Pagina 50 van 73 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 1825 worden weergegeven.
  1. #1226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Zo ligt hij daar nu al in de winkel Ik ben bang dat de frs wacht tot 28juni en hem pas op die dag zal versturen.. 29juni/30juni in huis. Aaa dat even wachten lukt ook nog wel
    Als dat bij FRS net zo gaat als met "Once Upon A Time In The West", die drie weken na de releasedatum nog niet door hen uitgeleverd is, dan ga je nog wat beleven...

  2. #1227
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is niet waar, want ik had mijn OUATITW letterlijk een week eerder al in huis. Ik had hem wel al enige tijd in pre-order staan. Als er een zaak is die vroeg verstuurd is het de FRS. Zo gauw zij hem binnen hebben sturen ze hem op. Echter toen de voorraad op was, waren er leverings problemen bij hun supplier. Zelfde voor Tron 3D die ik ook een week eerder al had. Vandaar dat tron en OUATITW gewoon nog in de winkel te krijgen waren en niet meer online.

    Niet dat het wat zegt over deze titel, maar ik weet zeker dat ze opsturen zo gauw zij hem binnen hebben. Echter zijn er ook leveranciers die hun pas voorzien op de releasedatum. Ik wacht geduldig af. We hebben het nog maar over een kleine week....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #1228

    Standaard

    Niet dat het wat zegt over deze titel, maar ik weet zeker dat ze opsturen zo gauw zij hem binnen hebben. Echter zijn er ook leveranciers die hun pas voorzien op de releasedatum. Ik wacht geduldig af. We hebben het nog maar over een kleine week....[/QUOTE]


    Heb deze ook al een maandeneenhalf geleden ge-preordered, maar nog steeds niets ontvangen. Soms heb ik ook releases vroeger in huis dan de datum dat ze uitkomen maar dat is echt zelden.

  4. #1229

    Standaard

    Op frs.nl en bol.com is de releasedatum aangepast naar 30/06...

    Op wehkamp.nl en dvdoutlet.nl staat nog wel 28/06...

  5. #1230
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bij mij is het echt andersom. En ik bestel eigenlijk om die reden alleen daar...
    Maar het kan zomaar zijn dat ik steeds mazzel heb... (geluk dwing je af, zeggen ze wel eens )
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #1231
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr Magic Bekijk bericht
    Op frs.nl en bol.com is de releasedatum aangepast naar 30/06...

    Op wehkamp.nl en dvdoutlet.nl staat nog wel 28/06...
    Ja dat viel me ook op. gelukkig had ik naast de twitter korting en andere frs coupons flinke korting, anders had ik hem wel geannuleerd daarzo...
    Maar dan puur voor de prijs en niet de release datum.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #1232

    Standaard

    En toch, als ik dit soort dingen zie:

    http://www.avsforum.com/avs-vb/showt...5#post20594945

    http://www.avsforum.com/avs-vb/showt...7#post20594987

    Vraag ik me af of er toch niet een fout is gemaakt bij het kleuren van FOTR EE op blu-ray?

    Vooral bij het tweede plaatje is duidelijk te zien dat de kleur van de letters in FOTR totaal niet overeen komt met die in TTT en ROTK.

    Zouden Peter Jackson en Andrew Lesnie dat echt bewust zo hebben laten doen?

  8. #1233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Nee, ik erger me altijd aan vertalingen naar NL, dus die hoef ik niet.
    Mijn engels is trouwens erg goed, al zeg ik het zelf. En om relaxter te kijken, heb ik de voorkeur voor engelse subs. Is mn engels nog beter van geworden.
    Het voordeel is ook dat ik nooit afhankelijk ben geweest van de Nederlandse markt. Bestel al vanaf 1997 dvd's in de US en UK, en sinds n aantal jaren dus blu-ray. Afgezien van de grotere studio's vind ik de NL markt behoorlijk ruk. Het aanbod uit de UK en US is vele maken groter en veelzijdiger. Vind de releases over het algemeen ook beter en mooier.
    Daar heb je gelijk in! Ik hoef ook niet perse NL subs (maar nu was het prijs verschil tussen de UK en de NL versie er niet naar om voor de UK versie te gaan. 55pond is meer dan de 57euro die ik er nu voor heb betaald

    Verder gaat mijn voorkeur uit naar NL of EN subs (zonder SDH of HOH, verschrikkelijk vind ik dat) En 99 van de 100x is hij in de UK goedkoper en koop ik hem daar. Ben niet graag een dief van mijn eigen portemonnee!

  9. #1234

    Standaard

    vind ik ook, ik heb liever engelse dan nl ondertiteling, vooral bij films als LOTR of harry potter. Vooral bij HP als ik dan met nl ondertiteling zie en er word een character van de film genoemd moet ik altijd 2 keer nadenken over wie ze het hebben :P

  10. #1235

    Standaard

    Bij Bol.com is hij overigens nu 59,99!

    Zou het verder kunnen zijn dat de eerste batch die ze geleverd zouden krijgen al op is aan pre-orders... En dat er 30-06-2011 nieuwe binnen komen die dan verzonden worden :S Noem maar wat. Dacht toch echt dat de release dag 28 zou zijn. Niet dat het erg is heb 30-06-2011 laatste tentamen en anders komt er weinig van leren ben ik bang de 28ste

  11. #1236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr Magic Bekijk bericht
    En toch, als ik dit soort dingen zie:

    http://www.avsforum.com/avs-vb/showt...5#post20594945

    http://www.avsforum.com/avs-vb/showt...7#post20594987

    Vraag ik me af of er toch niet een fout is gemaakt bij het kleuren van FOTR EE op blu-ray?

    Vooral bij het tweede plaatje is duidelijk te zien dat de kleur van de letters in FOTR totaal niet overeen komt met die in TTT en ROTK.

    Zouden Peter Jackson en Andrew Lesnie dat echt bewust zo hebben laten doen?
    Ik geloof daar ook niet in. Dit moet haast wel een fout zijn, want ik zie het nut er niet van in om bepaalde overduidelijk witte dingen zoals sneeuw, Frodo's shirt of de neus van een paard zo groenig over te laten komen.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 21-06-2011 om 22:03

  12. #1237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik geloof daar ook niet in. Dit moest haal wel een fout zijn, want ik zie het nut er niet van in om bepaalde overduidelijk witte dingen zoals sneeuw, Frodo's shirt of de neus van een paard zo groenig over te laten komen.
    Ik mag hopen dat het een fout is en anders blijft het een vreemde keuze van PJ om z'n kleuren pallet aan te nemen :S

    Of er wordt niks aan gedaan en hebben we allemaal pech of er komt een disc replacement waar gvd veel schijfjes gewisseld moeten worden! Als je bekijkt wat een verkoop aantallen deze release over de hele wereld zal hebben de dagen van release pff worden we denk ik misselijk van! Ondanks dat er veel mensen zijn die hem niet meteen zullen kopen.

    En Fotr is ook nog eens 2disc...

    Ik heb hem besteld en al betaald dus ik laat hem wel gewoon komen (heb de EE versie nog nooit gezien :S) en zie wel wat ze eraan gaan doen.

    Mocht er geen disc replacement komen maar ooit een re-release met aangepast kleuren schema (wit) dan kan WB/A-film zijn borst nat maken en gaat iedereen zeuren om 2 nieuwe schijfjes!

  13. #1238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Mocht er geen disc replacement komen maar ooit een re-release met aangepast kleuren schema (wit) dan kan WB/A-film zijn borst nat maken en gaat iedereen zeuren om 2 nieuwe schijfjes!
    Tja, dan zullen ze wel zeuren, maar ze kopen dan toch die nieuwe EE welke dan waarschijnlijk in 1 grote ubercollectie zit met de hobbit..

  14. #1239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Tja, dan zullen ze wel zeuren, maar ze kopen dan toch die nieuwe EE welke dan waarschijnlijk in 1 grote ubercollectie zit met de hobbit..
    ach ja het is maar speculeren he op dit moment denk dat er pas na de release datum in alle landen een reactie komt van WB of helemaal niet

  15. #1240

    Standaard

    Nou die laatste vergelijkingen...Volgens mij heeft er gewoon iemand thuis lopen klooien.

  16. #1241

    Standaard

    Gelukkig wordt mijn projector vanavond weer gekalibreerd. Weet ik zeker dat ik naar de juiste foute kleuren kan kijken....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #1242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr Magic Bekijk bericht
    Op frs.nl en bol.com is de releasedatum aangepast naar 30/06...

    Op wehkamp.nl en dvdoutlet.nl staat nog wel 28/06...
    En ook bij wehkamp is de release datum aangepast naar 30/6
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  18. #1243

    Standaard

    Ik zie niks over de belofte van Peter Jackson om de scenes met Gollum overnieuw te doen in deel 1 (het deel zonder Andy Serksis).

  19. #1244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet Bekijk bericht
    Ik zie niks over de belofte van Peter Jackson om de scenes met Gollum overnieuw te doen in deel 1 (het deel zonder Andy Serksis).
    Daar was ik ook al lang benieuwd naar. Niets van te zien in de rip?

  20. #1245

    Standaard

    FYI: op de website van A-film is ook de datum van LOTR EE aangepast. De release staat idd op donderdag, 30 juni 2011.

  21. #1246

    Standaard

    Zojuist mijn exemplaar gereserveerd (en betaald). Ik had tevens voor 35 euro aan cadeaubonnen dus dat kwam mooi uit.

  22. #1247

    Standaard

    Review bluray.com: http://www.blu-ray.com/movies/The-Lo.../12237/#Review

    Overall score: 5.0 uit 5.0 of zoals wijlen komiek Bernie Mac al zei in Ocean's 13: "Nuff said...."

    Toch geeft de review van het beeld van FOTR toch wel enigzins een kleine toespeling naar een menselijke fout in de kleurcorrectie in het masteringproces van de blu-ray HD master.....:
    http://www.blu-ray.com/movies/The-Lo.../19929/#Review

    en de foto hierboven van het groene sneeuw en paard is toch niet van een eppo die heeft zitten klooien met de kleuren...(of je moet Jackson en Lesnie hier nu toe bombarderen naar aanleiding van het screenshot...)

    (When the Fellowship ascends the Misty Mountains, before being diverted to Moria, the snow is no longer a crisp white, the sky is no longer a bright blue and the heroes' skintones and clothing are subject to the same blanket-color-change as the scenery.)
    Ook het feit dat de letters minder wit zijn wordt aan de nieuwe color grading toegedicht:

    (Even the film's white title letters exhibit the same green/cyan hue as the shots that first brought attention to the tint.)
    Positief:
    Het DNR van de TC is veel minder aanwezig:
    ..... and additional noise reduction hasn't been applied. I use the word "additional" because Jackson and Weta, like most filmmakers and effects houses, did employ some judicious noise reduction techniques when finalizing the original film; the evidence of which is still somewhat apparent on occasion. However, the kind of sweeping, post-theatrical-release DNR that reared its head on the Blu-ray edition of the theatrical cuts is nowhere to be found. At least that's one debate settled: the Blu-ray release of the theatrical cut does indeed suffer from unnecessary noise reduction and aberrant smearing. It's only taken us more than a year to put that argument to bed.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 22-06-2011 om 14:52

  23. #1248
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar het laagste cijfer betreft wel de beeldkwaliteit, niet dat 4,5 uit 5.0 slecht is natuurlijk.
    Overigens had er voor mij (lees:zeikertmode) ook een half punt afgemogen bij de extra's, omdat ze en sd zijn, en op dvd's staan, en allemaal al eerder te krijgen waren. Niks nieuws dus, als ik het goed begrijp! Maar natuurlijk wel in overvloed aanwezig zijn.

    Maar zoals ik al eerder aangaf mag dat de pret niet drukken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1249

    Standaard

    [Quote] Just found out that the Swedish release have been pushed forward. A sign that they are actually going to look into what went wrong with the colors?
    If the same has happened with the release all over europe, maybe there is still some hope

    kan er iemand bevestiging geven dat de zweedse release naar voor is geplaatst?
    De kans dat WB, in ons geval A-film, een replacement zal doen is enorm klein. Maar ginder over de grote plas hopen ze daar in ieder geval op. Zeker als de zweedse release hetzelfde probleem zou hebben.

  25. #1250
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou dan zijn ze daar wel lekker snel mee, 6 dagen voor de eerste release datum. Kan me niet voorstellen dat men die drie dagen extra gebruikt om eventuele fouten in kleuren te corrigeren...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 50 van 73 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •