Pagina 65 van 73 EersteEerste ... 1555616263646566676869 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.601 tot 1.625 van 1825 worden weergegeven.
  1. #1601

    Standaard

    Als ik de reviews op bepaalde sites bekijk, lijkt er geen verbetering op gebied van beeldkwaliteit?

    Score is meestal dezelfde al bij de theatricals?

  2. #1602

    Standaard

    Is dat zo...??? Ik kan hier niet over oordelen omdat ik alleen de Extended DVD versies heb.

    Ik heb nl. gewacht op deze uitvoering, anders heb je 3 x een andere release.

  3. #1603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    In de MM in Oostakker (België) was hij blijkbaar nog niet binnen? Heb er niet naar gevraagd, maar de box ook nergens gezien... vreemd...
    Hadden hem wel, maar mijn vrouw had de laatste mee om 12:15

  4. #1604

    Standaard

    Inmiddels FOTR geheel bekeken. Enorm verbeterde beeldkwaliteit. Zie nu dingen die ik eerder niet zag. Wat betreft groene tint. Haast niet bemerkbaar. Elders is opgemerkt dat sneeuw groen zou zijn, heb daar niets van gezien. Sneeuw was gewoon wit.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #1605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Als ik de reviews op bepaalde sites bekijk, lijkt er geen verbetering op gebied van beeldkwaliteit?

    Score is meestal dezelfde al bij de theatricals?
    nee jho! Score bij TC lag voor het beeld rond de 2,5/3 uit 5 en nu 4,5/5 uit 5 in me meeste reviews en geloof me het beeld is er echt op voorruit gegaan hoor

  6. #1606

    Standaard

    Ik heb gisteren het eerste deel van The Followship gekeken en is echt vooruitgang. Toch heb ik een moment gezien wat leek op een compressie fout in een donker stuk. Ik moest wel naar mij scherm lopen om het echt te constateren. Wat de groene gloeit betreft is dat het duidelijks te zien in de donkere scene's verder valt het niet of nauwelijks op. Bij de bioscoop versie vond ik het deel in de Mines of Moria het slechts dit deel heb ik dus nog niet gezien. Mijn mening kan dus veranderen.

    Hoe dan ook wat een brede doos maar staat wel mooi.

  7. #1607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Inmiddels FOTR geheel bekeken. Enorm verbeterde beeldkwaliteit. Zie nu dingen die ik eerder niet zag.
    Kun je een voorbeeld noemen?

  8. #1608

    Standaard

    Erg teleurgesteld Geen Spijkerharde review van claudio Helemaal nada niks
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  9. #1609
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Erg teleurgesteld Geen Spijkerharde review van claudio Helemaal nada niks
    Hij is zo onder de indruk dat hij nog bij moet komen vanwat voor moois hij allemaal gezien heeft.
    En wie weet is hij wel weg geblazen van de superieure DTS-HD 6.1 Master Audio format.
    Panasonic TX-P50VT50 3D/Full HD, Panasonic BMP BDT500, Panasonic DVD-S68, Onkyo TX-NR5010, Onkyo C-S5VL, 2x Elac FS 609 CE, 2x Elac BS 63.2, Elac Sub 2040 ESP, Elac 7.1 systeem in combi met Elac BS 63.2, Elac CC61.2, Elac Sub 2040 ESP Xbox 360Slim, Groneberg Quattro Referece Kabels.

  10. #1610

    Standaard

    nou ik heb gisteren the fellowship bekeken en ik moet eerlijk zeggen, tot nu toe had ik zo €100,- voor die box over. Wat een fantastisch beeld

  11. #1611

    Standaard

    Heb de Fellowship eergisteren gezien en het beeld is werkelijk prachtig, vooral The Mines of Moria en de het gevecht met de Balrog waren erg indrukwekkend. Overigens is extended edition qua film wel zwaar superieur t.o.v de bioscoop versie.

  12. #1612

    Standaard

    Ik heb bericht van DVD outlet gehad, dat ze aan de leverancier gevraagd hebben om mij het boekje van de fellowship of the ring toe te sturen, dan hoef ik de box gelukkig niet terug te sturen en kan ik vanavond eindelijk gaan kijken.

  13. #1613

    Talking

    Nou, nou wat zijn we gelukkig zeg. Voordat deze box uitkwam was het bij sommige moord en brand, vanwege enkele obscure internet releases. Nu de meeste mensen deze box in bezit hebben is alles A-oké.

    Ik heb wel enkele klachten hoor!!!

    1) Die Blu-ray doosjes zijn veels te dik. Ik vind 1mm gewoon teveel.
    2) Die Blu-ray doosjes zijn veels te blauw. Waarom hebben ze niet die rooie HD-DVD doosjes gebruikt.
    3) De beloofde groene kleur o.a. in dit voorbeeld

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Naja, het heeft niet echt iets met "gek laten maken" te maken, het is gewoon behoorlijk goed zichtbaar dat er iets fout is gegaan met die groene/blauwe kleuring.

    http://img143.imageshack.us/img143/1...ingsfotrmk.png
    HDTV

    http://img231.imageshack.us/img231/8...pofthering.png
    EE
    is NIET te zien op HDTV. Zelfs de sneeuw is meer wit/blauwachtig dan groen.
    4) De bijbehorende boekjes zijn te slap en te dun. Weinig tekst ook.
    5)
    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Klopt, omdat Afilm dat normaal altijd doet.
    Is toch normaal dat ik dat denk. Ze zetten normaal alles op een 25 gig schijfje.
    En nu heeft A-Film LOTR op 50 gig schijfjes gekwakt. Ik haat het waarneer ze afwijken.
    6) Mijnheer De_Hollander heeft over het volgende wellicht meer verstand van. Ze hadden toch makkelijk 1 EE film op 1 schijfje kunnen zetten. Gewoon de onnodige DTS track weglaten. Dolby Digital 5.1 384 kb/s is meer dan genoeg. Meeste mensen horen dat toch niet. En ipv 1080p gewoon 720p. Meeste mensen zien dat toch niet.
    7) Deze box voelt wat goedkoop aan. De prijs van 60 Euro of minder bevestigd dat alleen maar. Die andere box bij Cosmox is wat je noemt echt duurzaam en waardevol.

    http://www.cosmox.nl/film/the-lord-o...-8716777050514

    Sjips...Ik probeer mijn best te gedaan om de Lord Of The Rings Trilogy (Limited Extended Edition) op Blu-Ray af te zeiken. Onmogelijk!
    Sommige dingen is in het leven perfect. Lord Of The Rings Trilogy (Limited Extended Edition) op Blu-Ray is daar 1 voorbeeld van

  14. #1614
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Erg teleurgesteld Geen Spijkerharde review van claudio Helemaal nada niks
    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Hij is zo onder de indruk dat hij nog bij moet komen vanwat voor moois hij allemaal gezien heeft.
    En wie weet is hij wel weg geblazen van de superieure DTS-HD 6.1 Master Audio format.
    Ik ben ook helemaal niet van de spijkerharde reviews. Daarvoor kijk ik veels te gekleurd. Vervolgens moest ik ook nog even wachten tot ik aan de beurt was. Kids willen eerst dit, vrouwlief wou eerst nog even dat... Uiteraard heb ik wel direct bij thuiskomst een stuk van de film opgezet, maar pas later die avond (Lees:nacht) gekeken. Ik ben dan voor mijn eigen gevoel wat relaxter. Lichten uit spot aan, geen afleiding in de vorm van kids, logé hond en vrouwlief etc etc..

    Maar hé, Ik heb Part one van deel één gezien. Zoals eerder gesteld kijk ik vrij gekleurd naar deze film, Weliswaar minder gekleurd dan Starwars, want dan zou je vrijwel niks aan mijn mening hebben, maar toch. De commotie van de afgelopen week hier heeft toch (enige) invloed gehad. Gelukkig ben ik van het relativeren.

    Maar had ik daar niks van meegekregen, had ik volledig gedacht dat deze kleur hoort bij delen van deze film. Nu zoek je toch snel wat achter dingen die je ziet of anders denkt te zien. Ja ik zag wat men bedoeld men de groene waas. Aan de andere kant groen waas wil ik het niet eens noemen. Het is gewoon een kleurpallet wat in mijn ogen perfect past bij 'The Shire' Net zoals het interieur van Bilbo's huis een gele overtoon heeft. Stoorde het mij? Nee totaal niet. Het stoorde mij eerder dat ik er bewust op ging letten. Dat is niet hoe ik een film wil beleven. Gelukkig, want als ik me ergens aan stoor kan het voor mij de hele beleving verpesten. Maar ja door de intensiteit van de film was ik daar ook weer snel vanaf. Kan me dus wel voorstellen dat de maker hier wat artistieke invloed op wou los laten. Zie het als een Ikea kast. Pas als je hem helemaal klaar heb weet je precies hoe het moet, en had je het wellicht anders gedaan. Ik ben zelf ook zo. Kijk ik naar iets wat ik gisteren gedaan heb, voelt vandaag alweer dat het ander moet. Wat dat betreft kan je toch nooit alle anderen tevreden stellen. Dus is het gewoon zijn visie en moet de rest maar genoegen nemen. Dan gaan we er gemakshalve maar vanuit dat Jackson deze wijziging ook echt bedoeld heeft en het niet een rechtprater achteraf is. Dat weet je nooit.

    De film is ook wat donkerder, maar ik heb nooit het idee gehad dat ik dingen niet duidelijk kon zien. maar ik kan me voorstellen dat een scherm wat moeite heeft met details in het zwart dit minder prettig is. Maar dat probleem is voornamelijk een hardware probleem. Gelukkig heeft mijn scherm totaal geen moeite met Blacker then black, en whiter then white. Veel schermen laten wel een diep zwart zien, maar vaak te koste van details in het zwart. Maar voor iedereen met een vrij recent scherm mag dit geen probleem zijn. Ik stoorde er mij in ieder geval totaal niet aan.

    Toch gaat het mij te ver om het beeld van het eerste deel als referentie te beschouwen. Uiteraard is de film al wat ouder. Maar heel af en toe bespeur ik toch lichte grain, en is het geheel zeer scherp, rijk aan details, maar niet zo gestoken dat het een 4.5 uit 5.0 verdient. (weet ook niet precies wat hij kreeg) Nu moet ik wel zeggen dat ik de T.C.'s nooit op bd heb gezien. Dus die (en de verbetering) hebben ook geen invloed op mijn mening. Maar het zou ook zomaar allemaal een bewuste keuze van de maker kunnen zijn door het gebruik van filters. Maar dit alles is wel gezeur om minimale details.

    Want, man oh man, wat is dit genieten. Ja sorry je moet een beetje harder praten want ik ben nog een beetje doof. En dat zegt heel wat, want ik sta elke vrijdagavond in de oefenruimte met een drummer, gitarist en saxofoon speler. En zaterdag daarop hoor ik altijd wat minder. Uiteraard overdrijf ik. Maar met het geluid is helemaal niks mis. Ben wel blij dat ik met mijn Oppo de subs kan schiften, want ik vind altijd voor het behoudt van het cinemascope effect, dat deze niet in de balken mogen. Lijkt me ook lastig bij een beamer met 2.35:1 scherm.

    Dan de verpakking. Blauwe strip plus achterkant trek ik er gelijk vanaf. Maakt hem alleen maar minder. Maar wat je overhoudt is precious. Wat een mooie box. Hij is dik ja, maar het boek van alle drie de delen samen (Mijn zoon, Nazzaro van 11, is die aan het lezen) is bijna net zo dik. Dus voor de continuïteit is dit mooi. Ik vind hem ook superdegelijk een goed in elkaar zitten. De doosjes zijn dik maar ook weer heel goed en degelijk. Goed flappen systeem voor de tussentrays. Ze klikken aan weerzijde min of meer vast. Magneetje voor de doos zelf is ook heel mooi. Ik vind deze box er gewoon heel mooi en verzorgd uitzien. Ik zou nu zelfs een beetje moeite hebben met die dunnere doos. Dit is als de trilogie. Een doos met status en allure. Ik ga bijna fronsen als ik de Starwars doos zie. Dit is LOTR op en Top.

    EDIT: 04-07-2011

    Inmiddels ook het tweede deel "The Two Towers" gezien, en een groot gedeelte van het slotdeel. Vooral heb ik gelet op de continuïteit van de beeldkwaliteit. Ook in deze delen was het smullen van het beeld. De nieuwe "groene waas" van deel één is hier natuurlijk niet aanwezig, maar toch sluit het geheel mooi aan. Ook hier zie je bepaalde scenes waarin een bepaalde kleur de overtoon heeft. Wat dat betreft is het in mijn ogen een mooi geheel geworden. Bijvoorbeeld de scene waarin Merry and Pippin ontsnappen aan de slachtpartij van de Uruk-hai, gaf voor mijn gevoel hetzelfde effect van filtering. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Ook na het geheel zien van de FOTR, heb ik achteraf nergens echt het gevoel van verkeerde kleurgebruik ervaren. Ondanks dat alleen FOTR een beeldupdate injectie heeft gekregen, kreeg ik zeker niet het gevoel dat deze delen minder van kwaliteit waren. Het voelde als één geheel. Het enigste wat een beetje raar aanvoeld is dat men na het bekijken van de eerste film, de dikke doos met nog veel meer disc's moest wisselen voor de volgende dikke doos. Terwijl je toch het gevoel bekruipt dat je er eigenlijk nog niet klaar mee was.

    Ook moet ik mezelf enigzins corrigeren wat grain betreft. Vooral in het begin van Deel 1 zag ik dat wat terug in de scenes van Bilbo's huis. Echter later ben ik dat feitelijk niet meer tegen gekomen. Echter blijf ik bij mijn eerste statement qua cijfer. Zeker als je rekening houdt dat de film over twee 50gb disc is uitgespreid. Echter hoe dan ook, dus wel een garantie voor de beste kwaliteit die nu haalbaar is. En dan ga ik het maar niet hebben hoe ik wederom in het verhaal opga. De films zijn lang. Echter nergens heb ik dat gevoel, nergens wordt het mij te lang. Terwijl ik dat om één of andere reden bij de TC's veel meer heb. Precies, T.C. wie....? Doesn't exist for me....

    En dan te bedenken dat dit moois in een paar maanden tijd van ruim 80,- naar inmiddels soms 49,- is gegaan. Nou hij is het dik en dun waard. Ook als de euforie straks is afgenomen.

    Bottomline; hij is wel aardig :veryfunny:
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 04-07-2011 om 15:27 Reden: Update 04-07-2011
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #1615

    Standaard

    Mooi kan kan ik met een gerust hart tennis gaan kijken
    Goede review met claudio kleurtjes haha
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  16. #1616

    Standaard

    Mooie review inderdaad Claudio. Moet deze box maar eens snel gaan aanschaffen.
    The horror...the horror...

  17. #1617

    Standaard

    Nondeknetter Heb nog geen seconde bekeken maar die box is echt SCHITTEREND!!
    Was getekend iemand die heel erg hard riep geen zin in extended versie de orginele is goed genoeg voor mij whawhawha
    Niets is zo vooranderelijk als de mens(wat mij over de streep trok was in eerste instantie die ietwat betere beeldkwaliteit(van horen zeggen), en een dik half uur of zo aan film extra zodat(het verhaal beter en uitgebreider overkomt(van horen zeggen) deed de rest.
    Nou hoop ik stiekem dat star wars(versie van dit jaar) geen superpunten krijgt, zodat ik die NIET hoef te kopen. ROLF
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  18. #1618
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    @Claudio
    Ach, wat hebben mannen met vrouw en kinderen het toch moeilijk, ze moeten zich altijd schikken vaak als laatste in de wachtrij voor ze zelf aan hun trekken of geneugtes komen.

    Later op de avond kijken evt. s’ nachts dat komt mij bekend voor omdat vrouw lief er nog wel eens doorheen wil praten of heen en weer gaat lopen omdat de film voor haar dan veel te lang duurt. Tevens houd ze niet van dit soort films. Kinderen daar heb ik geen hinder meer van omdat onze kinderen allang de deur uitzijn.

    Dat de film wat donkerder is daar heb je gelijk in maar dat hindert in deze uitgave totaal niet omdat er qua detail niets verloren gaat. Neem nou de scene in de Mines of Moria wat hier qua beeld gepresenteerd word is echt fantastisch. Maar ook het afstand shot van Rivendell ziet er in vergelijking met de EE uitgave op DVD veel gedetailleerder uit ook veel kleurrijker. De uitgave op blu van de TC daar kan ik niets over zeggen omdat ik deze nooit gezien heb.

    Offtopic: Wat voor soort muiziek speel je trouwens met de band waarmee je elke vrijdag avond oefent? Zal wel geen RUSH coverband zijn (saxofoon) misschien in de trant van jazz-rock.

    Al met al mijn complimenten voor je objectieve review met een smile.
    Panasonic TX-P50VT50 3D/Full HD, Panasonic BMP BDT500, Panasonic DVD-S68, Onkyo TX-NR5010, Onkyo C-S5VL, 2x Elac FS 609 CE, 2x Elac BS 63.2, Elac Sub 2040 ESP, Elac 7.1 systeem in combi met Elac BS 63.2, Elac CC61.2, Elac Sub 2040 ESP Xbox 360Slim, Groneberg Quattro Referece Kabels.

  19. #1619
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ach, vrouwen... Can't shoot them, can't live without them... Maar ik mag niet klagen hoor, kan vrijwel alles doen. Maar klagen is zo leuk..

    Dat het wat donkerder was had ik eigenlijk vernomen uit eerdere post, en wou daar nog even op inspringen. Zelf heb ik daar ook totaal geen last van zoals ik ook meldde. Echter is dat pas een non issue geworden met mijn laatste scherm (Inmiddels ook al ruim 3 jaar) Maar ik kan me wel voorstellen dat (oudere of mindere) schermen daar wel eens last van kunnen hebben. Dan heeft zwart nog wel eens de neiging om één grote schaduwmassa te worden. Maar daar hebben andere titels zelfs wel meer last van. Ben gewoon een happy camper nou. Enigste jammere is dat ook het wachten en het ongewis nu over is. Dat is best vreemd na al die jaren geduldig te wachten.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    @Claudio
    Offtopic: Wat voor soort muziek speel je trouwens met de band waarmee je elke vrijdag avond oefent? Zal wel geen RUSH coverband zijn (saxofoon) misschien in de trant van jazz-rock.
    En off topic. Inderdaad Jazz Rock Fusion. Zelf zou ik ook wat meer de progressive Rock kant op willen gaan, en zelfs reggae, soul Funk invloeden zijn mij niet vreemd. Maar dat is het mooie van Fusion en Jazz. Alles kan in deze muziekantenmuziek samensmelten. Overigens heeft mijn sig een youtube link.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 01-07-2011 om 22:23
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1620

    Standaard

    Is er al iemand hier die de extra dvd's (5, 10 en 15) heeft bekeken? Is het de moeite waard? Ik doel hiermee op de bonus discs die nu bij de EE's zitten maar destijds niet bij de EE"s op dvd.

  21. #1621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Is er al iemand hier die de extra dvd's (5, 10 en 15) heeft bekeken? Is het de moeite waard? Ik doel hiermee op de bonus discs die nu bij de EE's zitten maar destijds niet bij de EE"s op dvd.
    Marc, dude,

    voor zover bekend zijn de 1e 2 bonus discs per film hetzelfde als bij de vroegere EE dvdboxset, en de 3e bonus dvd is de fly-on-the-wall docu die bij de latere dvd heruitgave zat.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  22. #1622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Start gemaakt met FOTR. Prachtig beeld, krachtige kleuren. Groen tint, valt niet op of je moet er echt op letten en dan nog .... Geluid is duidelijk verbeterd. In één woord genieten!

    Dan nog even iets over die groene tint op de jpgs. Je kunt eigenlijk niet oordelen via een check op je computerscherm, tenzij deze ook gecalibreerd is. De mijne is dat in elk geval nog niet.
    precies dat zei ik ook al eerder.Op een monitor lcd ziet het er anders uit dan op TV.

  23. #1623

    Standaard

    Nou ik ga er nu ook eens aan beginnen, tennis is afgelopen nadal gewonnen
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  24. #1624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Kun je een voorbeeld noemen?
    Moria. Er is meer te zien in de achtergrond. Rivendel, meer diepte in het beeld.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #1625

    Standaard

    Net disk 1 gekeken Beeld is beter zie eerder commentaar hierboven
    Het groen tja der zitten stukken in waarbij ik denk mmmhh(op mijn niet gecalibreede sony,waar normaal prima beeld op is) Ik ga morgen even vergelijken met de normale versie..
    Stoort het me mega ehhh nee niet echt(had me wel gestoord als het grootste deel zo was,wat niet van toepassing is omdat de andere scenes niet diezelfde donkere groezelige sfeer heeft,dus ergens past het ook wel.
    Groene baard zoals op eerder jpegs heb ik niet gezien, dat was wit/zilver
    De extra,s versterken het verhaal zelfs de lollige uitleg over de hobbits lol....
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

Pagina 65 van 73 EersteEerste ... 1555616263646566676869 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •