
    Mooie collectie hé
    (edit blijkbaar resized dit forum niet automatisch?)
    MOD EDIT: klopt, dus ik heb het plaatje maar even verwijderd. Mag je het opnieuw in een kleiner formaat doen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #1675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het contrast is over de gehele film wat onnatuurlijk hoog. De donkere scenes zijn op mijn plasma (Panasonic) echter uitstekend te volgen, met genoeg detaillering. Misschien dat dit bij LCD/LED-televisies wat meer een probleem is?
    Ik heb een LCD, maar geen probleem. Topbeeld
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 67 van 73 EersteEerste ... 1757636465666768697071 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •